wtorek, 16 stycznia 2018

Mikołajkowe Spotkanie Blogerek w Łodzi - o prezentach, szyciu i dbaniu o skórę!

Hej Kochani!
Dzisiaj mam dla Was relację z Mikołajkowego Spotkania Blogerek, które odbyło się w łódzkiej Tubajce, a organizatorką była niezastąpiona Sylwia, autorka bloga Zadbana Mama.









*
Niestety na spotkanie spóźniłam się prawie 2h. Wszystko przez jednego z moich uszaków, który poważnie zachorował i musiałam się nim zająć. Załapałam się na koniec spotkania z Panią Moniką, przedstawicielką marki Evree oraz szkoleniowcem Akademii Urody. Uczestniczki spotkania dowiedziały się jak prawidłowo dbać o skórę twarzy, szyi  i dekoltu, na co zwracać uwagę przy zakupie kosmetyków. 

Po szkoleniu odbyła się przerwa na obiad. Oczywiście zamówiłam tartę z kurczakiem, która (jak wcześniej) bardzo mi smakowała.
*
Część spotkania, na którą czekałam były warsztaty z szycia świątecznych ozdób. To było niesamowite! Każda z nas miała swój pomysł na dzieło. Małgosia, autorka bloga Myou, pomagała nam w urzeczywistnieniu i nadaniu realnych kształtów naszym fantazjom.

*
Mało atrakcji? Skoro "Spotkanie Mikołajkowe" to nie mogło zabraknąć... prezentów! Sylwia pomyślała, że zrobimy losowanie i każda z nas zorganizuje upominek dla osoby, którą wylosuje. Mnie ten pomysł niesamowicie się podobał. Na kolanach Mikołaja poczułam się jak małe dziecko! :D Miałyśmy recytować wierszyki, śpiewać, by otrzymać własne prezenty. Śmiałyśmy się do łez.
*
Po rozdaniu prezentów połączyłyśmy stoły, a na nich znalazł się słodki poczęstunek w postaci babeczek. Głos zabrała Wiola, autorka bloga Mama Bloguje. Rozmawiałyśmy o współpracach z markami, o tym jak się rozwijać i na czym się skupić by blog nie stał w miejscu. Wiola dzieliła się z nami swoimi doświadczeniami i wiedzą. 
Piękne zdjęcia w relacji to zasługa Blanki - Madame Blania, dziękuję!














Bardzo się cieszę, że kolejny raz mogłam spotkać się z tyloma wspaniałymi osobami i nauczyć się nowych rzeczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).