wtorek, 7 listopada 2017

Październik w zdjęciach l Zmiany, zmiany l O tym przeczytasz w listopadzie!

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was dosyć złożony wpis :)
Na początek chciałabym ogłosić, że blog Bizarre Case ma własną domenę:
Jeśli wpiszecie stary adres w przeglądarkę: bizarre-case.blogspot.com automatycznie zostaniecie przekierowani na nowy :) Ja się bardzo cieszę!
W listopadzie przeczytacie na blogu o:
III Edycji Spotkania Blogerek w Łodzi organizowanym przez Sylwię Zadbana Mama oraz zobaczycie jakie cudowne upominki przyjechały ze mną do domu;
Masce nawilżająco-regenerującej w płacie, seria MASECZKOWO;
To oczywiście nie wszystko ale resztę postów poznacie jak tylko zostaną opublikowane :). 
Gotowanie, fit przepisy,
Ostatnio bardzo dużo eksperymentuję w kuchni! Tutaj widzicie jabłecznik z dużą ilością cynamonu. Ciasto powstało ze zblendowanych na mąkę płatków owsianych. Całe słodzone tylko 1,5 łyżeczki miodu! Pycha. 
*
Wegańskie jedzenie, Łódź,
Jeśli lubicie wegańskie burgery albo macie ochotę je spróbować to polecam burgera w "Korzeniach" przy Piotrkowskiej 217 w Łodzi. Był bardzo dobry! :)
*
Pierwszy raz w życiu byłam na wrotkach! Bardzo ciekawe przeżycie, na początku niesamowicie stresujące :D. Ale było super i udało mi się nie wywalić. Sukces!
*
Jak co miesiąc, na blogu gości również Leoś. Jesień znosi dobrze choć czasem ślizga się na błocie. Jest radosny i niezmiennie ma ogromny apetyt. Na spacery cieszy się jak małe dziecko <3.
*
Ostatni weekend miesiąca był bardzo miły, a także bogaty w nowe doświadczenia za sprawą wspomnianego wcześniej Spotkania Blogerek w Łodzi. Spotkałam się z wieloma blogerkami, które wcześniej znalazłam, uczestniczyłam w bardzo ciekawych prelekcjach, a w moim brzuszku znalazła się bardzo dobra, wytrawna tarta :).
Jak Wam minął październik? 
Robicie już zakupy przedświąteczne? Jestem ciekawa kiedy pomagacie Mikołajowi szukać prezentów dla bliskich :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).