niedziela, 22 lipca 2018

Recenzja Nutka - odżywiający i nawilżający szampon do włosów

Hej!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać produkt firmy, która niedawno wkroczyła na kosmetyczny rynek. Nutka to fitokosmetyki, z którymi pierwszą styczność miałam na See Bloggers, relację z wydarzenia możecie przeczytać TUTAJ.
Od razu zachwyciły mnie cudne opakowania kosmetyków. Postanowiłam wypróbować jeden z szamponów firmy. Czy działanie również mnie zachwyciło?
Zapraszam do czytania!
*
Nutka, Szampon do włosów - odżywiający i nawilżający
Od producenta + skład:
[warto kliknąć w zdjęcie w celu jego powiększenia]
Moje włosy nie są łatwe we współżyciu. Proste, niepodatne na stylizację, przesuszone na 1/3 długości od rozjaśniania i z tendencją do przetłuszczania. Nie ma lekko!
Od szamponu wymagam dobrego oczyszczania ale bez podrażnienia. Lubię, gdy się pieni i ładnie pachnie. A szampon Nutka zdecydowanie ładnie pachnie. Delikatnie, kwiatowo i kobieco. Zapach nie utrzymuje się długo na włosach. 
Tubka z cudną grafiką została opatrzona we wszystkie potrzebne dla konsumenta informacje. Zamykanie na klik działa bez problemu - nie ma obaw o połamane paznokcie przy otwieraniu.
Szampon ma różowy kolor. Nałożony na wilgotne włosy dobrze się pieni i to co najważniejsze - oczyszcza. Moje włosy po umyciu tym szamponem były zaskakująco lekkie, odbite od nasady i puszyste. Ale puszyste w ten dobry sposób. Gdybym mogła to cały czas bym je dotykała.
Szampon nie zniwelował plątania się rozjaśnionych włosów ale zdecydowanie je wygładził. Z siana zrobiły się delikatne kosmyki. 
Pod względem tendencji do przetłuszczania - nie zauważyłam znaczących zmian.
Warto wspomnieć, że produkt nie zawiera SLS, SLES i parabenów.
Za 220 ml produktu trzeba zapłacić około 11 zł. Jest to dla mnie cena bardzo przystępna jak na tak dobry produkt. Polecam wypróbować bo sama na pewno wrócę do tego kosmetyku.
Znacie kosmetyki Nutka? 
W ofercie marki znajdziecie jeszcze trzy inne szampony: chroniący kolor włosów, przeciwłupieżowy oraz hipoalergiczny. Mnie bardzo kuszą jeszcze musy pod prysznic!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).