wtorek, 19 grudnia 2017

Pomysły na prezenty dla bliskich - Prezenty LAST MINUTE!

Kochani!
Święta tuż tuż!  Przybywam do Was z postem z propozycjami prezentów, które można kupić na ostatnią chwilę :). Myślę, że każdemu może się zdarzyć zapomnieć o jakimś drobiazgu, a może ktoś szuka inspiracji.
Zapraszam do czytania i oglądania :)
*
Nie ukrywajmy! Skarpetki zawsze się przydadzą. A jeśli jeszcze jest świąteczny akcent... Idealne pod choinkę! Można dołożyć śmieszny wierszyk i mamy upominek dla bliskiej osoby. Ja cieszę się ze skarpetek bo one najczęściej mi giną (nie mam zielonego pojęcia jak to się dzieje). 
*
Nie byłabym sobą gdyby w prezentach nie znalazły się kosmetyki! Kula My Beauty Treasures zawiera w sobie krem do rąk, balsam do ust i gwiazdkę do kąpieli. Zestaw kosmetyków zawsze się przyda. Kulę Les Délices dostałam na urodziny ale opakowanie w kształcie bombki idealnie nada się jako prezent pod choinkę!
*
Jeśli obdarowywana osoba czyta książki to zawsze ucieszy się z kolejnej lektury pod warunkiem, że jest... trafiona. Zapalony wędkarz ucieszy się z poradnika bądź katalogu ryb, dzieci z kolorowanek albo bajek, blogerka urodowa... z książki o urodzie! Wciągające kryminały, ujmujące romanse... Wybór jest ogromny. Wystarczy wejść do księgarni.
*
Propozycja dla panów, czyli pomysł z serii" Co kupić kobiecie...?". Według mnie biżuteria jest uniwersalnym i pięknym prezentem. Delikatne kolczyki, naszyjnik bądź bransoletka oprawione w świąteczne pudełeczko wywołają uśmiech u twarzy. Czy jest tu jakaś Pani, która nie lubi biżuterii? ;)
*
Furorę robią także:
- kubki termicznem oraz kubki o dużych pojemnościach
- szlafroki i kapcie (u mnie zwykle Babcia-Mikołaj zajmuje się uzupełnianiem tych rzeczy :D)
- puzzle i gry planszowe - zabawa dla całej rodziny!
- nowoczesne ozdoby do mieszkania (różnorodne ramki, lampki, dekoracje).
Mój post powstał w ramach akcji "Wspólne Blogowanie przy choince" organizowanej przez Oli Loli New Life
Jakie są Wasze propozycje na prezenty Last Minute?
A może stajecie się pomocnikami Mikołaja dużo wcześniej? Dajcie znać jak jest u Was! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).