poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Ulubieńcy LATA

Witajcie!
Mamy 28 sierpnia, zaraz zacznie się szkoła, pęd życia codziennego i masa obowiązków.
Dzisiaj przygotowałam post z produktami, które towarzyszyły mi latem i, które zasłużenie otrzymały miano ulubieńców. Uwaga! To nie będą tylko kosmetyki ;)
*
Kosmetyki, które w lato towarzyszyły mi niemal codziennie to krem do stóp NiVelazione, oczyszczająca odżywka Joico, maska oczyszczająco-wygładzająca Eveline, krem nawilżający Bandi i żel do mycia twarzy Selfie Project. 
*
Krem Bandi ma bardzo lekką konsystencję, szybko się wchłania i nawilża skórą, pozostawiając ją miękką i gładką w dotyku. Nie spowodował wysypu żadnych niespodzianek, a pojemność 30ml pozwoliła na zabranie go nawet do kosmetyczki do samolotu. Przy okazji zaznaczę, że maluch jest bardzo wydajny!
Maseczka oczyszczająco-wygładzająca Eveline Cosmetics to must have każdej osoby posiadającej cerę mieszaną bądź tłustą. Świetnie matowi, oczyszcza i odświeża skórę. Łagodzi niedoskonałości i pomaga im się szybciej goić. Jest bardzo wydajna i ma przyjemny zielono-szary kolor. 
*
Kuracja s.o.s dla stóp od NiVelazione świetnie spisuje się w codziennej, a także doraźnej pielęgnacji stóp. Zmiękcza skórę, mocznik złuszcza naskórek, a stopy są świetnie nawilżone. Krem ma gęstą konsystencję, bardzo dobrze się rozprowadza i trzeba chwilę odczekać zanim się wchłonie.
Żel do mycia twarzy Selfie Project ujął mnie swoją delikatnością, a zarazem skutecznością. Świetnie oczyszcza, nie podrażnia oczu, radzi sobie z podkładami, cieniami, eyelinerem i tuszami. Matuje, nie ściąga skóry. Polecam wypróbować!
Myjąca pianka? Według mnie rewelacja od marki Joico - Delikatnie odżywiająca i silnie oczyszczająca Pianka do włosów. Nakładamy piankę na skórę głowy i włosy, czekamy 5 minut i spłukujemy. Po jej użyciu mamy miękkie, gładkie i oczyszczone włosy! Świetnie sprawuje się jako pielęgnacja co trzeci dzień u osób, które codziennie muszą myć włosy. Cienkie włosy podczas codziennego stosowania może obciążyć. 
A niekosmetyczni ulubieńcy? Jest tylko, albo aż trójka :)
*
Piękne pokrowce na telefon od VegaCom towarzyszyły mi codziennie - na zmianę ;). Swoje wybrałam z gotowych modeli jednak jest możliwość zaprojektowania własnych. Etui są wytrzymałe i dopracowane, grafiki piękne kolorystycznie i wyraziste. Polecam z czystym sumieniem.
*
Będąc na wakacjach nad polskim morzem znalazłam cudne, delikatne kolczyki z bursztynu. Sprezentowała mi je mama i niesamowicie mi się podobają. 
To wszyscy moi letni ulubieńcy. Jestem ciekawa czy znacie przestawione wyżej kosmetyki bądź inne produkty.  
Pisaliście o swoich ulubieńcach? Podrzućcie link w komentarzu do wpisu, chętnie zajrzę i poczytam co polecacie :)
Trzymajcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).