poniedziałek, 25 lipca 2016

Hybrydy Victoria VYNN

Witajcie! 
Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o hybrydach, które ostatnimi czasy goszczą na moich paznokciach. Na Instagramie oraz FB miałyście okazję zobaczyć jakie kolory wybrałam do testów w ramach współpracy z amerykańską firmą Victoria VYNN, która prowadzi dystrybucję swoich produktów także w Polsce :). Zapraszam na prezentację! 
Bezkwasowy preparat podkładowy na naturalną płytkę paznokcia, stosowany pod manicure światło utwardzalny. Doskonale gruntuje płytkę,  zwiększa przyczepność stylizacji z kolejnymi warstwami  Gel Polish UV/LED). Nie zawiera agresywnych polimerów,  po nałożeniu pozostawia lepką warstwę która jest „gruntem” dla całej stylizacji. Całkowicie bezpieczny dla naturalnych paznokci, nie zawiera MAA (Methacrylic acid ).
ETHYL ACETATE, ISOPROPYLIDENEDIPHENYL BISOXYHYDROXYPROPYL METHACRYLATE, HEMA, P-HYDROXYANISOLE, HYDROQUINONE.

Samopoziomująca baza pod stylizacje hybrydowe  Gel Polish UV/LED. Płynna, przejrzysta konsystencja produktu maskuje niedoskonałości i wyrównuje powierzchnię paznokci. Baza zapewnia podstawę do dalszego manicure, poprawia także przyczepność kolejnych warstw.
Przedłuża trwałość manicure.
DI-HEMA TRIMETHYLHEXYL DICARBAMATE, TETRAHYDROFURFURYL METHACRYLATE, ISOBORNYL METHACRYLATE, HYDROXYPROPYL METHACRYLATE, BUTYL ACETATE, PROPYL ACETATE, HYDROXYCYCLOHEXYL PHENYL KETONE, TRIMETHYLBENZOYL DIPHENYLPHOSPHINE OXIDE, P-HYDROXYANISOLE, HYDROQUINONE,CI 60725.

Samopoziomujący top na stylizacje hybrydowe Gel Polish UV/LED. Top zabezpiecza wykonany manicure, zapobiega blaknięciu i matowieniu koloru, zapewnia jego trwałą ochronę, nadaje trwały intensywny blask. Płynna, lekka konsystencja ułatwia aplikację.
DI-HEMA TRIMETHYLHEXYL DICARBAMATE, HEMA, HYDROXYPROPYL METHACRYLATE, TRIMETHYLBENZOYL DIPHENYLPHOSPHINE OXIDE, HYDROXYCYCLOHEXYL PHENYL KETONE, P-HYDROXYANISOLE, HYDROQUINONE, CI 60725.

Linia lakierów hybrydowych Gel Polish Victoria Vynn jest światło utwardzalnym systemem do stylizacji paznokci o właściwościach soak off. Specjalnie opracowana żelowo-lakierowa konsystencja zapewnia doskonałą wydajność i  aplikację dzięki czemu wykonanie manicure jest szybkie i łatwe.  Nie kurczy się i nie odpryskuje. Płaski pędzelek i samopoziomująca formuła ułatwia precyzyjną nakładanie produktów.  Utwardzany w różnych typach lamp: UV, LED oraz CCFL. Czas utwardzania każdej warstwy: lampa LED – 30-40 sekund /lampa UV – 2 minuty. Gel Polish zachwyca kolorem, ekstremalnie wysokim połyskiem oraz trwałością stylizacji do 3 tygodni.
W ramach współpracy otrzymałam klipsy do ściągania hybryd, a także bazę, top oraz preparat podkładowy. Oprócz tego dotarły do mnie trzy hybrydy w kolorach: Lemon Drop, Rose Petal, Holiday Sea. 
Od razu zakochałam się w Lemon Drop, ale najpierw opowiem Wam o sprawach technicznych :).
Każdy lakier znajduje się w ciemnej buteleczce. Na górnej części pędzelków umieszczone zostały trwałe naklejki z numerem i kolorem lakieru. Według mnie jest to świetne rozwiązanie. Od razu widzę jaki kolor ma dana hybryda i nie muszę szukać po wzornikach ani otwierać buteleczki.
Pędzelki są bardzo wygodne, dobrze rozprowadzają lakiery po paznokciach. Żaden z kolorów nie bąbelkował, baza nie kurczyła się. Na szczególną uwagę zasługuje preparat, którym smarujemy paznokcie tuż po zmatowieniu płytki bloczkiem. Salon Polish Gel Bond to płyn, na który nakładamy hybrydową bazę, a następnie utwardzamy w lampie.
Manicure przy użyciu lakierów hybrydowych Victoria VYNN jest prosty i przyjemny. Do pełnego krycia lakierów Holiday Sea oraz Lemon Drop potrzebowałam 3 cienkich wartw. Zdecydowanie wolę nałożyć więcej warstw niż dwie grube, które źle się utwardzą. W przypadku lakieru Rose Petal 3 cienkie warstwy nie wystarczają do pełnego krycia. Kolor jest bardzo delikatny, nadaje się do pracy, szkoły. Sprawia, że dłonie wygladają na bardzo zadbane. Według mnie Rose Petal świetnie nada się do Frencha.
Na zdjęciu widoczne 2 warstwy. 
*
Kolor numer 015 bardzo polubiła moja mama. Hybryda wytrzymała na paznokciach ponad 2 tygodnie bez żadnych odprysków czy utraty intensywności koloru. Zdjęłam je ze względu na odrost. 
U mnie hybrydy gościły na paznokciach dwa razy po 1.5 tygodnia więc mogłam dobrze się z nimi zapoznać :). Moja płytka jest dosyć słaba, a wynik 1.5 tygodnia w moim przypadku jest bardzo dobry. 
*
Od lewej: Rose Petal, Lemon Drop, Holiday Sea, klipsy do ściągania hybryd. 
Będziecie mieli okazję już niedługo zapoznać się z moją opinią na temat klipsów, a także z tutorialem usuwania lakierów hybrydowych :).
Produkty marki Victoria VYNN są dedykowane stylistom paznokci. Hybrydy są trwałe, nie odpryskują, kolor nie traci na intensywności, co jest dla mnie bardzo ważne. 
W szerokiej gamie kolorystycznej na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Moje kolory zagoszczą na moich paznokciach jeszcze nie raz w te wakacje, a na jesieni czy w zimie przypomną mi, że za niedługo znów będzie ciepło :).
Wszystkie produkty mają 8ml pojemności. 
Zapraszam Was na:
FP marki Victoria VYNN KLIK
oraz stronę internetową KLIK 
Znacie produkty tej firmy? 
Co sądzicie o takich kolorach na lato? :) ja jestem bardzo zadowolona z tych hybryd przede wszystkim ze względu na brak odprysków, bo to u mnie najczęstsza przyczyna szybszego ściągania hybryd. 
Dajcie znać co myślicie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).