środa, 25 listopada 2015

Spotkanie blogerek w Łodzi

Witajcie!
Dzisiejszy post będzie w całości poświęcony spotkaniu blogerek, które odbyło się w zeszłą sobotę, 21 listopada, w Łodzi, w kawiarni Tubajka. Organizatorką była Sylwia z bloga Zadbana Mama

Spotkanie zaczynało się o godzinie 12. Wyjechałam z domu zgodnie z planem ale oczywiście świat postanowił spłatać mi figla i wszystkie światła zapalały się na czerwono. Z GPSem w komórce pokazującym, że zostało mi 19 minut trasy do celu, gdy miałam ich 7 wcale nie napawał optymizmem ;). Jednak udało się o 12:02, po znalezieniu dobrego miejsca parkingowego, byłam już na miejscu. 
Plan spotkania, który wcześniej dostała już każda uczestniczka już, był dość napięty. Sylwia zadbała o to, by nam się nie nudziło. Po oficjalnym powitaniu nadszedł czas na prezentację produktów marki Effective Nails. Pani Agnieszka Wojtowicz, właścicielka firmy Professional Polska, opowiedziała nam o produktach EN oraz zaprezentowała pokazy multimedialne - o nakładaniu lakieru hybrydowego oraz jego usuwaniu. Mimo chwilowych kłopotów z elektroniką dalsza prezentacja przebiegła bez zakłóceń.
*
Następnie Pani Renata Piskórz Ejtaszewska, starszy menager sprzedaży, bardzo sympatyczna i ciepła osoba, opowiedziała nam o swojej historii z marką Avon, przybliżyła nam działalność firmy oraz zaprezentowała jak prawidłowo aplikować kremy pod oczy oraz na twarz, jakimi ruchami wykonywać demakijaż. 
*
Paulina Frontczak Pawłowska, autorka bloga LadyMami, opowiedziała nam o sile podświadomości. Muszę przyznać, że bardzo mi się podobała ta prelekcja. Wiele z nas zabrało głos w tym temacie, porozmawiałyśmy, pośmiałyśmy się i wyszłyśmy na posiłek pełne pozytywnych emocji. No, przynajmniej ja ;).
*
Po prezentacji Pauliny udałyśmy się na obiad. Mój krem z marchwi i czerwonej soczewicy był bardzo dobry. 
*
Po przerwie na małe co nieco przyszedł czas na prezentację pod tytułem "Od marzenia do spełnienia - kobieca siła" autorstwa Róży Grudzińskiej, założycielki marki HobiBobi. Bardzo energiczne przemówienie, nawołujące do niepoddawania się, dążenia do spełnienia swoich celów i uwierzenia w siebie. 
*
Przedostatnią atrakcją dla uczestniczek spotkania były warsztaty z Izą Kornet, właścicielką bloga The Secret of Healing. Iza zajmuje się fizjoterapią koni oraz tworzeniem naturalnych kosmetyków, a także zgłębia tajniki kuchni wegańskiej ;). Bardzo pozytywna osoba, która pokazała nam jak wykonać samodzielnie maseczki odpowiednio dobrane do potrzeb skóry. Przed ich stworzeniem zapoznałyśmy się ze składnikami oraz ich funkcjami. Moja zawierała między innymi olej z dziurawca posiadający właściwości kojące i łagodzące.
Maseczkę możecie zobaczyć na moim Instagramie!
*
Na koniec odbyło się wręczenie wylicytowanych produktów, upominków od sponsorów oraz przeprowadzona została loteria, z której dochód zostanie przekazany dla chorego Mikołaja. Mama Mikołaja pomagała organizatorce w przeprowadzeniu loterii :). 
Atmosfera na spotkaniu była bardzo pozytywna! Sylwia pokazała nam, że jest świetną organizatorką :). Dziękuję! :*
Do domu przywiozłam ze sobą moc upominków! Poczułam się jakby Święta Bożego Narodzenia już nadeszły, brakowało mi tylko choinki ;). Zapraszam serdecznie na zdjęciowy przegląd. Jestem ciekawa czy znacie te produkty!
*
Zaczynając od licytacji, moje losy okazały się być bardzo szczęśliwe ;). Otrzymałam książkę "Nordic Walking dla każdego" autorstwa Aleksandra Wilanowskiego, a także książkę Anny Starmach - "Pyszne na słodko". Wylosowałam puder ryżowy Ecoceraca od Drogerii Mistic, a także serum rozjaśniające cienie pod oczami marki Eparence.  
*
Oprócz tych produktów wcześniej wylicytowałam także inne rzeczy. Zestaw kosmetyków Yves Rocher, 1 ml odżywki Revitalash, którą dałam do stosowania mamie oraz suszarko-lokówkę :).
*
Do testów otrzymałyśmy krem Pure Collagen od Noble Medica. Produkt ten powędrował do mojej mamy i to ona będzie mi zdawać relacje bym mogła napisać recenzję :)
*
Zestaw produktów: trzy mini błyszczyki, brokatowy lakier a także odżywkę do paznokci otrzymałam od marki Essence. Firma ufundowała różne upominki dla uczestniczek spotkania. Moją uwagę przykuły błyszczyki, które ostatnio namiętnie używam :)
*
Firma Topgal ufundowała odblaskowe kamizelki, moja trafi do córki znajomych. Otrzymałyśmy balsamik Tisane do ust. Krem "Całus dla maluszka" Calaya od Sklepu Naturalne Piękno, który będę stosowała na kolana i łokcie. Mydło ręcznie robione od Pszczelej Dolinki o zapachu owsianki z mlekiem i cukrem waniliowym umili mi wizyty w łazience, a hipoalergiczny preparat żelowy Revitol Plus med od Miravena Cosmetics o zapachu żurawiny i owoców róży zadba o higienę intymną :).
*
Jako jedna z dwóch osób otrzymałam do testów tonik PHA kwas laktobionowy i glukonolakton, a także witaminę B3 Naturalissa. Jestem ich bardzo ciekawa!
*
Marka Effective Nails przygotowała dla uczestniczek spotkania niesamowite prezenty. Oprócz pięknego kalendarza na nadchodzący rok otrzymałyśmy zestaw do robienia hybryd: aceton, cleaner, prepil, bazę, top oraz lakier hybrydowy. W paczuszce znalazł się także innowacyjny produkt marki - SMART żel oraz normalny lakier. Na nim wisiała cudna zawieszka z napisem LOVE. 
*
Słodki prezent od Beer Fingers w postaci paluszków z sezamem oraz w polewie.
*
Bardzo ucieszył mnie upominek od marki Semilac. Każda z uczestniczek otrzymała lakier hybrydowy. Ja dostałam numer 032 Biscuit, który niesamowicie mi się podoba. Oprócz tego ręczniczek, pilnik oraz bloczek polerski :).
Od Izy, która poprowadziła warsztaty otrzymałam, jako jedna z trzech osób, naturalne kosmetyki The Secret of Healing dopasowane do potrzeb mojej skóry. Są to tonik octowy, rozjaśniający peeling do ciała oraz olejowa pasta do mycia twarzy. Jestem bardzo ciekawa tych produktów. Peeling będę stosować na moje kolana i łokcie.
*
Kwiatowy zapach od Livioon otworzę już niedługo. Muszę najpierw wykończyć otwarte produkty. Po przeczytaniu opisu tego zapachu jestem zaintrygowana i bardzo zaciekawiona. Ktoś zna numer 24? Otrzymałam także czyścik do demakijażu, mój pierwszy tego typu produkt.
*
Marka The Secret Soap Store przygotowała dla każdej uczestniczki spotkania pachnący i pięknie zapakowany prezent. Otrzymałam peeling oraz masło wyszczuplające. Będzie smarowanie!
*
Pani Renata wręczyła nam po torebce z katalogiem Avon oraz próbkami. Trzy szczęściary otrzymały paczuszki z kosmetykami :).
*
Wielka paczuszka z produktami do pielęgnacji stóp PumiceSPA od I.M.P.A. niesamowicie mnie ucieszyła! W domu spotkała się z nie mniejszym zachwytem :). Podzieliłam się z rodzinką, testy odbędą się na szeroką skalę :D.
*
Firma Revitacell ufundowała Koncentrat regenerujący do delikatnej skóry okolic oczu, a także Kurację regenerującą do rzęs i brwi. Oba produkty powstały na bazie opatentowanych komórek macierzystych. Z tą marką nie miałam nigdy do czynienia, jest to dla mnie nowość więc już niedługo mam zamiar zacząć je stosować i czekać na efekty ;).
*
Prócz tych produktów było dużo makulatury, ulotek, bonów rabatowych. Mam nadzieję, że przydadzą mi się przy robieniu świątecznych zakupów ;). 
Jak widzicie część merytoryczna spotkania była bardzo dopracowana. Wolną chwilę wykorzystałyśmy na pogaduchy i zjedzenie posiłku. Do domu wróciłam z dwoma wielkimi torbami wypakowanymi tymi cudownościami. 
Dodatkowo chciałabym podziękować Dziewczynom, które zebrały dla mnie korki. Przekażę je Przytulisku w Głownie, które pomaga bezdomnym zwierzakom. Bardzo dziękuję!
Serdeczne podziękowania dla sponsorów spotkania:
*
Moje pierwsze spotkanie blogerek w Łodzi zostanie niezapomnianym wydarzeniem. Z upływem czasu oczekujcie świeżych recenzji! 

Trzymajcie się :*.

41 komentarzy:

  1. Zawsze zazdroszczę takich eventów, bo to wspaniała sprawa! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że spotkanie bardzo udane :) miłego testowania :) Jestem ciekawa tego pudru ryżowego :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spotkanie i dużo dobroci! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że dobrze się bawilas i spotkanie się podobało

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej jestem ciekawa tych hybryd Effective Nails, bo ich nie znam, a szczegôlnie tego SMART żelu.

    Ogólnie spotkanie super!!!
    Organizatorce tylko pogratulować organizacji!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. widać, że spotkanie było udane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe doświadczenie, zazdroszczę :)) Buziaki ślę :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Żałuję, że nie wiedziałam o tym spotkaniu! Łódź - tak blisko! :-/ I przy okazji mogłabym Cię poznać w realu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się doczekać kiedy w końcu ja będę mogła wziąć udział w takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne spotkanko i super prezenty :)
    Dawno nie byłam na takim blogowym meetingu :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna relacja, też się muszę zabrać za jej napisanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. SUper spotkanie , upominki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. so interesting..thanks for sharing..
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, dostałyśmy ten sam numer od Semilac! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Było cudnie potwierdzam.
    P.S. Czy mogę pożyczyć parę fotek upominków, bo ja nie zdążyłam zrobić przed przejściem mojego 4-letniego huraganu, który zajął się rozpakowywaniem, przekładaniem i mieszaniem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne prezenty. Mam nadzieje, że bardzo dobrze się bawiłaś :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale prezentów!!!:) Super, że spotkanie się udało!:]

    OdpowiedzUsuń
  18. Super spotkanie, a zupka mniamu :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie przygotowane spotkanie! Widzę, że miałyście sporo ciekawych prezentacji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. marzy mi sie uczestnictwo w takim spotkaniu blogerek:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Porównanie do wcześniejszych Świąt idealne :) Miałam podobnie :) W sumie wciąż mam, bo jeszcze nie używałam wszystkich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę tak wspaniałego spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo miło było Cię Poznać! Świetna recenzja. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne spotkanie można się dowiedzieć trochę ciekawostek no i protestować sobie teraz możesz miłe prezenciki ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. również kiedyś chciałabym wybrac sie na takie spotkanie! :)
    zapraszam do mnie :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak widać, spotkanie było bardzo ciekawe, tyle się działo! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że łódź tak daleko od nas..

    OdpowiedzUsuń
  28. Ile ciekawych dobroci, zazdroszczę możliwości testowania :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Było fantastycznie! Mam rację, że poznałyśmy się już na MeetBeauty czy źle kojarzę? :)

    Pozdrowionka,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  30. Spotkanie widać bardzo udane;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Nice blog! Great post!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).