piątek, 18 listopada 2016

Recenzja Ziaja - Kuracja kaszmirowa: Szampon i Maska

Witajcie, Kochani! 
Dzisiaj mam dla Was recenzję dwóch produktów które ostatnio namiętnie używam. Wszystkich zainteresowanych zapraszam do czytania! :)
*
Ziaja, Kuracja Kaszmirowa z olejkiem amarantusowym, Skoncentrowana Maska Wzmacniająca i Szampon Wzmacniający

Od producenta + składy:
*
Nie wiem czy Wam pisałam, ale moje włosy tej jesieni strasznie osłabły. Problem z wypadaniem, matowe kosmyki... Kiedy dotarł do mnie Box ONLY You bardzo się ucieszyłam i zaczęłam pokładać w otrzymanych produktach wielkie nadzieje na zmianę wyglądu moich włosów, oczywiście na lepsze. Czy duet z Ziaji cokolwiek zdziałał? Przeczytajcie :)
Maska umieszczona została w plastikowym słoiczku z zakrętką. Grafika jest przejrzysta, maska została zabezpieczona sreberkiem i mamy pewność, że nikt wcześniej się nią nie interesował. Szampon to perłowo-różowy płyn zamknięty w plastikowej buteleczce, na której znajdują się wszystkie przydatne dla konsumenta informacje. 
Oba produkty pachną delikatnie, kobieco, zapach nie pozostaje długo na włosach.
Szampon posiada lejącą się konsystencję, dobrze się pieni. Dobrze oczyszcza skórę głowy oraz włosy. Nie wywołał łupieżu, pieczenia, podrażnienia czy swędzenia głowy. Po jego zastosowaniu trzeba użyć maski lub odżywki, ponieważ ma tendencję do plątania włosów. 
Maskę nakładam co drugie mycie. Chciałam żeby kuracja była intensywna i żeby produkty używane były w duecie. Maska posiada gęstą konsystencję. Niewielka ilość wystarcza na rozprowadzenie na całej długości włosów. Ja nakładam ją około 5cm od skóry głowy. Osobom, które borykają się z problemem zbyt szybko przetłuszczających się włosów polecam taką wersję stosowania. Dla posiadaczy suchych włosów proponuję stosowanie jej także przy samej głowie. 
Produkty nie wywołały u mnie łupieżu, nie uczuliły mnie, nie spowodowały stanów zapalnych ani swędzenia. 
*
Czy zauważyłam poprawę w wyglądzie włosów? 
Tak. Po zastosowaniu szamponu, który dobrze oczyści włosy, a następnie nałożeniu maski i jej zmyciu włosy są delikatne i miękkie w dotyku, świetnie się rozczesują. Są lekkie i lśniące.
Uważam, że ten duet to strzał w dziesiątkę dla osób z problemem przetłuszczających się włosów, które są także wysuszone. Dzięki niemu włosy nabrały blasku i miękkości. Maska nie obciąża moich cienkich włosów z czego jestem bardzo zadowolona. Na pewno kupię nowe opakowanie. 
Za 300ml szamponu zapłacicie 6,65zł, natomiast za 200ml maski: 8,50zł.
Biorąc pod uwagę wydajność produktów cena jest jak najbardziej przystępna :).
Znacie produkty marki Ziaja z serii Kuracja Kaszmirowa? Ja jestem bardzo zadowolona i chętnie wrócę do tych kosmetyków w przyszłości :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).