czwartek, 24 listopada 2016

Recenzja Cece of Sweden - Odżywka Hello Nature

Witajcie! 
Moja pielęgnacja włosów nigdy nie była szczególna. Szampony, odżywki maski, raz na jakiś czas olejowanie, zabezpieczenie końcówek, ewentualnie odżywki bez spłukiwania. Troszkę brakowało mi regularności i nie przykładałam do tego wielkiej wagi. Pod koniec października zaczęły mi strasznie wypadać włosy, po rozjaśnianiu i farbowaniu włosów na niebiesko były osłabione i matowe. Odżywkę, o której dzisiaj poczytacie otrzymałam od portalu ONLY You w ramach Box ONLY You "Dookoła Włosów". Muszę przyznać, że żaden inny miesiąc, w porównaniu do listopada, nie był tak bogaty w pielęgnację moich włosów. A mogę zdradzić, że dzięki kosmetykom z pudełka ONLY You zdecydowanie poprawiła się ich kondycja i wygląd! 
*
Cece of Sweden, Hello Nature, Odżywka z olejem kokosowym 

Od producenta + skład:
Linia Hello Nature to pielęgnacja włosów inspirowana naturą. Pozyskaliśmy z przyrody to co najcenniejsze, aby zadbać o Twoje włosy w codziennym rytuale delikatnej pielęgnacji. Testowane dermatologicznie, do 93% składników pochodzenia naturalnego.
*
Odżywka z olejem kokosowym umieszczona została w plastikowej butelce z przejrzystą grafiką etykiety, na której znajdziemy wszystkie ważne informacje. Otwarcie na klik jest solidne i nie sprawia problemu. Aby wydobyć produkt trzeba ścisnąć butelkę.
Zapach! Zapach odżywki jest obłędny. Nie jest sztuczny, a przemiły dla zmysłu, jeśli ktoś jest fanem zapachu kokosowego. Odżywka ma gęstą konsystencję, niewielka ilość wystarcza na rozprowadzenie po całej długości włosów. Produkt trzymam kilka minut, po czym dokładnie spłukuję. Już podczas zmywania można poczuć jak miękkie stają się włosy.
Po wysuszeniu włosy są zdyscyplinowane, wygładzone i mięciutkie. Pachną lekko kokosem. Zdecydowanie polecam odżywkę osobom, których włosy lubią olej kokosowy. Właścicielki cienkich włosów ze skłonnością do przetłuszczania mogą ją stosować kilka cm od skóry głowy. Osobiście stosuję ją także na skalp i delikatnie masuję (ale włosy myję codziennie :)). 
Jeśli tylko lubicie zapach kokosowy to polecam wypróbować ten produkt. Za 300ml zapłacimy niecałe 20zł. Odżywka jest bardzo wydajna. 
Kolejny produkt z Box ONLY You, który przypadł mi do gustu! Odżywka Hello Nature wykazuje bardzo dobre działanie na moje włosy :).
Znacie serię Hello Nature? Według mnie ta odżywka to zdecydowany hit!
Lubicie olej kokosowy w kosmetykach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).