wtorek, 8 listopada 2016

Spotkanie Blogerek "Blogowy Szał Mam" - Relacja

22 października 2016 roku miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu blogerek "Blogowy Szał Mam", organizowanym przez Lady Mami. Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o tym wydarzeniu, w następnym poście pokażę Wam upominki, które przyjechały ze mną do domu :).
*
Dojazd do Łęczycy zajął mi około 30 minut, wyjechałam z domu trochę wcześniej i dobrze zrobiłam bo po drodze były roboty. Ustawiłam GPS i dotarłam do Restauracji Agawa, w której miało miejsce spotkanie. Gdy weszłam do środka od razu zauważyłam Paulinę. Przywitałyśmy się i przeszłam do sali, w której siedziało już większość dziewczyn. Po odszukaniu własnego miejsca okazało się, że siedzę niedaleko Sylwii z bloga Zadbana Mama, Izy z The Secret of Healing oraz Basi z bloga Pierwsze Kroki
Plan spotkania był bardzo napięty. Organizatorka zapewniła wiele atrakcji, o których Wam opowiem :). Po odhaczeniu się na liście uczestniczek i oficjalnym przywitaniu zaczęło się!
Pierwszą prelekcję Więcej ruchu na Twojego bloga z SEO” przygotował Sławomir Gdak, prowadzący blog gdaq.pl. Wiedza na temat SEO to rzecz przydatna dla każdego blogera. Przecież każdy chce by na blog wchodziły nowe osoby, byśmy przekazywali swoją wiedzę, zainteresowania, doświadczenia dalej w świat. Prezentacja bardzo mi się podoba, przybliżyła mi temat SEO. 
*
Warsztaty kreatywne, które prowadziła Ania Kuczyńska prowadząca blog LejdiShepard, a właściwie Smok Ignacy, były kolejną atrakcją spotkania. Każda z nas, na przyniesionym materiale, malowała farbami wybrany przez siebie wzór. Ja na koszulce stworzyłam napis.  Nasze dzieła schły przez resztę spotkania. Na drugi dzień w domu miałyśmy przeprasować materiały i mogłyśmy się cieszyć koszulkami/torbami z namalowanymi przez nas grafikami i napisami. Super doświadczenie! 
*
Po prezentacji przyszedł czas na obiad! Było pysznie i nabrałyśmy siły na kolejne prelekcje :).
Na spotkanie przybyły także dziewczyny z DekostacjiMagdalena Arcimowicz i Karolina Wardyńska. Zajmują się tematyką DIY, z "niczego" potrafią wyczarować po prostu cuda! Dziewczyny chciały nam pokazać, że stworzenie nowych, przydatnych rzeczy nie jest wcale takie trudne i inspiracje czają się, dosłownie, na każdym kroku. Prezentacja była świetna, bardzo mi się podobała. Jeśli temat DIY Was interesuje to zajrzyjcie na stronę Dekostacji i zaczerpnijcie ogrom przydatnych informacji i inspiracji :). Na koniec każda z nas otrzymała po upominku. Udało mi się dostać cudną własnoręcznie wykonaną poduchę - chmurkę. 
*
Prezentacja Izabeli Sękowskiej Monitoruj sieć like a boss. Ladyboss'' z Brand24 bardzo mi się spodobała. Izę miałam okazję wcześniej poznać, na spotkaniu Blogerów w Łodzi. Ponowne spotkanie zaowocowało poszerzeniem wiedzy na temat monitorowania sieci, jak najlepiej działać by przyciągać uwagę na swoją osobę, swój blog i na to, co robimy. Portal Brand24 pomaga monitorować wzmianki o naszych blogach, o słowach kluczowych, które nas interesują. Prezentacja była bogata merytorycznie i bardzo mi się podobała. 
*
Po ostatniej prezentacji przyszedł czas na wręczenie rzeczy, które miałyśmy okazję licytować wcześniej na FaceBooku. Cały przychód z licytacji, które odbywały się na FB oraz na miejscu spotkania został przekazany dla podopiecznego Fundacji Zdążyć z Pomocą. Łącznie udało nam się zebrać 4800zł! 
Po rozdzieleniu łupów licytowałyśmy rzeczy na miejscu. Udało mi się wylicytować piękną bransoletkę Mamali (tą po prawo :D). 
Rozmów, żartów nie było końca. Atmosfera na spotkaniu była przemiła, poznałam kilka nowych osób, ze znajomymi porozmawiałam i odnowiłam kontakty. Na koniec Paulina wraz z mężem wręczyli nam torby z upominkami, których nie było końca. Prawdziwy Blogowy Szał! :D
Cudnie przygotowany stół dla wszystkich uczestniczek.
*
Nasza Organizatorka razem z uczestniczką i prelegentką Anią :).
*

Kącik z przekąskami i herbatą Ahmad Tea :)
*
Skupienie podczas warsztatów kreatywnych. Początkowo byłam zadowolona ze swojej pracy ale wszystko się zmieniło, gdy zobaczyłam dzieła pozostałych uczestniczek :D.
*
Jak wspominałam, Dziewczyny z Dekostacji przygotowały dla nas wspaniałe upominki. Moją poduchę zobaczycie w następnym poście :).
*
A na deser pyszna szarlotka! Rozpływała się w ustach!
*
Czas licytacji dodatkowo zapewnił wiele emocji i okazji do rozmów.
Spotkanie BSM uważam za bardzo udane! Świetnie się bawiłam, lepszego towarzystwa  nie mogłam sobie wymarzyć. Było pysznie, kreatywnie i oczywiście moja wiedza w wielu tematach dotyczących blogowania została poszerzona. 
*
Nie mogłam sobie odmówić pokazania Wam już przedsmaku następnego wpisu. Tyle cudowności <3.
Organizatorka Blogowy Szał Mam 2016:
1. Paulina 
Frontczak-Pawłowska laydymami.blogspot.com 
Uczestniczki:
2. Marta Świerczyńska mamawbiegu.pl
3. Marta Kusiak tosinkowo.pl
4. Basia Tomczak pierwsze-kroki.com
5. Sylwia Narkowicz oczamimamy.pl
6. Maria Smolarek-Wilińska lifebymarcelka.pl
7. Daria Jóźwicka zaraz-wracam.pl
8. Iwona Piskała szarokolorowa.pl
9. Klaudia Osmanowska mamatezkobieta.pl
10. Kamila Olejnik swiat-lyll.blogspot.com
11. Agnieszka Winciorek pielegnacyjnarewolucja.pl
12. Marta Korotko pewnamama.pl
13. Izabela Kornet thesecretofhealing.pl
14. Agnieszka Jezierska agumama.pl
15. Magdalena Szymańska zwyklejmatkiwzlotyiupadki.blogspot.com
16. Daria Dirks-Koźlik botakowo.pl
17. Karolina Jabłońska bizarre-case.blogspot.com JA :D
18. Marcelina Adamska mamikpisze.pl
19. Anna Kuczyńska lejdishepard.blogspot.com
21. Klaudia Wróblewska igimigi.pl
22. Katarzyna Grzywaczewska poradymamykasi.blogspot.com
23. Nadine Kranik macierzynstworaz.pl
24. Izabela Pacocha szczyptaomnie.blogspot.com
25. Angelika Grochowska ca-lineczka.pl

Sponsorzy:
Patroni Medialni:

Dziękuję Paulinie za możliwość wzięcia udziału w tym świetnym wydarzeniu, a także za udostępnienie zdjęć. Było świetnie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).