niedziela, 27 listopada 2016

Minirecenzje "Dookoła Włosów": Floslek - Serum Multifunkcyjne do Włosów, L'biotica - Suchy Szampon, Marion - Olejek w Kremie do Włosów

Witajcie! Listopad już prawie za nami. Czas mija mi tak szybko, że nie nadążam wszystkiego załatwić i ogarnąć :(. Dzisiaj mam dla Was wpis, w którym opowiem Wam o (aż!) trzech produktach. Zachęcam do klikania w zdjęcia i powiększania ich :). 
Box "Dookoła Włosów" ONLY You przybył do mnie na początku listopada KLIK. Pudełko pełne kosmetyków do włosów od portalu ONLY You bardzo mnie ucieszyło. Byłam ciekawa czy zawarte w nim produkty poprawią stan moich włosów. Czy im się to udało? Przeczytajcie moje opinie na ich temat i końcowe podsumowanie!
*
Floslek - Serum Multifunkcyjne do Włosów

Serum Floslek otrzymujemy zapakowane w kartonik, który dodatkowo zabezpieczony jest folią. W kartoniku znajduje się plastikowa buteleczka z pompką oraz docelowym produktem. Wszystko wizualnie prezentuje się bardzo przyjemnie, pompka działa bez zarzutu, a informacje na kartoniku oraz buteleczce są czytelne. Zgodnie z zaleceniami producenta nakładam produkt - w moim przypadku 1, maksymalnie 2 krople, na włosy zaczynając od końcówek i docierając do wysokości uszu. 
Serum dobrze się rozprowadza na włosach. Trzeba uważać z ilością przy bardzo cienkich włosach, ponieważ zbyt duża ilość produktu będzie niekorzystnie wyglądać na kosmykach. Serum wygładza włosy, zyskują one nieco na blasku i z suchych pasm stają się lekkie i bardziej wypielęgnowane. Zdecydowanie poprawia się ich kondycja wizualnie. Polecam właścicielom suchych włosów, którzy potrzebują produktu poprawiającego wygląd włosów oraz zabezpieczającego przed niekorzystnym działaniem środowiska. Według mnie jest to serum godne uwagi.
Cena: około 12zł za 30ml
L'biotica, Suchy Szampon
Suche szampony przydają się w kryzysowych sytuacjach. Przekonałam się o tym nie raz. Suchy szampon L'biotica to produkt o przyjemnym zapachu, który rozpylałam na włosy z odległości około 20cm. Następnie wmasowuję, czekam chwilę i wyczesuję. Szampon jest bardzo dobrą doraźną pomocą gdy nam się spieszy, chcemy odświeżyć włosy, albo po prostu mamy lenia :D. Zdecydowanie dobrze radzi sobie z wchłanianiem nadmiaru sebum, a także delikatnie unosi włosy u nasady. Produkt nieco matowi włosy, jednak według mnie to minus, który można ze spokojem zaakceptować :). Według mnie suchy szampon L'biotica zdaje egzamin, odświeża włosy na minimum kilka godzin. Nie wywołał u mnie żadnego podrażnienia skóry głowy ani łupieżu.
Cena: ok. 19zł za 200ml.
Marion, 7 Efektów, Olejek w Kremie do Włosów
Do olejku Marion podchodziłam na początku sceptycznie. Zwykle nie używam tego typu produktów, moje włosy można bardzo łatwo przeciążyć. Wtedy wyglądają na tłuste, nieświeże, nawet zaraz po umyciu. Olejek w kremie polecany jest do każdego rodzaju włosów, szczególnie suchych i zniszczonych. Moje od końca wakacji zdecydowanie mogę zaliczyć do suchych z tendencją do przetłuszczania się przy skalpie. Olejek stosuję od połowy włosów do końca. Wystarcza mi niecała pompka na jedną aplikację. Olejek ujarzmia włosy, zdecydowanie je wygładza i nawilża! Tak, kosmki są gładkie w dotyku i łatwiej się rozczesują. Posiadaczki puszących się, suchych włosów będą zadowolone z tego produktu. Trzeba uważać z ilością, bardzo cienkie włosy olejek jest w stanie przeciążyć, jeśli użyjemy zbyt dużej ilości. Warto w tym przypadku zastosować rady, że umiar ma znaczenie i nie zawsze im więcej tym lepiej :). Warto wypróbować.
Cena: ok. 12zł za 150ml.
Czy pod koniec listopada stan moich włosów się polepszył? Wydaje mi się, że tak. Zdecydowanie wypada ich mniej niż na początku miesiąca. Włosy nabrały delikatnego blasku i nie są już tak wysuszone. Oczywiście przede mną jeszcze długa droga by doprowadzić je do porządku ale już jest dobrze :). Produkty z Boxa "Dookoła Włosów" bardzo pomogły mi w regularnym dbaniu o moje włosięta. Jeśli miałabym wybrać moich ulubieńców to zdecydowanie wygrywa Maska Kuracja Kaszmirowa Ziaja, którą recenzowałam TUTAJ oraz Odżywka z olejem kokosowym, o której pisałam TUTAJ
Wszystkie produkty są godne uwagi. Jestem ciekawa czy miałyście okazję któreś stosować i czy przypadły Wam do gustu :). Dajcie znać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).