środa, 2 listopada 2016

Box Only You - "Dookoła Włosów"

Hej Kochane :),
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać zawartość przesyłki, która dotarła do mnie w poniedziałek. 

Box ONLY YOU to pudełko, które otrzymują blogerki do testowania. Tworzy je Only You - Portal dla Kobiet o tematyce urodowej, modowej i nie tylko. Znajdziecie tam ciekawe artykuły, a także Test Klub Only You, do którego mogą zapisać się zarówno kobiety jak i mężczyźni.

Po odpakowaniu przesyłki nie mogłam napatrzeć się na pudełko. Sporej wielkości karton z grafiką kwiatów oraz motyli. Cudo! W środku znalazłam list, a także sześć produktów do pielęgnacji włosów. 
Ostatnio moje włosy nie są w dobrej kondycji. Przez rozjaśnianie, a także farbowanie na niebiesko są przesuszone i potrzebują odpowiedniej pielęgnacji. Produkty, które znalazły się w Box ONLY YOU "Dookoła Włosów" mają mi pomóc w zadbaniu o ich kondycję.
*
Floslek, ElestaBion R to Miltifunkcyjne Merum do Włosów, ma je regenerować, chronić przed utratą wilgoci oraz zanieczyszczeniami. Wygładzać, nadawać miękkość oraz połysk. 
Kosmetyk Cece of Sweden to produkt, który najbardziej zaciekawił mnie z całego pudełka. To Odżywka Hello Nature z olejem kokosowym, która ma dogłęgnie nawilżyć i zregenerować włosy. Portal Only You o nowej serii kosmetyków Cece of Sweden pisał tutaj: KLIK.
Ten duet to Szampon Wzmacniający oraz Skoncentrowana Maska Wzmacniająca od Ziaji. Jest to kuracja kaszmirowa z olejkiem amarantusowym. Szampon ma za zadanie delikatnie oczyścić włosy, maska wzmocnić ich strukturę oraz rewitalizować. Ten duet już rozgościł się w mojej łazience :).
Suche szampony bardzo lubię. Są niezastąpione kiedy nie ma się czasu by umyć głowę, a potrzebne jest szybkie odświeżenie włosów. Express Dry Shampoo od L'Biotica był mi wcześniej nieznany. Mam nadzieję, że dobrze się spisze w awaryjnych sytuacjach.
Olejek w Kremie Do Włosów 7 Efektów marki Marion zawiera olejki: arganowy, kokosowy, manoi. Produkt nie wymaga spłukiwania i przeznaczony jest do każdego rodzaju włosów. Zobaczę jak zadziała na moje i czy ich nie przeciąży.
Muszę przyznać, że zawartość jest bardzo ciekawa. Żadnego z tych produktów nie miałam okazji wcześniej stosować. Mam nadzieję, że stosowanie wyżej wymienionych kosmetyków pozytywnie wpłynie na moją czuprynę ;).
Oczywiście dam Wam znać jak się spisują!
Znacie któreś z powyższych produktów? Dajcie znać :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).