sobota, 12 listopada 2016

Sponsorzy i Upominki - Spotkanie "Blogowy Szał Mam"

Witajcie Kochani!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać upominki, które przyjechały ze mną do domu po Spotkaniu Blogerek Blogowy Szał Mam, które organizowała Paulina z bloga LadyMami w Restauracji Agawa w Łęczycy :).
Uwaga! Uprzedzam, jest tego bardzo dużo! Zapraszam wytrwałych.
*
Kosmetyki Uzdrowisko Rabka Solankowe SPA wylicytowałam na facebookowej licytacji. Żel antycellulitowy oraz mydło w płynie zawsze się przydadzą ;). Kosmetyki Bielenda wygrałam w konkursie, który Paulina zorganizowała na kilka dni przed spotkaniem. Są to: Nawilżający Płyn Micelarny, Krem Nawilżający Algi Morskie oraz Vanity Krem do Depilacji.
*
Kosmetyki Oillan nigdy nie gościły wcześniej w moim domu. Na spotkaniu otrzymałam Mleczko Nawilżające, Mulitililipidowy Krem do Twarzy oraz Tonujący Krem Seboregulujący.
*
Dwa Toniki Octowe, Serum do Twarzy oraz Kawowe Peelingi to moje zamówienie poczynione u Izy z bloga The Secret Of Healing. Jakiś czas temu recenzowałam tonik octowy KLIK TSOH, który bardzo przypadł mi do gustu :).
*
Moc upominków od Eveline Cosmetics! Krem do Depilacji, Płyn Micelarny, Tusz, Lakier do Ust oraz Szminka w Płynie, Zabiegi w zaszetkach oraz Podkład Matujący. 
*
Ziołowy Szampon przeciw wypadaniu włosów od Bioxine bardzo mi się przyda.
*
Dzięki NaturalnePiękno mam możliwość stworzenia z półproduktów własnego masła do ciała :).
*
Od firmy Alegorma otrzymałam słodkie serduszko. Marka Semilac ufundowała olejki do paznokci dla każdej blogerki. Od Bispol otrzymałam wkłady o zapachu wanilii z lawendą.
*
Preparat żelowy do higieny intymnej od Revitol Plus med Miravena Cosmetics znam i bardzo lubię. Produktów Emolium jeszcze nigdy nie miałam okazji używać.
*
Marka Equilibra jako jeden ze sponsorów przekazała produkty do pielęgnacji ciała i włosów. Miałam wcześniej do czynienia z szamponem oraz odżywką tej firmy i byłam bardzo zadowolona.
*
Bransoletka od Takie siakie by Kate bardzo mi się spodobała. Drewniany brelok od Gagalu od spotkania zawieszony jest przy moich kluczach :). Cudowne ozdobne ramiączka BraBijou od Szyfoniera od dawna były na mojej chciej liście. Baton Oho Malaika był pyszny :). Brelok klapek pochodzi od  Moje nowe butyIpanema Rider.
*
Dzięki portalowi Oladi.pl mam możliwość wypróbowania hybrydy marki CosmeticZone, otrzymałam także wcześniej zaprezentowany bloczek polerski oraz puder Ecocera. Próbkę kosmetyku do włosów otrzymałam od marki Revitalash. Na licytację firma przekazała dwie odżywki do rzęs. Cureplex to zabieg regenerujący włosy. Bardzo się z niego cieszę!
*
Moja rodzina bardzo ucieszyła się z herbat Ahmad Tea. Od ProBody każda z uczestniczek otrzymała kubek, pyszny chleb oraz materiałową torbę.
*
Tkaniny do szycia od Otula.pl pomogą w postawieniu pierwszych kroków w szyciu :). Serduszko otrzymałam od firmy Majunto.
*
Cudną poszewkę otrzymałam od Kolorowego Świata Katarzyny. Serum na blizny i rozstępy od Ava bardzo mi się przyda.
*
Maseczki Dermaglin są mi znane. Jednak maski do stóp ze skłonnością do pocenia oraz oczyszczająco-odżywczej maski do twarzy nie miałam jeszcze okazji używać. 
*
Firma Daleko ufundowała śliniaczki z gryzakiem. Aż żałuję, że w mojej rodzinie nie ma żadnego malucha, któremu mogłabym go dać :). Chusteczki nawilżające dla dzieci przysłała firma Ebebe.
*
Śliniaczki jednorazowe Toly oraz jednorazowe nocniki Tron przydadzą się rodzinom z małymi dziećmi :).
*
Upominki otrzymałyśmy także od: Wydawnictwo Zakamarki, AWM, Jupi Park - wejściówki dla dzieci, Akatji - dostałam naklejki na przetwory, Ouhmania - kody rabatowe na fotoksiążki, Świerczyk dla dzieci - książeczki, Bajki Personalizowane - voucher.
*
Serduszko od Crochet World to oryginalna przywieszka. Słodka spineczka od Kamaro powędruje do córki znajomych. Cudne kolczyki są od Kuferka Pereł.
*
Upominek od firmy Vifon to karty do gry, brelok oraz długopis dla każdej uczestniczki :). Nowa Era przekazała różne gadżety. Patatoy przekazała pakiety podarunkowe.
Zestaw kosmetyków od ChrisCosmetics sprawił mi niesamowitą radość. Mam nadzieję, że jak zapoznam się z nimi bliżej to opowiem Wam o nich na blogu :).
*
Cudowną biżuterię od Mamali mogliście podziwiać już na moim Instagramie. Bransoletkę wylicytowałam. Celebrytkę otrzymałam jako upominek. Każda z uczestniczek otrzymała różę od DekoŚwiat Ewy.
*
Nawilżający żel do mycia twarzy i płyn micelarny od AA Cosmetics na pewno się nie zmarnują! Od firmy Minerwa i Sotin otrzymałam środek do czyszczenia kabin. Bardzo się przyda :).
*
Wylicytowałam także cudowną sowę od Merlo-Dekor.
*
Świetna torba materiałowa od Lenny Lamb przyda się na zakupy. Torby All Bag wylicytowałam.
*
Cudowna poducha to prezent od wspaniałych dziewczyn z Dekostacji! <3
*
Część sponsorów przekazała także rzeczy na licytację :) 
Organizatorka Blogowy Szał Mam 2016:
1. Paulina 
Frontczak-Pawłowska laydymami.blogspot.com 
Uczestniczki:
2. Marta Świerczyńska mamawbiegu.pl
3. Marta Kusiak tosinkowo.pl
4. Basia Tomczak pierwsze-kroki.com
5. Sylwia Narkowicz oczamimamy.pl
6. Maria Smolarek-Wilińska lifebymarcelka.pl
7. Daria Jóźwicka zaraz-wracam.pl
8. Iwona Piskała szarokolorowa.pl
9. Klaudia Osmanowska mamatezkobieta.pl
10. Kamila Olejnik swiat-lyll.blogspot.com
11. Agnieszka Winciorek pielegnacyjnarewolucja.pl
12. Marta Korotko pewnamama.pl
13. Izabela Kornet thesecretofhealing.pl
14. Agnieszka Jezierska agumama.pl
15. Magdalena Szymańska zwyklejmatkiwzlotyiupadki.blogspot.com
16. Daria Dirks-Koźlik botakowo.pl
17. Karolina Jabłońska bizarre-case.blogspot.com JA :D
18. Marcelina Adamska mamikpisze.pl
19. Anna Kuczyńska lejdishepard.blogspot.com
21. Klaudia Wróblewska igimigi.pl
22. Katarzyna Grzywaczewska poradymamykasi.blogspot.com
23. Nadine Kranik macierzynstworaz.pl
24. Izabela Pacocha szczyptaomnie.blogspot.com
25. Angelika Grochowska ca-lineczka.pl

Sponsorzy:
Patroni Medialni:

Znacie któreś z tych produktów? Chcielibyście poznać moją opinię na temat jakiegoś z wyżej przedstawionych kosmetyków? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).