sobota, 5 listopada 2016

Październik w zdjęciach

Październik, ach październik! Pierwszy miesiąc na uczelni już się skończył. Oczywiście nie może zabraknąć comiesięcznego przeglądu zdjęć! Październik był... pysznym miesiącem :D.
*
Faszerowane papryki w wykonaniu mojego taty! Nie ma nic lepszego :) Od czasu do czasu robimy to danie.
*
Podczas spotkania ze znajomymi moja przyjaciółka Asia często robi pyszne ciasta. Tym razem padło na ciasto czekoladowe z dodatkiem whiskey i bananów. Pychota :).
*
Oczywiście nie zabrakło spacerów z Leonem, choć w październiku było ich mało :(. Do tego był trochę przeziębiony więc nie chodziliśmy długo. 
*
Na imieniny brata zrobiłam zapiekane banany z ciemną czekoladą. Smakowały całej rodzinie, a przy okazji nie zamawialiśmy pizzy :D.
*
Spotkanie Blogerek "Blogowy Szał Mam" organizowane przez Paulinę LadyMami było wspaniałe. Poznałam kilka nowych osób, spędziłam genialnie dzień i powiększyłam wiedzę o sporo nowych informacji. 
*
Wybrałam się do kina z przyjaciółką i bratem. Obejrzeliśmy horror "Nie oddychaj". Według mnie jest to dobry film, trzymający w napięciu do samego końca. Przed seansem poszliśmy coś zjeść. Mój naleśnik "tropikalny" z kokosowym nadzieniem był niesamowicie słodki. Brat na szczęście pomógł go dokończyć :D.
*
Miałam nadzieję, że znajdę jakieś grzyby na jednym ze spacerów. Niestety poszukiwania były mało owocne, jedyne co się natrafiało to od czasu do czasu jakiś muchomorek.
*
Na 23 urodziny zaplanowałam osiągnięcie celu - przebiegnięcia bez przerwy 10km. W niedzielę, 23 października, wyszłam z domu pełna energii i osiągnęłam cel trzy tygodnie przed wyznaczoną datą :). Byłam z siebie niesamowicie dumna. Niestety później się pochorowałam :D.
*
Mimo przeziębienia wybrałam się na imprezę, po której się jeszcze doprawiłam ^^. Ech, jednak wychodzenie bez samochodu nie wychodzi mi na dobre.
*
Październik to też nowy sezon The Walking Dead! Spędzony w towarzystwie Theraflu, termofora oraz cudnie pachnącego Kringle Hot Chocolate.
Kochani, przypominam o konkursiu - Jesienno-Zimowa Pielęgnacja :). Wystarczy być publicznym obserwatorem bloga, odpowiedzieć w komentarzu na pytanie i zostawić adres e-mail. Do wygrania:
Zapraszam do wzięcia udziału! KLIK
Jak minął Wam ten miesiąc? Co zrobiliście ciekawego?
Ja jestem niesamowicie szczęśliwa z osiągnięcia własnego celu. Mam nadzieję, że listopad będzie jeszcze lepszy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).