sobota, 1 października 2016

Powakacyjny Konkurs

Witajcie Kochani!
Pierwszy października kojarzy mi się z początkiem roku akademickiego. Ale szczęście trafiło, że mamy dzisiaj sobotę! Z okazji końca wakacji chciałam zorganizować mały konkurs. Zapraszam niżej po szczegóły! :)
*
baner

REGULAMIN
1.       Czas trwania rozdania: 1.10-2016-22.10.2016 (do godziny 23:59).
2.       Aby wziąć udział w rozdaniu trzeba być publicznym obserwatorem bloga oraz wykonać zadanie konkursowe, zostawić w komentarzu adres mail wraz ze zgłoszeniem.
3.       Autorem rozdania "Powakacyjny Konkurs" jestem ja – Bizarre Case by Carol.
4.       Wyniki ogłoszone zostaną w przeciągu 7 dni od zakończenia rozdania.
5.       Zwycięzca jest zobowiązany do skontaktowania się ze mną (bizarre.case@onet.eu) w przeciągu 3 dni roboczych od daty publikacji wyników.
6.       Jeżeli zwycięzca nie odezwie się w wyznaczonym terminie traci prawo do nagrody; nowe wybranie osoby wygrywającej odbędzie się w przeciągu 3 dni roboczych od daty utracenia wygranej przez pierwszego zwycięzcę.
7.       Jeśli zostanie wybrany drugi zwycięzca posiada on 3 dni robocze na kontakt mailowy, patrz: art. 5.
8.       Koszty wysyłki pokrywam ja i nadaję paczkę jedynie na terenie Polski.
9.       Nie ponoszę odpowiedzialności za zniszczenie jakiegokolwiek produktu znajdującego się w przesyłce podczas transportu (nagrody zostaną przeze mnie odpowiednio zabezpieczone, ale nie jestem w stanie monitorować w jakich warunkach paczka będzie przewożona).
10.    Rozdanie "Powakacyjny Konkurs" nie podlega przepisom z Ustawy o grach i zakładach wzajemnych z 29 lipca 1992 (Dz.U. z 2004 r. Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
11.     Osoba biorąca udział w rozdaniu "Powakacyjny Konkurs" akceptuje Regulamin i wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 pozycja 833).
12.    Osoba, która zaobserwuje blog jedynie na potrzeby rozdania, a po jego zakończeniu przestanie być obserwatorem zostanie dodana na czarną listę.
13.    W rozdaniu nie mogą brać udziału osoby, które mają blogi jedynie by wygrywać rozdania.
14.    Zastrzegam sobie prawo do zmian w Regulaminie, które publicznie ogłoszę.
15.    Zastrzegam sobie prawo do niewysłania nagród z przyczyn losowych, niezależnych ode mnie. 
*
Co można zgarnąć? :)

Paletkę MAKEUP REVOLUTION LONDON "Beach & Surf"
Błyszczyk MAKEUP REVOLUTION LONDON " Amazing Sheer Lip Gloss"
Niespodziankę! <3


Co trzeba zrobić by wziąć udział w "Powakacyjnym Konkursie"?

* Zaobserwuj bloga Bizarre Case

* W komentarzu zostaw swój adres e-mail

* Dowolnie zinterpretuj zadanie: Przedstaw swoje najlepsze wspomnienie z wakacji 2016!
> może to być zdjęcie + opis
> może być to samo zdjęcie
> sam opis
> grafika
Co Wam przyjdzie do głowy :) W komentarzach jest możliwość dodawania zdjęć, a założenie konta Disqus to tylko chwila!

Będzie mi miło jeśli polubicie FP Bloga Bizarre Case KLIK
A także jeśli dołączycie do grona obserwatorów na Instagramie KLIK :)
Baner udostępniacie dobrowolnie!

Konkurs jest lekki, mam nadzieję, przyjemny :). Zapraszam do zabawy! Wróćmy na chwilę do wakacji <3
Czekam na Wasze wspomnienia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).