poniedziałek, 10 października 2016

Klinika Medycyny Estetycznej Sthetica - Łódź

Witajcie!
Takiego wpisu jeszcze u mnie nie było :). Chciałabym Wam opowiedzieć o mojej wizycie w Klinice Medycyny Estetycznej Sthetica w Łodzi. Od razu uprzedzę pytania! Nic sobie nie poprawiałam. No dobrze, nie skalpelem ;). Jakim zabiegom się poddałam? Czy wizyta w Klinice spełniła moje oczekiwania? Zapraszam do czytania :).
*
Klinika Medycy Estetycznej Sthetica mieści się przy ulicy Wydawniczej 1/3 w Łodzi, w lokalu numer 12. Do miejsca dojechałam bez problemu około godziny 10. Przy budynku znajduje się parking, na którym można zaparkować.
Z przemiłą Panią Kosmetolog Anną ustaliłam wcześniej jakie zabiegi będą dla mnie odpowiednie. Wybrałam zabieg kriolipolizy - dwa przyłożenia na brzuch oraz zabieg rozjaśniający na twarz o nazwie Puratore Antiox.
Po przedstawieniu się otrzymałam z recepcji kartę pacjenta do wypełnienia. Panie zaproponowały mi kawę, herbatę, wodę. Karta dotyczyła zabiegu kriolipolizy. Wypisałam swoje dane, zapoznałam się z przeciwwskazaniami, a także zaznaczałam czy nie choruję na żadną z wymienionych chorób. Przyznam się, że wypełnianie takich kart wywiera na mnie zawsze pozytywne wrażenie. Osoba przeprowadzająca wywiad ma na piśmie informacje od pacjenta i po zapoznaniu się z udzielonymi informacjami wie czy może przeprowadzić dany zabieg.
Po wypełnieniu karty przeszłam do gabinetu zabiegowego. Pani Kosmetolog opowiedziała mi na czym będzie polegał zabieg kriolipolizy, jakich odczuć oraz efektów mogę się spodziewać. 
Czym jest zabieg kriolipozy?
Podstawą metody jest schładzanie komórek tłuszczowych w celu ich redukcji. Komórki tłuszczowe pod wpływem działania stałej, niskiej temperatury (około +3 stopni Celsjusza) ulegają apoptozie (kontrolowanej śmierci komórkowej), a ich zawartość jest następnie transportowana przez układ limfatyczny i wydalana z organizmu w procesach metabolicznych. W tym celu stosuje się podwójnie kontrolowaną niską temperaturę, która powoduje krystalizację trójglicerydów zawartych w komórkach tłuszczowych bez uszkodzenia tkanki nerwowej i mięśniowej. Zabiegi wykonuje się w obrębie karku, ramion, pleców, brzucha, pośladków, ud, łydek.
Efektem jest utrata 25-45% grubości tkanki tłuszczowej co jest widoczne po upływie 2 tygodni, a pełny rezultat zabiegu można obserwować po ok. 6 tygodniach.
Metoda ta jest bezinwazyjna i bezbolesna. Nie wymaga rekonwalescencji, a po zabiegu można spokojnie wrócić do codziennych czynności.

Jak mogliście przeczytać wcześniej - wybrałam dwa przyłożenia na brzuch, górę oraz dół. Położyłam się na łóżku, a Pani Kosmetolog nasmarowała miejsce objęte zabiegiem żelem do USG. Następnie przyłożyła głowicę LipoCryo do brzucha zasysając nią fałd skóry ponad pępkiem. Muszę przyznać, że było to bardzo dziwne uczucie, które wywołało dyskomfort. Urządzenie przez pewien czas wciąga jeszcze skórę oraz stopniowo ochładza do temperatury około 3 stopni Celsjusza. Po pięciu minutach dyskomfort minął, chłodu na brzuchu nie czułam w ogóle. Jedno przyłożenie trwało 45 minut. Podczas zabiegu Pani Ania do mnie zaglądała pytając czy wszystko jest w porządku. Dostałam do poczytania gazety, mogłam się także zrelaksować pod ciepłym kocem. 
Zdejmowanie głowicy nie daje przyjemnych odczuć jednak jest zdecydowanie lepsze od zasysania :). Skóra w obszarze zabiegowym była bardzo wychłodzona. Do normalnej temperatury wracała około 20 minut. Zostałam uprzedzona, że w miejscu zabiegu mogą pojawić się drobne siniaczki ale oprócz zaczerwienienia skóry, które minęło po godzinie od wykonania zabiegu nie pojawiły się żadne wybroczyny czy wspomniane siniaki. 
Dolna część brzucha zdecydowanie lepiej zniosła zasysanie skóry. Kolejne 45 minut upłynęło mi bardzo szybko. 
Po zabiegu kriolipolizy można normalnie wrócić do domu i zajmować się codziennymi czynnościami. Nie ma przeciwwskazań do uprawiania sportów po zabiegu, wręcz przeciwnie! Im więcej będziemy się ruszać, a przy okazji zdrowo i rozsądnie odżywiać, tym szybciej będą widoczne efekty zabiegu i nie tylko - będziemy się lepiej czuć i zadbamy o swoje zdrowie. 
Zabieg mogę polecić dla osób, które mają problemy z pozbyciem się "oponki", boczków, cellulitu z ud czy tkanki tłuszczowej z wnętrza ud. Po 6 tygodniach od zabiegu przygotuję dla Was osobny post o zabiegu kriolipolizy i dodatkowo (mam nadzieję ;)) pochwalę się super efektami.
Drugi zabieg, na który się zdecydowałam to zabieg na twarz - Rozjaśniająco-nawilżający Puratore Antiox. Muszę przyznać, że w gabinetach zwracam uwagę na to czy osoba wykonująca zabieg zakłada rękawiczki. Jest to dla mnie szczególnie ważne przy pracy z twarzą. Klinice Medycyny Estetycznej Sthetica w Łodzi nie mogę nic zarzucić. Moje włosy podczas zabiegu  zostały zabezpieczone jednorazowym czepkiem. Pani Kosmetolog zawsze miała założone nowe rękawiczki. 
Po dokładnym demakijażu twarzy (oprócz rzęs) moja twarz została stonizowana pięknie pachnącym tonikiem Sensitore Cavitation Tonic marki Dottore, na którym został także wykonany peeling kawitacyjny. 
Czym jest peeling kawitacyjny?
Proces kawitacji zachodzi w przypadku skierowania fali ultradźwiękowejna wilgotny naskórek. Efektem tego działania jest powstanie mikroskopijnych pęcherzyków gazu, które gwałtownie pękając powodują rozbicie martwych komórek rogowej warstwy naskórka.
Zalety peelingu kawitacyjnego: peeling kawitacyjny pomaga dokładnie i bezboleśnie usunąć nadmiar sebum (tłuszczu) z ujść gruczołów łojowych, umożliwia pozbycie się zrogowaciałego naskórka, a także wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń, peeling przyczynia się również do zwiększenia nawilżenia skóry, powoduje zmiękczenie naskórka oraz działa kojąco i regenerująco na skórę, może być stosowany zarówno u osób z tłustą jak i wrażliwą, naczyniową skórą.
Następnie na moją twarz został nałożony kwas migdałowy, którego zadaniem było delikatne złuszczenie skóry, odświeżenie oraz rozjaśnienie cery. Po zmyciu kwasu Pani Kosmetolog wmasowała w moją skórę peeling Puratore marki Dottore, który pachniał przepięknie mango i papają. 
Kosmetyki marki Dottore to naturalne kosmetyki. Jakie było moje zdziwienie gdy dowiedziałam się, że są z polskiej firmy! Podczas całego zabiegu towarzyszył mi ich wspaniały zapach oraz relaksujące działanie. 
(warto powiększyć zdjęcia klikając na nie)
*
*
Peeling enzymatyczny dodatkowo podziałał na moje powierzchowne przebarwienia, których niestety troszkę posiadam. Po intensywnym działaniu odświeżającym cerę przyszedł czas na serum C-flush Professional, które zostało wmasowane w skórę. Leżenie z maską na twarzy było przyjemnym dopełnieniem zabiegu, a krem końcowy z witaminą C nawilżył i zabezpieczył skórę. 
Gdy zobaczyłam moją twarz w lustrze zauważyłam widoczne rozjaśnienie. Skóra nabrała blasku i została odświeżona. Wyglądała promiennie, a ja przez cały dzień miałam świetny humor chodząc po ulicach bez makijażu. 
Klinika pracuje między innymi na produktach marki Yonelle oraz Dottore. Stacjonarnie prowadzona jest sprzedaż kosmetyków firm Endocare oraz ApiSilver.
*
*
Oprócz zabiegów z zakresu kosmetologii, Klinika oferuje gamę zabiegów wyszczuplających KLIK, a także szereg zabiegów z zakresu medycyny estetycznej takich jak botox, mezoterapię igłową, kwas hialuronowy oraz nici liftingujące KLIK
Moja wizyta w Klinice Medycyny Estetycznej Sthetica w Łodzi była pierwszą i na pewno nie ostatnią. Osobiście jestem zachwycona profesjonalnym podejściem do klienta, przemiłą atmosferą panującą w Klinice oraz faktem, że po zabiegach wyszłam zrelaksowana i w bardzo dobrym humorze. 
Jeśli jesteście z Łodzi bądź okolic i zastanawiacie się jakie miejsce wybrać by profesjonalnie o Was zadbano polecam Klinikę Sthetica :). Kliniki znajdziecie także w innych miastach: Warszawie, Koninie, Toruniu czy Krakowie KLIK.
tel. +48 606 525 545
Łódź
Wydawnicza 1/3 lok. 12
(Budynek BIKEMIA)
92-333 Łódź
klinika(at)sthetica.pl
Codziennie, od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00–20:00, w soboty 9:00–16:00.
Znacie Klinikę Sthetica? Byliście kiedyś w podobnym miejscu na profesjonalnych zabiegach? Dbacie o siebie w gabinetach kosmetologicznych i medycy estetycznej czy zapewniacie swojemu ciału pielęgnację tylko w domowym zaciszu? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).