poniedziałek, 24 października 2016

Recenzja Pilomax - Szampon i Odżywka do Włosów Farbowanych na Ciemne Kolory

Witajcie!
Troszkę cicho było u mnie ostatnimi dni. Ale wracam do świata żywych, naładowana mega pozytywną energią dzięki uczestnictwu w spotkaniu blogerek organizowanym przez niesamowitą LadyMami. Jeśli chcecie poczytać co nieco o mnie to zapraszam na ostatni post Pauliny: KLIK
Dzisiaj wieczorem zapraszam Was na niedługą recenzję :).
*
Pilomax, Szampon do włosów Nawilżenie, Zdrowy Połysk
Pilomax, Odżywka Pogrubienie Wygładzenie

Od producenta + skład:
*
Coraz lepiej poznaję kosmetyki marki Pilomax i muszę przyznać, że znalazłam swoich ulubieńców. Te kosmetyki o gramaturze 70ml pozwoliły mi na poznanie ich w przeciągu 1,5 tygodnia codziennego stosowania.
Szampon i odżywka znajdują się w poręcznych tubkach, idealnych do zabrania w podróż. Szata graficzna jest prosta, na opakowaniach znajdziemy potrzebne informacje od producenta. 
Szampon posiada lejącą konsystencję i jest koloru słabej czarnej herbaty. Od razu nasunęło mi się to skojarzenie :D. Odżywka ma gęstą konsystencję i biały kolor. Szampon słabo się pieni (nie posiada SLS) i plącze włosy. Podczas jego stosowania nie zauważyłam większej tendencji do przetłuszczania się włosów, nie było także poprawy. Odżywkę stosowałam po każdym użyciu szamponu. Miałam wrażenie, że moje włosy ją wypijają! Odżywka wchłaniała się błyskawicznie i delikatnie wygładzała włosy.
Produkty przeznaczone są do włosów farbowanych ciemnych. Ja w momencie ich stosowania miałam naturalnie ciemne włosy, do połowy rozjaśniane. Nie zauważyłam wpływu na rozjaśnioną część włosów. Szampon o gramaturze 200ml możecie kupić w sklepie formowym Pilomax za 22zł, odżywkę 200ml za 23zł.
Jeśli znacie produkty marki Pilomax pochwalcie się w komentarzach! 
Ta dwójka na pewno nie została moimi ulubieńcami. Które kosmetyki Pilomax pokochałam? Zajrzyjcie do Ulubieńców Czerwca KLIK
Dajcie znać co myślicie o tym duecie :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).