poniedziałek, 17 października 2016

Haul, Nowości - Rossmann, Sephora

Witajcie!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jakie kosmetyki ostatnio kupiłam. Nie ma ich dużo ale uważam, że część z nich i tak nie była mi bardzo potrzebna :D. Stało się, kupiłam, muszę zużyć! Zapraszam na mały przegląd.
*
Będąc w łódzkiej Manufakturze od jakiegoś czasu zaglądam do Sephory. Głównie patrzę na kosmetyki pielęgnacyjne oraz promocje w kolorówce. Kupiłam już drugą swoją kredkę do ust Sephora za niecałe 4zł, a także przeceniony zestaw miniatur kosmetyków Pat&Rub: Scrub cukrowy rewitalizujący żurawina i cytryna, Kuracja do włosów zniszczonych i przesuszonych - Maska Regenerująca, Masło do ciała rewitalizujące żurawina i cytryna. Zestaw kosztował mnie 20zł bez bodajże grosza.
*
W pierwszym etapie rossmannowskich promocji skusiłam się na dwie kredki do ust: Lip Define Pencil z Wibo oraz Perfect Line z Lovely.
W drugim etapie, kiedy promocja obejmowała produkty do makijażu oczu wybrałam Nude Eye Pencil z Lovely, którą używam do optycznego powiększania oczu. Udało mi się także kupić nowość Tołpy: Krem do twarzy Odnowiona skóra z 1% kwasu fitowego. Jestem po kilku dniach stosowania i muszę przyznać, że jestem nim zachwycona. Mam nadzieję, że na dłuższą metę będę z niego tak samo zadowolona.
*
Zakupy bardzo skromne ze względu na obecność sporych zapasów :D. Jestem z nich jednak bardzo zadowolona. Niedługo zabiorę się za zestaw z Pat&Rub, dam znać czy miniatury przypadły mi do gustu! :)
Co kupiłyście na promocjach w Rossmannie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).