sobota, 30 lipca 2016

Lipiec w zdjęciach

Witajcie!
Koniec lipca to czas na post ze zdjęciami :). Na koniec znajdziecie także ode mnie informację. Zapraszam na prezentację!
*
Lipiec zaczęliśmy od wizyty u weterynarza. Ignacy się zatkał i potrzebna była profesjonalna pomoc. To już drugi raz w ciągu 3 miesięcy :(. Mam nadzieję, że się już nie powtórzy...
*
Ten  miesiąc mogę ogłosić miesiącem wielkich zmian w moim dotychczasowym życiu. Staram się zdrowo odżywiać, a także codziennie poświęcić czas na trening i sport. Wyżej sałatka, od której wszystko się zaczęło!
*
Jeden z obiadów: ryż brązowy, kurczak pieczony i sałatka z sosem musztardowym :)
*
Podwieczorki są najlepsze! Zwykle smoothie z owocami i nasionami chia :) Pychota.
*
W tym miesiącu na moich paznokciach gościły hybrydy Victoria VYNN. Kto nie zapoznał się jeszcze z moją recenzją zapraszam tutaj: KLIK. Hybrydy są wytrzymałe, pięknie błyszczą, a kolor nie traci na intensywności!
*
W lipcu trzy tygodnie byłam nad jeziorem. Niestety pogoda szczególnie nie dopisała, ale jak było słoneczko to starałam się ładować akumulatory :D.
*
Zaczęłam zbierać Pokemony :D. A idąc uliczkami jednego z miast, które odwiedziłam, zauważyłam buźkę namalowaną na murze. Niesamowicie mi się spodobała i aż sama się do siebie uśmiechnęłam :).
*
Bulwy miały w tym miesiącu raj. Jeśli tylko trawa była sucha to siedziały na zewnątrz i kosiły :D. Nie ma to jak ekologiczne rozwiązania ;).

Był dzień, w którym chodziłam w grubym swetrze. Ale dzięki chłodniejszemu powietrzu mogłam pomalować paznokcie. Na kciuku syrenka, a na wskazującym palcu lekki gradient hybrydami Victoria VYNN Lemon Drop i Holiday Sea :).
*
Chwalę się, a co :D. RedLipStickMonster polubiła dzisiaj moje zdjęcie na Insta. Pewnie serduszkowała wszystkie fotki edycji Joy z jej osobą ale i tak miło :D. Zapraszam na Instagram @bizarre_case!
*


Pływanie i marszo-bieganie to moje treningi w tym miesiącu. Mam nadzieję, że będzie szło mi coraz lepiej. Nawet deszcz mnie nie powstrzymał przed wyjściem pobiegać. Trzymajcie kciuki!
Uf, trochę się tego uzbierało. Mam nadzieję, że przegląd zdjęć Wam się podoba :)
Mam dla Was małe ogłoszenie. Jutro wyjeżdżam na dwa tygodnie na Florydę. Razem z rodziną i znajomymi będę zwiedzać Orlando, Miami, parki rozrywki i inne. Blog będzie troszkę żył własnym życiem, ale obiecuję, że po 15 sierpnia wracam z nowymi, świeżymi postami, m.in. Tutorialem: Jak usunąć manicure hybrydowy przy pomocy klipsów Victoria VYNN, a także kontynuacją Kosmetycznego ABC :).
Jeśli chcecie być ze mną bardziej na bieżąco to zapraszam na INSTAGRAM: @bizarre_case. Mam nadzieję, że bez problemu będę wrzucać zdjęcia z wycieczki.
Jeszcze w sierpniu planuję Rozdanie więc zapraszam do obserwacji i śledzenia bloga :).
Trzymajcie się Kochani! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).