piątek, 12 grudnia 2014

115# Zakupy!

Witajcie!
Post miał się pojawić wczoraj, bo miałam jedyny cały wolny dzień ale się nie udało, ponieważ oczywiście znalazło się kilka spraw do załatwienia. Dlatego dzisiaj przybywam do Was z dość sporą porcją nowości :). Muszę przyznać, że zabrakło tutaj trzech kosmetyków, które ostatnio kupiłam, ale pokażę Wam je przy najbliższej okazji. Jeśli jesteście ciekawi moich zakupów kosmetycznych to zapraszam!
*
Dzisiaj będzie królować marka Yves Rocher. Z ich kosmetykami miałam rzadko do czynienia. Teraz posiadam kartę i pewnie się to zmieni :)
- Mleczka do ciała, Karmelizowana Gruszka: ojej, co za zapach <3. Jeśli ktoś go jeszcze nie zna to szybko lećcie do sklepu i powąchajcie. Cudo! Za jedno mleczko o pojemności 400ml trzeba zapłacić 19,90zł. Pompka musi być ;) Kosztowała mnie jakieś 3zł.
*
- Mleczko odbudowujące do skóry suchej dostałam przy zakładaniu karty (z polecenia). Ja posiadam tubkę 75ml. Za pełnowymiarowe opakowanie (150ml) trzeba zapłacić, bez przeceny, 39 zł.
- Krem do rąk, Czarne owoce: to maleństwo dostałam przy zakupach. Ale cudnie pachnie. Za pełnowymiarowy krem trzeba zapłacić 11,90zł.
- Krem do rąk, Czerwone owoce.
- Krem do rąk, Czekolada&Pomarańcza.
*
- Woda toaletowa o zapachu Karmelizowanej Gruszki: nie ma co tu dużo pisać... zakochałam się w tym zapachu :)
- Woda toaletowa o zapachu Kokosa: również bardzo mi się podoba.
Za każdą z nich o pojemności 100ml trzeba zapłacić 40zł. Można kupić również pojemność 20ml, ale cenowo się bardzo nie opłaca, ponieważ kosztuje 20zł.
- Żel krem, intensywnie nawilżający: niedługo skończą się mi kremiki na noc więc pomyślałam, że trzeba zaopatrzyć się w nowy egzemplarz. Postawiłam na ten krem. Jestem ciekawa czy się sprawdzi. Bez promocji kosztuje 39zł za 50ml.
- Tusz Sexy Pulp: dostałam za darmo przy drugich zakupach po założeniu karty :). Normalnie kosztuje 57zł.
Na koniec produkt od Farmony, cukrowy peeling, który dorwałam w Rossmannie za niecałe 10 zł. Zapach: kiwi&carambola, pojemność 300ml.
Moje urodzinowe rozdanie dobiega końca! Zgłaszać się można do 14 grudnia :) KLIK

Znacie te produkty? Używacie kosmetyków marki Yves Rocher?
Jestem ciekawa jakie zapachy najczęściej goszczą na Waszym ciele w okresie zimowym. Muszę przyznać, że dla mnie seria Karmelizowana Gruszka pachnie niesamowicie!
Trzymajcie się :*

114 komentarzy:

  1. Peeling cukrowy świetny :) Niestety nie miałam okazji testować marki Yves Rocher , choć jest bardzo popularna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zakupy. Ja ostatnio ograniczam zakup nowych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście lubię szampony z YvesRocher. Bardzo kusi mnie te gruszkowe mleczko do ciała ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Do tej pory jeszcze nic nie miałam od YR a już tyle razy przeglądałam ich ofertę online ;)
    Same ciekawe nowości :)
    ps. Kartę można również założyć przy zamówieniach z e-sklepu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kupiłam tą wodę karmelizowana gruszka :) i to mleczko karite dostałam, używam właśnie do stop i jest całkiem fajne, ale z tego co ost widziałam pełnowymiarowe kosztuje 55.

    OdpowiedzUsuń
  6. Duże zakupy :) A ten balsam i żel z YR z edycji limitowanej pachnie cudnie :) Chyba sobie zafunduje taki słodki kosmetyk na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym się skusiła na ten peeling Farmony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zakupy! gdyby neimoja zpasy to chętnei bym się obkupiła w YR :D
    nominowałam Cię do Liebster Blog Award także zapraszam do mnie na bloga po szczegóły ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten zapach karmelizowanej gruszki jest przepiękny! Ostatnio stałam w YR i tylko te produkty wąchałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Duże i fajne zakupy z YR :) w sumie to rzadko mam do czynienia z tą marką, ale czasami mają fajne promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie mam dziś w planach wizytę w YR na pewno gruszka wpadnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne nowości :) Ja z tej nowej malinowej serii YR kupiłam cały zestaw dla szwagierki na gwiazdkę, mam nadzieję, że się ucieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kem do rąk pomarańcza i czekolada brzmi cudownie

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko pewnie pachnie obłędnie :D ciekawi mnie ten tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I znowu widzę tą boską karmelizowaną gruszkę i pomarańczę! :) Kuuurcze, boskie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cuda, mam zamiar zrobić zakupy w YR

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam kiedyś kosmetyków z tej marki i stwierdzam że są bardzo dobre :)
    A zakupy obłędne tyle perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne nowość :) Kiedyś kupowałam w YR, ale ostatnio jakoś nie bywam w ich sklepie. Jednak ta marka kojarzy mi się przede wszystkich z mega przyjemnymi zapachami!

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam kilka z tych produktów :) Najbardziej lubię o nich wodę o zapachu wanilii :D

    OdpowiedzUsuń
  20. te kosmetyki z YR muszą niesamowicie pachnąć

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zakupy, zgadzam się że perfumy pięknie pachną, a z kremu myślę że będziesz zadowolona, miałam go i kupiłam kolejny słoiczek :) Jako maniaczka YR mogę Ci jeszcze polecić ich żele pod prysznic oraz szampony :)
    Pozdrawiam Nely

    http://czekolada-i-truskawki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zakupy :D Szczególnie gruszka karmelizowana mnie ciekawi ;) U mnie też dziś post zakupowy heh zgrałyśmy się :D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne nowości, lubię produkty z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  24. same wspaniałości - miłych testów kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem fanką kosmetyków Yves Rocher - mleczka do ciała w najbliższym czasie planuję dokupić

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zakupy :)
    Miałam kiedyś kartę z YR, ale jakoś rzadko z niej korzystałam i w końcu mi się przeterminowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uciekł mój komentarz :(
    Kuruj się kochana :)) Ja przez cały zeszły tydzień się wymęczyłam, bo mnie zawiało i bolał mnie cały kark :( Co do YR to gwarantuję Ci, że odkąd masz kartę na pewno będziesz częściej zaglądać do YR:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten żel-krem mam i uważam, że jest świetny :) A te kosmetyki gruszkowe najchętniej od razu bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kusząca kolekcja, szczególnie zakupy z YR! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne zakupy, miłego testowania;*

    OdpowiedzUsuń
  31. żel - krem jest fajny :) u mnie ostatnio była recenzja ten maskary

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta gruszka musi pachnieć cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Mmmm... karmelizowana gruszka... to musi być coś :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zakupy :) Karmelizowana gruszka - ten zapach musi być cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Prawdziwa z Ciebie zakupoholiczka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Same wspaniałości ! Gruszkowe cudaki też przygarnęłam ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Kremy do rąk czerwone owoce i czekolada z pomarańczą chętnie bym powąchała :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ile wspaniałych perełek, zapachy z YR genialne i takie otulające

    OdpowiedzUsuń
  40. Karmelizowana gruszka <3 używałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  41. A ta znowu kusi ja nie mogę ;) Oj ciekawa jestem tej gruszki - mi się trafił bon i zaszalałam w YR - żel do mycia kawowy obłędny ( pisałam 4 .09 w poście ) jeszcze reszty produktów nie otwierałam ;)
    To z kartą jest taniej ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. YR <3 ale u Ciebie musi być teraz pachnąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z Yves Rocher, muszę wreszcie się przejść do ich sklepu i coś wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Sporo z tych nowości dorwałaś! :) Niestety żadnego z produktów nie miałam okazji używać.. Zapraszam do mnie na nowy :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Musze chyba złożyć zamówienie w Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Dwa lata temu miałam świra na punkcie YR - zwłaszcza jak zaczęłam się zagłębiać w te ich wszystkie promocje, prezenty itd. Teraz mi przeszło, dawno nic nie kupiłam, w sumie męczę zapasy, które kiedyś tam w amoku poczyniłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo lubię firmę YF jednak bardzo łatwo trafić na buble ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mleczko do ciała posiadam! piekny jest ten zapach ;3

    OdpowiedzUsuń
  49. Ależ Ty zawsze masz tych nowości ;) i same fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Dokladnie mysle o tym samym - wyspac sie!

    OdpowiedzUsuń
  51. Jakie cudeńka , lubimy kosmetyki Yves Rocher , za zapachy i opakowania ,choć niektóre nie do końca nam służą :)

    Obserwujemy bloga;)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  52. A ja gdzieś zgubiłam ich kartę na pieczątki:(

    OdpowiedzUsuń
  53. Muszę sprawdzić zapach wody toaletowej o zapachu karmelizowanej gruszki :)

    OdpowiedzUsuń
  54. fajne zakupy, kosmetyków z Yves Rocher to ja w ogóle nie znam

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie miałam jeszcze nic z YR,miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja jeszcze nie miałam styczności z Yves Rocher :(

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwielbiam Yves Rocher. Musze sie skusić na cos z karmelizowaną gruszką :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Kiedyś dostałam kupon zniżkowy do Yves Rocher, ale nie skorzystałam z niego ponieważ miałam słaby miesiąc, a cen to oni niskich nie mają ;-D Natomiast jeśli chodzi o zapachy które noszę zimą to wolę nieco słodsze niż latem (latem wolę świeższe) - teraz używam perfum Avril Lavigne, Wild Rose ;-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Kocham firmę Tutti Frutti. Balsamy tej firmy wykorzystują w nadmiernych ilościach, bo te zapachy są oszałamiające. Peelingi również posiadam :)))
    Kiwi pachnie rewelacyjnie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  60. Kokosa z YR raz kocham raz nienawidzę ;) mam butelkę ze 3 lata...

    OdpowiedzUsuń
  61. Dawno nic nie kupowałam w YR, trzeba coś wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. ojej jestem ciekawa tej karmelizowanej gruszki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  63. Oj jak ja dawno YR nie odwiedzałam;( A uwielbiam ich kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Zapach karmelizowanej gruszki.. oj chce ją :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja mam żel pod prysznic z serii Karmelizowana Gruszka i uwielbiam go, na wodę toaletową też mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Uwielbiam wszystkie kosmetyki z YR - bezwarunkowo <3

    OdpowiedzUsuń
  67. Zaszalałaś w YR :) Muszę kupić tą serię z karmelizowaną gruszką :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Oj chciałam kiedyś kupić ten kokosowy zapaszek, ale cena słaba w porównaniu do jakości -> tak wynika ze strony wizaz.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ta karmelizowana gruszka mnie prześladuje! Gdzie się nie obejrzę, to ją widzę, a tak mi się marzy... Ona i ten jeżynowy krem :3

    OdpowiedzUsuń
  70. nieźle poszalałaś w YR :D ja sama jeszcze nic u nich nie kupiłam, ale może kiedyś, kiedyś :) tym bardziej, że mam sklepik stacjonarny :D tylko kobietki w sklepie mnie odstraszają bo jak je mijam to patrzą na mnie jakby mnie zabić chciały gdybym tylko weszła :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Fajne nowości, nieźle poszalałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Oj, YR potrafi mieć niesamowite zapachy kosmetyków :))

    OdpowiedzUsuń
  73. Z kosmetyków YR znam kilka produktów, lecz inne, niż te tutaj pokazałaś, uwielbiam ich kawowy żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  74. ja mam mleczko do ciała i żel pod prysznic o zapachu tej karmelizowanej gruszki...mmmmm mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  75. juz czuje zapach tego pierwszego mleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  76. YR bardzo, a to bardzo lubimy!:)

    OdpowiedzUsuń
  77. wczoraj byłem w YR jednak na nic sie nie skusilem :(

    OdpowiedzUsuń
  78. Regularnie używam kosmetyków YR i je uwielbiam. Zwłaszcza za zapachy produktów kąpielowych, choć nie tylko, bo np mają tez rewelacyjną płukankę do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  79. Miałam kremdo rąk w wersji z pompką i ten niestety im się nie udał :(

    OdpowiedzUsuń
  80. Tyle razy słyszałam o YR i nie mam ani jednego produktu od nich , chyba boję się że nie będą odpowiednie dla mojej skóry :( http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Kupiłaś same wspaniałości :]

    OdpowiedzUsuń
  82. Te peelingi uwielbiam. A te mleczko z YR wygląda bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  83. Odżywka, olejek i jeszcze de Świąt będą ładne! <3

    OdpowiedzUsuń
  84. ho ho, sporo tego!
    nowości YR prezentują się cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  85. bardzo fajne zakupy :) karmelizowana gruszka chodzi juz za mna od dluzszego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Kiedyś miałam żel "Karmelizowane Jabłko" z Yves Rocher ;) Zapach w opakowaniu był cudowny. Szkoda, że potem był ledwo wyczuwalny :(

    OdpowiedzUsuń
  87. Ta gruszka to na pewno świetny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Jestem ciekawa tej wody toaletowej ! :) Super zakupy, trzeba przyznać,że ich kosmetyki mają cudne opakowania :)
    Pozdrawiam ! ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Jestem bardzo ciekawa zapachu tej Karmelizowanej Gruszki :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Super zakupy, szkoda tylko, że produkty Yves Rocher są takie drogie.. ale ta gruszka z karmelem mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. Sporo tych zakupków u Ciebie i widzę same cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  92. Świetne zakupy :) Ciekawi mnie woda o zapachu kokosa, nie spotkałam się z nią jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  93. Też ostatnio robiłam tam zakupy (przy okazji bycia w Łodzi :)), ale karty nie mam jeszcze ;) Pewnie bym i założyła, ale w Rzeszowie takich sklepów to trzeba z psem przewodnikiem szukać :P Kusi mnie ten krem nawilżający i mleczko do ciała ;)
    Ten peeling też mam i jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  94. Tak, woda kokosowa jest cudowna, znam bo uzywalam, a za tusz bym zabila - lepszego nie mialam!
    Ogolnie lubie kosmetyki YR!

    OdpowiedzUsuń
  95. Na te limitowane świąteczne edycje z YR miałam wielką ochotę, ale muszę sobie zrobić szlaban na kosmetyki, póki nie zużyję trochę zapasów, bo popadłam w tej dziedzinie w wielką rozpustę.

    OdpowiedzUsuń
  96. Bardzo ciekawe nowości. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  97. cukrowy piling z rosmana chyba gości u każdej z nas, tylko nie u mnie... ale gdy tylko jakiś mi się skonczy też się na niego pokuszę, koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  98. Widzę, że nie tylko ja zrobiłam spore zakupy w YR ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).