wtorek, 19 lipca 2016

Recenzja Lily Lolo - Korektor mineralny

Hej Wszystkim :)
Co u Was słychać? Jesteście na urlopach? Wakacjach? Ja jestem na działce od dwóch tygodni i tylko jeden dzień cieszyłam się piękną pogodą. Muszę przyznać, że jestem już trochę załamana. 
Dzisiaj chcę Wam opowiedzieć o ostatnim produkcie marki Lily Lolo, który do tej pory miałam (i nadal mam ;))  okazję używać. 
*
Lily Lolo, Korektor mineralny Nude
 Od producenta + skład:
Średnio-jasny korektor, który świetnie sprawdzi się przy tuszowaniu skaz i wyprysków skórnych. Dzięki niemu bez problemu ukryjesz też cienie pod oczami. Korektory mineralne najlepiej aplikuje się przy pomocy pędzelka do korektora Lily Lolo. Odcienie podkładów, z którymi Nude współgra kolorystycznie to: Barely Buff, In the Buff, Popsicle, Popcorn i Butterscotch.

Dzięki zawartości kaolinu (znanego również pod nazwą glinka porcelanowa) Nude daje długotrwałe krycie. Będziesz zachwycona naturalnym efektem jaki pozwolą Ci uzyskać  nasze mineralne korektory.
> nie zawiera drażniących substancji chemicznych, nanocząsteczek, parabenów, tlenochlorku bizmutu, talku, sztucznych barwników i konserwantów
> bezzapachowy
> lekka, jedwabista konsystencja i beztłuszczowa formuła
> dzięki zawartości naturalnych składników, ma właściwości lecznicze i hamujące powstawanie nowych wyprysków
> matowe wykończenie
> 100% naturalny
> może być używany przez wegan i wegatarian
KAOLIN, ZINC OXIDE [+/- CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77492 (IRON OXIDE), CI 77491 (IRON OXIDE), CI 77499 (IRON OXIDE)]
Korektor znajduje się w owalnym opakowaniu z przezroczystą częścią, w której znajduje się produkt. Zakrętka jest matowa, czarna.
*
Mój korektor występuje w wersji kolorystycznej Nude. Został dobrany do mojego podkładu mineralnego Lily Lolo w kolorze Popcorn. Ważne jest odpowiednie określenie tonu swojej cery przy wybieraniu kosmetyków mineralnych.
Korektor zabezpieczony jest na samym początku ochronną folią. Po jej usunięciu możemy zabezpieczyć korektor przed wysypaniem poprzez przekręcenie plastikowej części.
Produkt nakładałam na twarz pędzlem. Na stronie Lily Lolo możemy dokupić pędzel do korektora KLIK.
Korektor bardzo dobrze radzi sobie z kryciem zaczerwienienień, drobnych przebarwień i delikatnych sińców pod oczami. Bardzo duże przebarwienia kryje w stopniu umiarkowanym. Delikatnie wygładza niedoskonałości. Wytrzymuje na skórze minimum 6h bez poprawek, co na mojej mieszanej cerze jest bardzo dobrym wynikiem. 
Zauważyłam, że przy stosowaniu kosmetyków mineralnych na twarz znacznie zmniejszyły się stany zapalne, niedoskonałości szybciej znikają. Dobrze współgra z podkładem mineralnym, jest bardzo wydajny. 
Przy stosowaniu kosmetyków mineralnych trzeba odpowiednio dbać o cerę. Złuszczanie i nawilżanie to podstawa :).
Korektor marki Lily Lolo 5g  można kupić w cenie 51,20zł KLIK. Produkt jest bardzo wydajny więc wydatek rozłoży się w czasie. Polecam osobom, które chcą ukryć zaczerwienienia, drobne przebarwienia i cienie pod oczami. Uwaga! Obecnie ten korektor jest w promocji, kupicie go w cenie 43,52zł :).

*Fakt, iż otrzymałam kosmetyk w ramach współpracy nie wpłynął na moją opinię.
Sam korektor to połowa sukcesu. U mnie stworzył duet idealny wraz z podkładem, o którym mogliście poczytać tutaj: KLIK
Zapraszam Was na FanPage producenta i stronę internetową:
FACEBOOK Costasy Natural Beauty
Strona Internetowa Costasy Natural Beauty
*
Jestem ciekawa co sądzicie o mineralnych korektorach. Mieliście okazję je używać? :)
Ja się bardzo cieszę z faktu, że mam okazję stosować produkty Lily Lolo. W lecie spisują się u mnie idealnie. Mam nadzieję, że w chłodniejsze dni także będę z nich zadowolona! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).