niedziela, 3 lipca 2016

Czerwiec w zdjęciach

Czas na czerwcowy przegląd zdjęciowy!
W tym miesiącu sporo się u mnie działo. Podjęłam kilka ważnych decyzji dotyczących bloga, chciałabym żebyście dobrze się tu czuli :).
Egzaminy w sesji zdałam w pierwszych terminach i na szczęście mogę cieszyć się ostatnimi, trzymiesięcznymi wakacjami! <3.
Zapraszam do oglądania :).
*
Ignacy robi się coraz bardziej otwarty na ludzi! Daje się miziać i nawet czasem przytulić :). W czerwcu zrobił niesamowite postępy!
*
Czerwiec to także spacery z Leosiem. Upały mu bardzo dokuczają, zamiast godziny chodzimy na 0.5h, a i tak czasem nie ma już siły wracać. Za to na patyki zawsze ma ochotę ;).
*
Egzaminy egzaminami ale trzeba czasem zrobić sobie przerwę. Tym razem padło na lody sorbety o smaku arbuzowym. Pychota!
*
Tak czerwiec to zdecydowanie czas lodów i truskawek :). Idealne połączenie, które lekko ochładza podczas gorącej atmosfery na meczu naszych piłkarzy! 
*
Moja pierwsza Konferencja Łódź Bloguje. Zapraszam na relację KLIK.
*
Były i dni totalnego lenistwa, kiedy nie chciało mi się gotować. Z pomocą przyszła Pizza z Biedronki :D. Podczas oglądania siatkówki nie było czasu na podawanie wymyślnych dań!
*
Piękne karne w meczu Polska-Szwajcaria. Nie sądziłam, że tak będę kibicować Biało-Czerwonym! Mecz Polska-Portugalia był pełen emocji. Uważam, że nasi grali najlepiej i zdecydowanie należał im się awans :)
*
Czerwiec to także miesiąc, w którym nadrobiłam zaległości filmowe. W Internecie obejrzałam Łowcę i Królową Lodu, a także nowego Kapitana Amerykę. W kinie byłam na Obecności 2 (polecam! :D) oraz na Gdzie jest Dori! :D
Kochani,
Na koniec zostawiam Was z nowym filmikiem, który pojawił się na kanale The BeautyChitChat. Jeśli chcecie się dowiedzieć dlaczego uważam, że Olej Marchewkowy jest idealny na lato to zapraszam do oglądania! :)
Trzymajcie się !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).