wtorek, 21 czerwca 2016

Łódź Bloguje - Relacja i moje wrażenia

Cześć Wszystkim! ;)
Jestem po ostatnim egzaminie, zostało mi jeszcze tylko jedno zaliczenie. Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o mojej sobocie, którą spędziłam w Łodzi na wydarzeniu Łódź Bloguje!
Była to druga edycja  Łódź Bloguje. O pierwszej niestety nic nie wiedziałam :(. Miejscem spotkania była Restauracja Przerwa przy ulicy Wólczańskiej 128/134. Wstałam rano (po 4 godzinach snu :(), założyłam naszykowane ubranie, umalowałam się i pojechałam na miejsce. Przy rejestracji otrzymałam plakietkę i ruszyłam szukać znajomych osób :).
Wraz z Mileną z bloga Kosmetyczne Pasje, Sylwią Zadbana Mama oraz Magdą z bloga Maddzik uczestniczyłyśmy w wykładach poświęconych wielu ważnym i bardzo interesującym tematom w życiu blogera.
Na samym początku powitała nas Organizatorka Monika Fiszer autorka bloga Prawa Ręka. Po kilku zdaniach wstępu rozpoczęły się prezentacje przygotowane przez prelegentów. 
*
Pierwszą prezentację "Pasja, prawda i prostota - Święta Trójca wiarygodności na blogach" przygotowała Joanna Delbar. Opowiedziała o własnych życiowych decyzjach, o samorozwoju, a także wiarygodności na blogu, co na nią wpływa i czym się kierować by być wiarygodnym. 
*
Drugi wykład "Prawo dla blogera w pytaniach i odpowiedziach" wygłosił Wojciech Wawrzak, prawnik, twórca strony PraKreacja  i Laureat Nagrody Blog Roku 2015. Jego wystąpienia owocowały wieloma pytaniami obecnych na wydarzeniu. Odpowiadał na nie cierpliwie i z poczuciem humoru :).
*
Trzecia prezentacja "Zarabianie na blog bez udziału marek - czyli o własnych produktach i afiliacji" była autorstwa Agnieszki Skupińskiej z Biznesowe Info. Wyczerpująco opowiedziała o sposobach na zarabianie przez prowadzenie strony internetowej z linkami afiliacyjnymi, a także jak wydać własną książkę. Bardzo podobał mi się ten występ, dowiedziałam się wielu ciekawych informacji, które chciałabym wykorzystać w przyszłości.
*
Pomiędzy wykładami były małe przerwy na chwilę rozmowy, wyjście do łazienki i wypicie kawy. Mimo, że kawy często nie piję, to biała od Idea Hub bardzo mi smakowała! 
*
Około godziny 13:30 była przerwa obiadowa. W Restauracji zamówiłam żurek, a także kurczaka z karmelizowanymi warzywami i ryżem. Było pysznie! 
*
Ostatnim wykładem, na którym miałam przyjemność być, także należał do Wojciecha Wawrzaka, Od przedszkola do Blogera Roku, czyli o sile blogowania eksperckiego. Bloga eksperckiego raczej nigdy nie założę ale prezentacja była naprawdę bardzo ciekawa.
*
Warsztaty Brand24 odbywały się dla 20 osób, które wcześniej zgłosiły się na FaceBooku. Miałam to szczęście, że się na nie dostałam i miałam możliwość uczestniczenia w zajęciach prowadzonych przez Izabelę Sękowską: Monitoruj, reaguj, analizuj. Czyli jak robić monitoring internetów, żeby mieć pro bloga? 
Siedziałam przy Paulinie, która prowadzi bloga LadyMami. Warsztaty bardzo mi się podobały. Każdy z nas otrzymał możliwość założenia konta w Brand24, narzędziu które pomaga przeprowadzać monitoring Internetu oraz Social Media w Polsce. Bardzo ciekawa sprawa! Zapraszam na stronę wszystkich zainteresowanych :)
Ulotki, rabaty, torbę Idea Hub i pyszny sok od Owocnych dostałam przy rejestracji. Pod koniec każdego z wykładów dla aktywnych uczestników dyskusji przewidziano nagrody.
Jestem niezmiernie szczęśliwa, że dostałam książkę napisaną przez Agnieszkę Skupińską "Zostań Freelancerem". Oprócz tego będę miała okazję przeczytać książkę Sue Monk Kidd i Ann Kidd Taylor "Podróże z owocem granatu", a także dostałam zaproszenie dla jednej osoby do Alfa Laser Game.
Pełne przedstawienie sponsorów możecie obejrzeć tutaj > KLIK.
Moje pierwsze wydarzenie Łódź Bloguje uznaję za bardzo udane. Co prawda nie poznałam wielu nowych osób, a wieczorem nie mogłam uczestniczyć w After Party, które miało miejsce w Klubie Czekolada, ale jestem zadowolona, przede wszystkim z wiedzy, którą wyniosłam z wykładów. Oczywiście prelekcje odbywały się także podczas trwania warsztatów dla uczestników, którzy się nie zapisali :).
Jeśli będę miała okazję uczestniczyć w kolejnych spotkaniach Łódź Bloguje to oprócz zdobycia wiedzy postawię jeszcze na poznanie nowych blogerów :). 
Kto był i kogo nie widziałam w Łodzi? :) W jakich spotkaniach blogerów mieliście ostatnio okazję uczestniczyć?
Na koniec mam małą wiadomość. Do jutra trwa konkurs organizowany na kanale The BeautyChitChat. Wystarczy obejrzeć film KLIK, odpowiedzieć na pytanie konkursowe w wiadomości e-mail i subskrybować kanał. Regulamin konkursu tutaj: KLIK.
Zapraszam! Do wygrania balsam EOS :)
Trzymajcie się Kochani, niedługo wrócę na blogi ze zdwojoną mocą :D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).