piątek, 17 czerwca 2016

Współpraca Lily Lolo

Witajcie!
W dniu dzisiejszym przybyła do mnie paczuszka. Jej zawartość była przeze mnie niecierpliwie wyczekiwana. A co znalazło się w środku?
*
Po otwarciu pudełeczka zobaczyłam ulotki, a pod nimi żółty papier dekoracyjny, w który opakowane były kosmetyki.  Produkty Lily Lolo to kosmetyki mineralne, z którymi nie miałam do czynienia. Jestem bardzo mile zaskoczona za tak cudne opakowanie kosmetyków, oprócz papieru produkty były zapakowane w woreczki z organzy.
Po bardzo miłej wymianie maili z Panią Aleksandrą, przedstawicielką firmy Costasy, uzgadnianiu jakie produkty będą odpowiednie dla mojej cery, wybrałam do testów 4 kosmetyki.
*
W przesyłce znajdowały się:
- naturalna mascara do rzęs
- mineralny korektor
- mineralny podkład
- pędzel Super Kabuki.
Każdy produkt znajduje się w kartoniku z minimalistyczną grafiką, która bardzo mi się podoba. A jak dokładnie prezentują się kosmetyki Lily Lolo i pędzel Kabuki? Tego dowiecie się z recenzji, które pojawią się na moim blogu :). 
Zapraszam na strony:

Jestem ciekawa czy znacie kosmetyki Lily Lolo. Które są Waszymi ulubieńcami? 
Co sądzicie o kosmetykach mineralnych?
Trzymajcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).