sobota, 4 czerwca 2016

Recenzja Palmer's - Nawilżający Balsam do ciała

Witajcie!
Dzisiaj mam ogromną przyjemność opowiedzieć Wam o produkcie, który zachwycił mnie od momentu, w którym go powąchałam. Kosmetyk otrzymałam do testów podczas II edycji Meet Beauty. Marka Palmer's była już mi wcześniej znana za sprawą kremu do biustu, który zrecenzowałam tutaj > KLIK
Zapraszam do zapoznania się z moją opinią na temat kolejnego produktu tejże marki.
Palmer's, Nawilżający Balsam do Ciała Coconut Oil Formula

Od producenta + Skład:

*
Jestem fanką wszelkich pachnących balsamów, kremów do skóry. Nie od dziś wiadomo także, że jestem fanką kokosowego zapachu. Do czasu Konferencjii Meet Beauty wiedziałam, że marka Palmer's ma w swojej ofercie produkty z masłem kakaowym, nie spotkałam się wcześniej z linią kokosową. 
Balsam do ciała znajduje się w kształtnej, plastikowej buteleczce.Otwieranie na klik nie sprawia problemu, funkcjonuje prawidłowo. Na opakowaniu znajdują się wszystkie potrzebne informacje takie jak: opis produktu, skład, powiadomienie, że balsam nie zawiera parabenów, a także (SUPER!) informację, że marka Palmer's jest przeciwko testom na zwierzętach. Wielki plus :).
Sam balsam jest koloru białego. Ma dosyć zbitą konsystencję, nie rozlewa się i nie przecieka przez palce. Nie ma problemu z rozprowadzeniem go na skórze, szybko się wchłania. Skóra po jego użyciu jest nawilżona, gładka i pachnąca! Zapach kokosa, choć nie tak intensywny jak zaraz po aplikacji, utrzymuje się na skórze przez kilka następnych godzin. Dla mnie jest cudowny :).
Balsam nie bieli skóry, jest bardzo wydajny. Jako fanka zapachu kokosowego i produktów, które dobrze nawilżają jestem nim zachwycona i polecam każdemu, kto ma podobny gust do mojego. 
Kosmetyk nie zawiera w swoim składzie parafiny, za to znajdziemy w nim mnóstwo świetnych składników takich jak: masło Shea, olej kokosowy, olej ze słodkich migdałów czy sok z aloe vera.
Za opakowanie tego balsamu, które ma pojemność 250ml zapłacimy około 20zł. Polecam wypróbować! :)
*Fakt, iż otrzymałam ten produkt od marki Palmer's nie wpłynął na moją ocenę. Recenzja jest napisana zgodnie z moimi osobistymi odczuciami.
Znacie produkty Palmer's?
Kochacie tak jak ja zapach kokosa? 
Jestem ciekawa czy używaliście produkty tej marki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).