czwartek, 2 czerwca 2016

Denko + Zmiany na Blogu

Witajcie! 
Pewnie się dziwicie, że dodaję post dzień po dniu ale na blogu zaszło parę zmian i chciałabym żebyście się o nich jak najszybciej dowiedzieli :). Pierwsza wiadomość: Zaszło troszkę zmian w zakładkach "O mnie" a także "Współpraca". Zainteresowanych zapraszam do zajrzenia.
Druga wiadomość: Zdecydowałam się w końcu zainstalować komentarze Disqus! Chodziły już za mną od bardzo dawna, chciałam prowadzić z Wami dyskusje pod komentarzami, a Disqus mi to umożliwi w łatwiejszy sposób. Ci, którzy obserwują mój blog i nie posiadają konta zapraszam do zarejestrowania się. Trwa to kilka chwil. Dzięki Disqus łatwiej trafię na Wasze blogi, dostaniecie powiadomienie o mojej odpowiedzi na Wasze komentarze. Macie także możliwość dodawania zdjęć w Waszych odpowiedziach. Mam nadzieję, że jest to zmiana na lepsze i nikogo z Was nie zniechęci do komentowania! ;) W razie pytań zapraszam na mojego maila: bizarre.case@onet.eu
W drugiej części wpisu zapraszam Was na denko. Są to produkty, których wcześniej nie używałam, bądź o nich nie pisałam. Chciałabym żebyście zapoznali się z moją opinią na ich temat :).

Harmonique, Scrub do ciała, Japanese Cherry Blossom&Lotus - bardzo dobry zdzierak. Zapach ostry, według mnie, a także według producenta można go określić jako elegancki. Pozostawia skórę wygładzoną i bardzo natłuszczoną dzięki olejom roślinnym, które znajdziemy w składzie. Nie zawiera parafiny, polecam przede wszystkim do skór suchych :) ale wszyscy fani mocnych peelingów będą zadowoleni.
Harmonique, Balsam do ciała, Orange&Cinnamon&Clove - pięknie pachnący balsam, idealny dla fanek pomarańczy, cynamonu i goździków. Dobrze nawilża i odżywia skórę. Pozostawia ją gładką, miłą, aksamitną w dotyku. Masło Shea na 3 miejscu w składzie, nie zawiera parafiny. Delikatne właściwości wyglądające skórę. Polecam wszystkim :)
*
Go Cranberry, Solny Peeling do ciała z Masłem Shea i Solą z Bochni - bardzo dobry zdzierak o specyficznym zapachu, idealny dla fanów mocnego złuszczania. Zawiera w składzie olej winogronowy, żurawinowy i witaminę E. Pozostawia skórę gładką i bardzo natłuszczoną. Kosmetyk hypoalergiczny, warto wypróbować!
Organique, Glinka Ghassoul - glinka polecana do każdego typu cery. Przy mojej mieszanej sprawdziła się w roli maski oczyszczającej na twarz oraz ciało. Wygładza, matuje, jest bardzo wydajna.
L'Occitane, Żel pod prysznic Wernera - przyjemna próbka żelu o świeżym, intensywnym zapachu. Średnio się pieni, zostawia skórę oczyszczoną i pachnącą.
*
Revlon Colorstay, Podkład do cery mieszanej - bardzo go polubiłam, myślę, że kiedyś do niego wrócę. Zawiera SPF 15, mój kolor to 220 Natural Beige. Dobrze wtapiał się w skórę, świetnie krył i z pudrem matowił na kilka godzin. Warto wypróbować.
Kąpiel Agafii, Maska do włosów Siedmiu Sił - przyjemna maska, zostawiałam ją na 3-5 minut. Działała wyglądająco, nie zawiera SLS. Ma zapach chemiczny ale przyjemny.
Clarins, Instant Eye Make-Up Remover - dwufazowy płyn do demakijażu oczu. Świetnie radził sobie z tuszami, cieniami i eyelinerami. Pozostawiał skórę miękką, niepodrażnioną. W składzie ma wodę z róży demasceńskiej. Polecam!
Nuxe Paris, Creme Prodigieuse - krem do cery normalnej i mieszanej, ma działać antyoksydacyjnie i rozluźniająco. Dosyć gęsty krem o intensywnym zapachu dobrze nawilżalł i zostawiał skórę miękką i gładką w dotyku. Zdecydowanie nie polecam alergikom ze względu na bardzo intensywny zapach.
*
Nivea, Szampon pielęgnujący Balanced&Fresh Care - przeznaczony do włosów normalnych i przetłuszczających się. Jestem z niego bardzo zadowolona. Przedłużał świeżość włosów, po jego użyciu były gładkie i miękkie. 
Schwarzkopf got2b, lakier do włosów - upodobał go sobie mój brat, bardzo polubił za mocne działanie i zapach. Mojej mamie, która oczekuje delikatnego utrwalenia fryzury nie przypadł do gustu. 
Born to Bio,  Argan&Orient, Żel pod prysznic - przyjemny żel o nieco dziwnym zapachu. Nie zawiera SLS, dobrze oczyszcza skórę. Umyłam nim także włosy, poplątał je ale dobrze oczyścił. Można wypróbować :).
Dotrwaliście do końca?
Znacie jakieś kosmetyki z wyżej pokazanych? Jestem ciekawa jaka jest Wasza opinia na ich temat :)
Dajcie znać co myślicie o Disqus!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).