piątek, 24 października 2014

Nowości + Nominacje

Witajcie!
Dzisiejszy post będzie bardzo różnorodny. Ostatnio zamieszczałam dużo recenzji, więc mało się działo. Teraz jednak wpadło w moje łapki kilka nowości, zostałam także nominowana do dwóch zabaw. Jeśli jesteście ciekawi o czym przygotowałam wpis to zapraszam niżej ;)
*
Firma Pinki Przypinki w ramach kontynuacji współpracy przysłała mi swoje najnowsze produkty. O podjęciu współpracy pisałam w tym poście> KLIK, wtedy dostałam ściereczki do okularów, magnesy i przypinki. Tym razem otrzymałam:
Trzy oryginalne przypinki oraz trzy sztuki etui na karty zbliżeniowe
Etui uniemożliwia kopiowanie danych z karty płatniczej oraz skanowanie jej na odległość. Według mnie jest to świetne rozwiązanie dla osób dokonujących codziennych płatności głównie kartą. Jedno etui sobie zatrzymałam, resztę sprezentowałam bliskim :). Oczywiście mamy możliwość wybrania własnego wzoru.
Przypinki mnie zachwyciły. Każda jest niepowtarzalna.
Firma oferuje szereg gadżetów dla nas bądź naszej firmy: kubki termiczne, magnesy na lodówkę, przypinki na specjalne okazje, gadżety reklamowe, breloki i inne. 
Jeśli chodzi o nowości to udało mi się także wygrać peeling firmy Bodhi w rozdaniu u Marty.
Jestem niesamowicie ciekawa czy przypadnie mi do gustu. Skład tego kosmetyku jest cudowny, oczywiście możecie spodziewać się recenzji :)


Sandi Cullen nominowała mnie do LBA. Oto moje odpowiedzi na Jej pytania:

1.Kto lub co sprawiło, że piszesz bloga ?

To była spontaniczna decyzja. Nikt mnie do tego nie namawiał :) Przyszedł pomysł do głowy i go zrealizowałam.

2.Skąd pomysł na taką nazwę bloga?

Chciałam by nazwa była niepowtarzalna i raczej nieznana - oczywiście by w końcu kiedyś się to zmieniło. Stąd po kilku próbach zestawienia dwóch słów powstał mój "bizarre case" :).

3.Twój największy życiowy sukces?

Hmmm, chyba jeszcze żyję zbyt krótko by mówić o życiowych sukcesach ;)
4.Najbardziej egzotyczna potrawa jaką jadłaś ?
Chyba było to chińskie jedzenie w Chinatown.
5.Jak opisał/a byś się w jednym słowie?
Porywcza :D
6.Twoje ulubione wspomnienie z dzieciństwa?
Momenty, kiedy mój tata naśladował Kaczora Donalda. Razem z bratem musieliśmy go dłuugo prosić by w końcu przemówił do nas tym niesamowitym głosem :)
7.Twoje ulubione zespoły/piosenkarki/piosenkarze to...?
Sporo ich, nie będę Was zanudzać ;)
8.Jaką książkę możesz polecić na jesienny wieczór?
Mogę polecić wszystkie książki mojej ulubionej pisarki - Tess Gerritsen.
9.Twoja ukochana bajka z dzieciństwa to...
Bardzo dużo ich było! Mulan, Anastazja, Toy i Story, bajki o wszystkich księżniczkach, Arielka... ;)
10.Czego najbardziej nie lubisz robić?
Ciężkie pytanie. Ale chyba jest to przepisywanie notatek na studia :D
11.Czy masz jakąś fobię ?
Jasne! Bardzo nie lubię pająków. Po prostu mnie przerażają. W ogóle różnorodne owady nie są mile widziane w moim otoczeniu ;). No dobra, biedronce i motylkom odpuszczę.
Networkerka nominowała mnie do zabawy Veratile Blogger. Muszę napisać o sobie 7 faktów :). Już kiedyś brałam udział w tej zabawie, postaram się wymyślić coś nowego :D.
1. Marzy mi się dom z własnym basenem. Tak! Żeby wstać ranow przyszłości i pół godzinki sobie popływać albo wieczorem po męczącym dniu wejść do wody... :D
2. Uwielbiam siedzieć do późna w nocy. Wtedy, zwykle, robię najwięcej rzeczy.
3. Ostatnio chodzę cały czas niewyspana, patrz punkt drugi ;)
4. Nie ruszam się z domu bez komórki.
5. Kocham serial "Bones".
6. Sprawdzam pocztę internetową kilka razy dziennie.
7.  Kiedyś chciałam mieć pokój ze ścianami pomalowanymi na czarno :D
Już w następnym poście ogłoszę wyniki niespodziankowego rozdania! 
Na dzisiaj to już wszystko. Dziewczynom bardzo dziękuję za nominacje :)
Co sądzicie o moich nowościach? 
Już się nie mogę doczekać by się jutro wyspać. A jakie są Wasze plany na weekend?
Trzymajcie się!

76 komentarzy:

  1. koniecznie muszę sprawdzić, co napisała Twoja ulubiona pisarka ;) Może sięgnę po jakąś jej książkę.

    Peeling mnie zaciekawił, czekam na recenzję :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To prawda, dobry pomysł ! I my sobie takie sprawimy - takie Desrkowe Etui :)

      Usuń
  3. Fajne te przypinki, pasowałyby mi do ludowej chusty :P

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne etui ,czekam na swoją paczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej :) Przypinki bardzo fajnie się prezentują :)
    Ja też nie znoszę robaków, owadów itp.:P:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Te przypinki mają piękne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne przypinki :D
    pokój ze ścianami pomalowanymi na czarno? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przypinki wyglądają bardzo ciekawie:) też sprawdzam poczte kilka razy dziennie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Peeling bardzo mnie ciekawi :) świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję tylu nominacji ;) u mnie weekend leniwie, na odpoczynku przy dobrych filmach ;) nowości nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również nie znoszę robactwa ;) toleruję tylko motyle :p
    I z tymi ścianami na czarno to spełnię te marzenie jak będę mieć własne mieszkanie :D może nie będą całe czarne ale na bank ten kolor pojawi się:)
    Gratuluję współpracy i wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne nowosci,ja tez pajakom mowie nie a raczej krzycze niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chciałabym mieć dom z basenem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post, można cie troszkę lepiej poznać !!
    Bella

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne nowości :) też chciałabym się wyspać ale to nie możliwe :(

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne przypinki, gratuluję nominacji

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Faktycznie ciekawy jakiś jest,brązowe opakowanie skojarzyło mi się z kawowym zapachem...ale pewnie inny jest ;)

      Usuń
  18. Gratuluję wygranej, peeling prezentuje się super :D

    OdpowiedzUsuń
  19. O, dom z basenem też bardzo bym chciała :))

    OdpowiedzUsuń
  20. też niedawno zostałam nominowana do LBA :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że recenzja peelingu się pojawi, bo mnie bardzo ciekawi ta nieznana mi firma :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Również nie lubię pająków oraz owadów. Nawet jak mi pszczoła do pokoju wleci, potrafię krzyczeć, nie wspominając już o jakiś ćmach lub konikach polnych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten dom z basenem to świetna opcja, dzięki za udział w zabawie! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. super przypinki

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawi mnie ten peeling ;)
    A pająków się boję, zawsze piszczę i uciekam jak widzę jakiegoś w domu :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też nie przepadam za pająkami, ale jeszcze bardziej boję się węży, na samą myśl o nich ciarki mnie przechodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale fajne przypinki:))) DOM z basenem :) moje marzenie;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przypinki fajnie sie prezentują :) Miłego testowania Kochana

    OdpowiedzUsuń
  29. szkoda że nie podzieliłaś sie ulubioną muzyką, może akurat odkryłabym coś ciekawego:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jak samochodem jeżdze to pindrajva wkładam! nie umiem sluchac radia :>

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne rzeczy dostałaś :) czekam na wyniki rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też jestem porywcza :D I uwielbiam czerń ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mulan jest również moją ulubioną bajką ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne te przypinki . Ja już się wyspałam a później jadę na hybrydy :):)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne nowości :) czekam na recenzje peelingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. you have a nice blog...do you wanna follow each other....follow me on GFC and do let me know on my blog....leave you URL....i will follow you back
    keep in touch
    www.hairfashionbeautyblog.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja również po cichutku zazdroszczę Ci wygranego peelingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dużo ciekawych produktów. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  39. Ou, no to czekam na recenzję peelingu! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ojej przepisywanie notatek - nienawidziłam tego;p ciekawa jestem peelingu:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przypinki mają piękne wzory! :) Idę obadać Tess Gerritsen :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Też ie lubię przepisywać notatek. Najgorzej, kiedy to nie moje notatki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Też chciałabym mieć dom z basenem. Ostatnio ciągle siedzę do późna, a potem wstawanie do szkoły z samego rana jest męczarnią :D

    OdpowiedzUsuń
  44. też nienawidzę przepisywania notatek xd

    OdpowiedzUsuń
  45. jestem bardzo ciekawa jak spisze się peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Też uwielbiam siedzieć po nocach, jestem typem sowy ;-) I nie przepadam za robactwem, ale ja nawet motyli i biedronek nie znoszę! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Też nie znoszę pająków ;) brrrr obrzydlistwo :(

    OdpowiedzUsuń
  48. Też nienawidzę pająków i kocham Tess Gerritsen :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajna zabawa, też zwykle siedzę do późna a później wstaję niewyspana. :) Przydałoby mi się takie etui na kartę płatniczą. :) Pająków też nie znoszę ani innego robactwa, biedronki i motylki mogą być. ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. kochana, udział można brać w każdym tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też często siedzę do nocy i potem chodzę niewyspana :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Peeling firmy Bodhi świetnie się prezentuje, ciekawe jak działa..

    OdpowiedzUsuń
  53. Też uwielbiam "Bones" i zawsze lepiej mi się wszystko robi w nocy:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Mulan :) I od razu przypomina mi się dzieciństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  55. czekam na recenzję peelingu, jestem go niesamowicie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Też uwielbiam "Bones" i ciągle jestem niewyspana :)

    OdpowiedzUsuń
  57. oj pamiętam nawet miałam bajkę Anastazja na kasecie:D

    OdpowiedzUsuń
  58. Mam to samo z notatkami :D wrr nienawidzę tego, w miarę możliwości staram się pisać wyraźnie zeby nie przepisywac, ale czasem wiadomo ze sie nie da :P

    OdpowiedzUsuń

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).