niedziela, 17 września 2017

Recenzja Milk Shake Integrity System: Maska odżywcza i Szampon nawilżający

Kochani!
Jakiś czas temu na moim instagramie @bizarre_case pokazywałam Wam produkty Milk Shake od Z.one Concept. Kosmetyki do pielęgnacji włosów otrzymałam podczas spotkania z marką. 
Zapraszam Was do zapoznania się z pięknie pachnącym duetem :)
*
Z.one Concept, Milk Shake Integrity System 
Od producenta + skład:
Blog, Milk Shake Treatment, Szampon do włosów, Maska do włosów, Dobre kosmetyki do włosów,
Maska odżywcza, Szampon nawilżający 
Głęboko odżywcza maska do włosów zniszczonych. Specyficzna formuła do pielęgnacji i regeneracji wszystkich rodzajów włosów. Produkt w swoim składzie zawiera organiczne masło Muru Muru pochodzące z Amazonii. Doskonale poprawia nawilżenie, wygładza strukturę włosa. Po użyciu włosy są miękkie, sypkie, odżywione i pełne blasku przy jednoczesnym zachowaniu integralności koloru.
Delikatnie myjący szampon przeznaczony do pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów. Produkt pozbawiony siarczanów, soli i środków powierzchniowo czynnych, dzięki czemu idealnie sprawdza się do włosów farbowanych utrzymując kolor. Zawiera organiczne składniki masła Muru Muru, które silnie nawilża, wygładza i uelastycznia. Produkt odżywia, wzmacnia, i eliminuje efekt pierzenia się włosów. Po użyciu włosy są wygładzone, pełne blasku i miękkie.
Skład szamponu:
Skład maski:
Pielęgnujący duet do włosów stosowałam na wyjeździe na Bali, a także po nim. Maska znajduje się w tubce z otwarciem na klik, które nie sprawia żadnych problemów. Na opakowaniu znajduje się skład produktu oraz opis, jednak zabrakło go w języku polskim. Szampon w plastikowej buteleczce wylewa się z otworu, który otwieramy poprzez naciśnięcie tylnej części zakrętki - co bardzo mi odpowiada.
Szampon ma mleczno-biały kolor i niesamowity zapach. Mleczny, słodki, lekko kokosowy, cudownie umilający zabieg oczyszczania włosów i skóry głowy. Bardzo dobrze się pieni i niewielka ilość wystarcza do umycia. Włosy po jego zastosowaniu są wygładzone i delikatne w dotyku. Przy moich suchych włosach potrzeba jednak dodatkowej pielęgnacji w celu ułatwienia rozczesywania. Idealnie nadaje się do tego... 
... maska, która ma gęstą konsystencję ale z łatwością można ją rozprowadzić na włosach. Producent radzi by zostawiać ją na włosach 3-5 minut, a następnie spłukać. Często tak robiłam ale zdarzało się, że zostawiałam ją chociaż na minutę. Już po takim czasie sprawiała, że włosy stawały się bardziej miękkie, świetnie się rozczesywały, a po wielokrotnym użyciu był w lepszej kondycji. Dodatkowo maska przepięknie pachnie!
Blog, Recenzja szamponu, Recenzja maski Milk Shake Symstem Integrity
Maska, Szampon
200 ml maski kosztuje 65 zł, szampon o pojemności 300 ml 72 zł autoryzowanym sklepie Eurofryz
Ja otrzymałam kartonik, w którym znalazła się maska i szampon o pojemnościach 100ml oraz re-fillery: szampon, odżywka, chroniący olejek z marakui. Zestaw szamponu i maski starczył mi na prawie miesiąc codziennego używania. Uważam to za świetny wynik i bardzo chętnie powrócę do tych produktów w przyszłości.
Duet Milk Shake od Z.One Concept zrobił na mnie świetne wrażenie. Kosmetyki, które pięknie pachną i świetnie pielęgnują włosy to zdecydowanie produkty, które chciałabym używać w codziennej pielęgnacji. 
Znacie produkty z serii Milk Shake? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).