środa, 19 kwietnia 2017

Akademia z.one concept - Spotkanie z marką

Witajcie!
Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o spotkaniu, w którym miałam przyjemność uczestniczyć 7 kwietnia. Dzięki zaproszeniu od Pana Adama późnym piątkowym popołudniem zjawiłam się w Akademii z.one concept mieszczącej się przy ulicy Warmińskiej 1a w Łodzi. 
Spotkanie Blogerek w Akademii zorganizowali przedstawiciele firmy EuroFryz będącej jedynym przedstawicielem włoskiej marki z.one concept w Polsce. Po wejściu do środka od razu zauważyłam kilka znajomych osób. Każda z nas otrzymała kieliszek z szampanem na powitanie i po chwili oczekiwania na wszystkie zaproszone osoby rozpoczęła się prezentacja prowadzona panią Dorotę Falborską, właścicielkę firmy EuroFryz oraz panią Annę Wyrwas, menadżerkę Akademii. 
*
Prezentacje pokazane na początku spotkania były bogate w informacje o marce. Mogłyśmy obejrzeć również prace stylistów marki na produktach z.one concept. Na polskim rynku dostępne są trzy linie kosmetyków:  milk_shake, simply zen oraz no inhibition.
(kliknij na zdjęcie by je powiększyć!)

*
Na spotkaniu przeprowadzone zostały trzy zabiegi: opóźniający starzenie się włosów - No Inhibition AGE RENEW Revitalizing Treatment, regenerujący włosy - Milk Shake Integrity oraz "koktajlowa" koloryzacja włosów - Milk Shake Direct Colour. Miałam przyjemność poddać się zabiegowi AGE RENEW Revitilizing. Wrażenia? Niesamowicie miękkie, sypkie włosy, odbite od nasady i lśniące. Aż chciałam je cały czas dotykać!
Na zdjęciu jestem z Angeliką, autorką bloga Birginsen, która powierzyła swoje włosy w ręce stylistów marki z.one concept. Został u niej wykonany zabieg regenerujący włosy - Milk Shake Integrity. 
Masło, które miała nałożone na włosy pachniało niesamowicie! Aż miałam ochotę je spróbować ;). Każda z nas miała możliwość bliżej zapoznać się z produktami oferowanymi dla klientów firmy EuroFryz. Zapach, konsystencję - wszystko sprawdziłyśmy!
*

Pani Dorota opowiedziała nam o naturalnych maskach. Muszę przyznać, że nigdy wcześniej nie spotkałam się z podobnym produktem. Naturalna pielęgnacja dla włosów... którą można wypić! Tak, to nie żart. Choć osobiście nie próbowałam ale widziałam na własne oczy ;).
*
Pod koniec spotkania został nam także zaprezentowany efekt przeprowadzonego zabiegu Milk Shake Direct Colour. Muszę przyznać, że był świetny! Wyobraziłam sobie podobną koloryzację na swoich włosach ale w niebieskościach ;).
*
Spotkanie dopięte było na ostatni guzik. Piękne dekoracje, przygotowany poczęstunek, napoje, były dopełnieniem świetnej atmosfery panującej na spotkaniu. Miało ono trwać około 1,5h, a byłam w Akademii ponad 3h! I absolutnie mi się nie dłużyło, miałam ochotę na więcej :).
*
Każda z nas na koniec spotkania otrzymała torbę z kosmetycznymi upominkami, między innymi z szamponem oraz maską z serii Milk Shake Integrity System. Jestem bardzo ciekawa jak produkty z.one concept sprawdzą się na moich włosach. A przyznam, że mam powody by sądzić, że bardzo dobrze! ;)
Spotkanie poszerzyło moją wiedzę na temat pielęgnacji włosów. Poznałam bliżej kosmetyki z.one concept i na własnych włosach mogłam się przekonać o ich działaniu. Zapraszam wszystkich do Akademii z.one concept :). Zapewniam, że oddacie swoje włosy w ręce profesjonalnych stylistów i kosmetyków!
Często bywacie na takich spotkaniach? 
Znacie kosmetyki z.one concept? 
Jak często "oddajecie" swoje włosy w ręce specjalistów? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).