czwartek, 8 września 2016

Victoria VYNN Nowości GEL POLISH SYSTEM

Witajcie!
Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować nowości marki Victoria VYNN, z którymi zdążyłam się dobrze zapoznać. Lakiery hybrydowe zagościły w moim życiu na już kilka lat temu. Obecnie nie wyobrażam sobie bez nich własnego manicuru. Mam dosyć słabe paznokcie, zwykłe lakiery wytrzymują na nich góra dwa dni. Hybrydy zrewolucjonizowały paznokciowy świat i pozwoliły cieszyć się pięknymi dłońmi, nawet do kilku tygodni.
*
KLIK GEL POLISH HYBRID BASE
Od producenta:
Do stosowania w systemie Gel Polish Hybrid
> Zachowuje elastyczność i sprężystość płytki
> Delikatna formuła dla naturalnej płytki
> Zwiększa przyczepność Gel Polish Color
> Chroni płytkę przed przebarwieniami
> Lakierowa konsystencja
> Łatwa i równomierna aplikacja
> Matowienie płytki nie jest konieczne
KLIK GEL POLISH HYBRID TOP
Od producenta:
Do stosowania w systemie Gel Polish Hybrid
> Zachowuje elastyczność i sprężystość płytki
> Utrwala i zabezpiecza stylizację Gel Polish Color
> Nadaje intensywny błysk stylizacji
> Podkreśla intensywność koloru
> Lakierowa konsystencja
> Łatwa i równomierna aplikacja
> Posiada warstwę dyspersyjną
> Nie wymaga piłowania podczas usuwania
*
O produktach marki Victoria VYNN mogliście czytać już tutaj: KLIK. Pastelowe kolory Lemon Drop, Holiday Sea oraz Rose Petal zachwyciły mnie wygodną aplikacją, a także wytrzymałością. W drugiej przesyłce otrzymałam trzy piękne lakiery hybrydowe, bazę, top oraz matę, którą możecie zobaczyć w tle zdjęć. Mata jest gumowa, bardzo poręczna, wygląda profesjonalnie. Idealnie nada się do salonu jako uzupełnienie zabiegu malowania paznokci.
Kolor 117 Flirty Blush to ciemny róż, dwie warstwy wystarczą do pełnego krycia. Lakier dobrze się rozprowadza, nie bąbelkuje. 
Right Reddish 118 to propozycja idealna dla fanek połyskujących czerwieni. Delikatne drobinki rozświetlają emalię. Lakier jest niesamowicie napigmentowany, dobre krycie można uzyskać już jedną warstwą. 
W 119 zakochałam się jak tylko zobaczyłam kolor na pędzelku. Do idealnego krycia potrzebowałam 3 cienkich warstw. Risky Wine to według mnie obowiązkowa pozycja dla pewnych siebie kobiet, które dobrze czują się nosząc ciemne paznokcie. 
Aplikacja hybryd Victoria VYNN jest bardzo łatwa i przyjemna. Lakiery nie bąbelkują, dobrze się rozprowadzają i nie kurczą na płytce. Na moich problematycznych paznokciach utrzymują się długo, prawie dwa tygodnie. Baza hybrydowa bardzo dobrze spełnia swoją funkcję, płytka pod ciemnymi kolorami nie przebarwia się, a lakiery bezproblemowo się na niej rozprowadzają nie spływając na skórki. Top zabezpiecza kolory, nadając manicure blasku. 
Dzięki hybrydom jestem w stanie zapuścić piękne paznokcie, a dłonie wyglądają na bardzo zadbane.
Z asortymentem marki możecie zapoznać się na stronie Victoria VYNN
Przygotowuję dla Was także post o usuwaniu manicure hybrydowego z użyciem klipsów Victoria VYNN, bez których nie umiem się teraz obejść.
*Zaznaczam, iż fakt, że otrzymałam produkty w ramach współpracy, nie wpłynął na moją opinię. 
Znacie hybrydy marki Victoria VYNN? Zestaw baza i top Easy Removal to obecnie moi ulubieńcy w połączeniu z Risky Wine :).
Lubicie manicure hybrydowy czy nadal szalejecie z normalnymi lakierami? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).