wtorek, 17 października 2017

Remington Ritual Hair Party - Spotkanie Blogerek 7.10.2017

Witajcie!
Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o wydarzeniu „Ritual Hair Party” z marką Remington, w którym miałam przyjemność uczestniczyć w sobotę 7 października, w Warszawie.  
Jak sama nazwa spotkania wskazuje, na spotkaniu miałam przyjemność zapoznać się z produktami marki Remington. Najnowsza seria Keratin Protect to urządzenia wzbogacone o powłoki Advanced Ceramic z olejkiem migdałowym i keratyną. Brzmi niesamowicie? Wszystkie uczestniczki mogły się przekonać na własnych włosach o ich działaniu.
Spotkanie miało miejsce w Ritual Club przy ulicy Mazowieckiej 12 w Warszawie.
Na miejscu spotkałam kilka znajomych osób, a większość znałam z blogów . Spotkanie rozpoczęło się chwilę po godzinie 13:00. Uczestniczki wydarzenia powitały Panie Kamila Krówczyńska z Salestube oraz Irina Różańska z Value Media.
Zapoznałyśmy się z planem spotkania, a każda z uczestniczek powiedziała kilka słów o sobie. Następnie przyszła pora na lunch. Organizatorzy zapewnili pyszny posiłek, a na deser przygotowane były cudne muffinki, z którymi oczywiście musiałam sobie zrobić zdjęcie!
Po przyjęciu odpowiedniej dawki kalorii i zebraniu energii przyszedł czas na prezentację SEO prowadzoną przez Pana Pawła Pawluka z Salestube. Prezentacja była bardzo ciekawa, wiedzy o SEO nigdy dość. Dowiedziałam się, jak przebiega i od czego zależy wyszukiwanie w Internecie różnych informacji, jaki wpływ mają publikowane przez nas treści na wyszukiwarkę, a każda z nas otrzymała praktyczne wskazówki, jak tworzyć tekst na bloga. Wystąpienie było bogate w informacje przydatne dla każdej osoby blogującej. Bardzo istotne? Nie duplikować treści Google tego nie lubi!
Po prezentacji głos zabrała Pani Kamila, która opowiedziała o współpracy pomiędzy domem mediowym a blogerami. Dowiedziałyśmy się, jak ona wygląda „z tej drugiej strony”, czego unikać podczas podejmowania współpracy, a także na co warto zwracać uwagę. Prezentacja była bardzo ciekawa i na długo zapamiętam przekazane mi treści.
Na spotkaniu obecna była również Anna Kołomycew znana jako ANWEN. Każda z uczestniczek spotkania otrzymała książkę jej autorstwa „Jak dbać o włosy”. Niektórym udało się dostać autograf, ja niestety się już nie załapałam. Z Anią można było porozmawiać o pielęgnacji włosów, osobiście podziwiałam jej piękne loki.
Po prezentacjach przyszedł czas na wielkie testy! Każda z nas miała możliwość oddania swoich włosów w ręce trzech stylistek: Agaty, Agnieszki oraz Kingi z Atelier Agata Szpejna. W nowej linii Keratin Protect znajdziemy produkty takie jak:
- inteligentna prostownica wyposażona w ceramiczne płytki, które w procesie produkcji zostały wzbogacone w keratynę i olej migdałowy. Ma zapewnić włosom gładkość lśnienie i zdrowy wygląd,
- szczotka do prostowania, posiada ceramiczną grzałkę z keratyną i olejem migdałowym. Ma zapobiegać elektryzowaniu się włosów oraz szybko stylizować dużą ilość włosów. Dodatkowo zamyka wilgoć we włosach dzięki czemu są gładkie,
- suszarka, w swojej budowie zawiera pierścień, który podczas suszenia uwalnia keratynę i olej migdałowy na włosy, dzięki jonizacji suszarka zapobiega elektryzowaniu i chroni przed niszczącą włosy zbyt wysoką temperatura.
- automatyczna lokówka, posiada ceramiczną komorę lokującą, która również zawiera keratynę i olej migdałowy. Sprawia, że wystylizowane włosy są gładkie, wyglądają zdrowo i lśnią.
- obrotowa lokówko-suszarka, dzięki niej w domowych warunkach możliwe jest uzyskanie pięknej fryzury. Urządzenie posiada grzałkę z keratyną i olejem migdałowym, pozwala uzyskać efekt, jak przy zastosowaniu okrągłej szczotki i suszarki,
- lokówka stożkowa o średnicy 19-28 mm, pozwala na uzyskanie fal i loków. Posiada zaawansowaną ceramiczną grzałkę z keratyną i olejem migdałowym i rączkę powlekaną specjalną powłoką, aby ułatwić obsługę urządzenia,
- szczotka zwiększająca objętość to termiczna okrągła szczotka, za pomocą której można otrzymać większą objętość włosów, gładkie fale, a nawet loki! Posiada pięć ustawień temperatury i nagrzewa się w jedyne 30 sekund.
Piękne loki Kingi z bloga Kerli zostały wyprostowane właśnie przy użyciu szczotki prostującej z serii Keratin Protect.
 


Sama poddałam się zabiegowi kręcenia włosów za pomocą lokówki stożkowej Keratin Protect. Moje włosy wyglądały zdrowo, były błyszczące, miękkie, a loki stworzone zostały w kilka chwil. Stylistka rozczesała loki, a następnie utrwaliła fryzurę lakierem.
Z najnowszej serii urządzeń marki Remington zainteresowała mnie również automatyczna lokówka, dzięki której można uzyskać zarówno loki, jak  i fale, ale nie miałam okazji jej wypróbować.
W czasie, gdy niektóre z nas przechodziły „włosową” metamorfozę, uczestniczki z gotowymi fryzurami robiły sobie sesje zdjęciowe. Był wtedy również czas na pogaduchy i lepsze wzajemne poznanie się w rzeczywistym świecie.
Na koniec wznieśliśmy toast za spotkanie, a każda z nas otrzymała upominki.
Wydarzenie „Ritual Hair Party” wzbogaciło moją wiedzę o SEO i umożliwiło poznanie nowej linii produktów Keratin Protect marki Remington. Sobotnie popołudnie spędziłam w świetnej atmosferze, w towarzystwie osób o podobnych zainteresowaniach.
Organizatorzy przygotowali spotkanie bogate merytorycznie i profesjonalne pod względem praktycznym. Mam nadzieję, że takich wydarzeń będzie więcej, a z linią Keratin Protect chętnie zapoznam się w domowych warunkach.
Muszę Wam napisać, że spotkanie dało mi dużo energii na działanie w blogowym świecie!
Znacie produkty z serii Keratin Protect marki Remington? Jeśli ktoś miał z nimi do czynienia to chętnie poczytam o Waszych wrażeniach! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).