niedziela, 29 października 2017

Recenzja Iwostin - Krem aktywator nawilżenia HYDRO SENSITIA

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was recenzję kremu nawilżającego dla skóry odwodnionej, suchej i wrażliwej. Stosuje go moja mama, ale i ja sprawdziłam jego działania na własnej twarzy.
Zapraszam do czytania :)
*
Iwostin, Krem aktywator nawilżenia HYDRO SENSITIA
Od producenta + skład:
(kliknij na zdjęcie aby je powiększyć
*
*
*
Kremik otrzymujemy zapakowany w plastikową buteleczkę z pompką, która znajduje się w kartoniku. Na samej buteleczce nie znajdziemy informacji o składzie więc warto zapoznać się z informacjami zawartymi, na kartoniku zanim go wyrzucimy. 
Pompka działa bez zarzutu. Dwa naciśnięcia pozwalają uzyskać ilość potrzebną do posmarowania całej twarzy. 
Biały krem ma lekką konsystencję, dobrze rozprowadza się na skórze i wchłania w przeciągu kilkunastu sekund. 
> Moja mama posiada skórę dojrzałą, ze skłonnością do przetłuszczania się. Krem daje odpowiedni poziom nawilżenia ale nie działa wielozadaniowo w przypadku skóry, która potrzebuje dodatkowej pielęgnacji przeciwzmarszczkowej.
> Kremu używam głównie po siłowni, kiedy po wysiłku fizycznym i umyciu, skóra jest podrażniona, zaczerwieniona i wysuszona. Produkt daje natychmiastowe ukojenie, nawilżenie. Fakt, że szybko się wchłania jest dla mnie bardzo ważny. 
Krem hydro, Krem do twarzy, Blog
Kremik o pojemności 50 ml możemy nabyć w cenie około 35 zł. Jest to kwota, którą można przeznaczyć na produkt, który nawilża i utrzymuje nawilżenie skóry przez dłuższy czas. Według mnie nada się do cer młodych, które nie są problematyczne i potrzebują dobrej dawki nawilżenia.
Znacie ten krem? Wasza skóra potrzebuje porządnej dawki nawilżenia?
Może macie swoich ulubieńców w tej kwestii? :)
Dajcie znać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).