poniedziałek, 2 stycznia 2017

Grudzień w zdjęciach

Witajcie Kochani w Nowym Roku!
Na początku chciałabym Wam życzyć wszystkiego najlepszego, zdrówka, żeby 2017 był dla Was pomyślny, abyście zrealizowali wszystkie swoje plany i spełniali marzenia!
Zapraszam Was na zdjęciowy przegląd grudnia :).
*
Grudzień był pyszny, nie mogłam się oprzeć cudnym czekoladkom przyniesionym do domu przez mojego tatę :) Żeby nie było, trochę się nimi podzieliłam :D.
*
Kolejny miesiąc bogaty w spacery z Leosiem. Tego dnia trafiliśmy na trochę śniegu. Niestety i tak bałwana nie dało się ulepić :D. Choć zimowy klimat tego zdjęcia bardzo mi się podoba!
*
Zamiast biegania na dworze cisnę na siłowni :D. Bieżnia, orbitrek oraz przyrządy do wykonywania ćwiczeń na nogi to moi nowi przyjaciele :). Mimo chwil słabości nie poddaję się, a efekty są i oczywiście będą jeszcze lepsze!
*
W grudniu odwiedziłam Klinikę Sthetica. Poddałam się kolejnemu zabiegowi kriolipolizy KLIK < tutaj możecie zobaczyć uzupełnione efekty po 2 zabiegu! Opublikowałam także post na temat epilacji pach laserem LightSheer KLIK :).
*
Przed Świętami wpadłam w szał robienia pierniczków :D. Nie mam pojęcia ile ich wyprodukowałam ale ilość była ogromna! Podzieliłam się z familią i znajomymi :). Nieskromnie przyznam, że druga partia znacznie bardziej udała mi się jeśli chodzi o zdobienia ;).
*
W tym miesiącu przybyły do mnie także rajstopy oraz pończochy w ramach współpracy z marką Veera. Pończochy założyłam na Sylwestra i muszę przyznać, że jestem nimi zachwycona! Już niedługo dowiecie się dlaczego :).
*
Mimo małych słabości starałam się zdrowo jeść zarówno przed świętami, w ich czasie oraz po :) Raz wychodziło lepiej, raz gorzej ale grunt, że się jednak starałam, prawda? :D Na zdjęciu jedna z moich ulubionych sałatek z rukolą, fetą, pomidorami, kabanosem oraz słonecznikiem <3.
Chciałabym także ogłosić, że Konkurs Jesienno-Zimowa Pielęgnacja wygrywa Truskawkowy Świat, natomiast małe upominki prześlę do Aneczka Blog oraz Jo-Jo-a :). Dziękuję nielicznym za udział w zabawie!
Mam nadzieję, że Nowy Rok rozpoczęliście wyśmienicie! Ja bawiłam się w bardzo miłym towarzystwie między innymi na Rynku Manufaktury w Łodzi oglądając cudowny pokaz fajerwerków (choć niestety nie jestem ich zwolenniczką). Dajcie znać gdzie się bawiliście i jak minął Wam grudzień!
Już niedługo przybywam z nową dawką recenzji! A mam ich sporo w rękawie :)
Trzymajcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).