piątek, 13 stycznia 2017

Recenzja Bioline - BIO Hydrolat

Witajcie Kochani!
Możliwe, że zastanawiacie się dlaczego tak mało jestem obecna w blogowym świecie. Sporo się u mnie ostatnio dzieje, do tego sesja i zaliczenia zbliżają się wielkimi krokami. 
Dzisiaj mam dla Was recenzję produktu, który bardzo dobrze działa na moją mieszaną cerę. Ciekawi? :)
*
Bioline, Bio Hydrolat
Od producenta + skład: 
Idealny do cery tłustej i trądzikowej:
  • zawiera witaminy A,C,E detoksykuje skórę
  • łagodzi stany zapalne
  • pobudza krążenie
  • przywraca równowagę tłustej skóry twarzy i głowy
  • reguluje wydzielanie sebum pielęgnuje skórę tłustą
  • zwalcza trądzik

Skład: Juniperus communis bio
Hydrolat Bioline nabyłam na Targach Natura Food & beEco. Pokładałam w nim duże nadzieje, chciałam aby pomógł mi w pielęgnacji cery mieszanej z problematyczną strefą T. Czy się sprawdził? :)
Hydrolat otrzymujemy w szklanej buteleczce z plastikową zakrętką. Grafika jest minimalistyczna, butelka wygląda bardzo elegancko i tak prezentuje się na toaletce.
Aplikator działa bez zarzutu. Produktu można używać na dwa sposoby. Spryskiwać nim twarz lub nanieść go na wacik. Osobiście wybieram zwykle pierwszy sposób. Aplikator rozpyla delikatną mgiełkę, która otula twarz. Szybko się wchłania i odświeża cerę.
Po hydrolacie nakładam krem, a następnie się maluję. Czy podczas jego stosowania zauważyłam różnicę? Tak, przede wszystkim nie "świecę" się już po dwóch godzinach od nałożenia podkładu bez pudru. Pory na nosie są zmniejszone. Skóra  po użyciu kosmetyku jest miękka i delikatna w dotyku. Po jego zastosowaniu znika napięcie skóry, które czasem występuje po umyciu.
Hydrolat stosuję rano i wieczorem. Muszę przyznać, że produkt jest bardzo wydajny.
Polecam wypróbować osobom z cerą mieszaną, a także tłustą.
Za 75ml produktu musimy zapłacić około 25zł. Ale zaznaczam, warto ze względu na działanie i wydajność :)
Znacie produkty marki Bioline? 
Często stosujecie hydrolaty do pielęgnacji twarzy ?:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).