poniedziałek, 19 grudnia 2016

Laserowe usuwanie owłosienia, Epilacja Laserem LightSheer - Klinika Sthetica

Witajcie!
Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o zabiegu laserowego usuwania owłosienia, któremu poddałam się w klinice Sthetica. Jaką okolicę wybrałam, czy bolało? Wszystkiego dowiecie się w dalszej części wpisu :).
*
Klinika Sthetica mieści się w Łodzi przy ulicy Wydawniczej 1/3, w lokalu nr 12, na pierwszym piętrze. Wystrój recepcji  jest delikatny i przyjemny dla oka. Gabinety mają jasne ściany, na ścianach wiszą dyplomy i certyfikaty upewniające nas, że osoby, które się nami zajmują posiadają odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. Klientom w poczekalni czas umila pachnący wosk, można poczytać gazetę, przejrzeć ulotki.
Moją relację z pierwszej wizyty w Klinice mogliście przeczytać tutaj: KLIK. Poddałam się zabiegowi kriolipolizy oraz zabiegowi pielęgnacyjnemu na twarz. Podczas drugiej wizyty zdecydowałam się na powtórny zabieg kriolipolizy KLIK, a także laserowe usuwanie owłosienia pach. Niestety ze względu na moje wcześniejsze zażywanie antybiotyku zabieg epilacji musiał być przełożony na późniejszy termin. 
*
Laserowemu usuwaniu owłosienia może poddać się tak naprawdę każdy, o ile nie stwierdzono u niego któregoś z niżej wymienionych przeciwwskazań. Depilować można każdą partię ciała, z wyjątkiem okolic oczodołów, gdyż grozi to ryzykiem uszkodzenia wzroku. Liczba koniecznych zabiegów dla uzyskania trwałego i znaczącego efektu jest ustalana indywidualnie w zależności od pacjenta i miejsca zabiegu. Większość pacjentów wymaga 4-6 zabiegów, by uzyskać trwałą, praktycznie całkowitą epilację.

PRZECIWWSKAZANIa
- depilacja woskiem, pęsetą do 4 tygodni przed zabiegiem
- peeling 1 tydzien przed zabiegiem
- kosmetyki z witaminą A lub E
- bielactwo, łuszczyca, rybia łuska
- ciąża, karmienie piersią
- aktywne choroby nowotworowe (przebyte – po konsultacji lekarskiej)
- infekcje wirusowe, bakteryjne, grzybicze w miejscu wykonania zabiegu
- przyjmowanie leków fotouczulających (antybiotyki, antydepresanty), ziół: dziurawiec, nagietek – wykonanie zabiegu jest możliwe po około 2-3 tygodniach od momentu odstawienia leków, (retinoidy po 6 miesiącach)
- opalenizna w miejscu wykonywania zabiegu
- stosowanie samoopalaczy, bronzerów, betakarotenu doustnie
- włosy rude, siwe, blond w miejscu zabiegu stanowią przeciwwskazanie z uwagi na brak lub małą skuteczność zabiegu
- w przypadku uzyskania opalenizny w wyniku stosowania samoopalaczy itp. depilacja jest możliwa po jej ustąpieniu
PRZED ZABIEGIEMPowyżej tygodnia przed zabiegiem laserowym należy
  • 6 miesięcy przed zabiegiem należy zakończyć kurację doustną retinoidami (np. Izotek, Roaccutane)
  • 1 miesiąc przed zabiegiem nie należy wyrywać włosów
  • na około 3 tygodnie przed każdym zabiegiem nie stosujemy kremów, maści z zawartością retinoidów, wit. C. oraz kwasów owocowych, w miejscu zabiegu
  • 2-3 tygodnie przed zabiegiem należy odstawić leki światło uwrażliwiające (fototoksyczne, fotoalergiczne) i zioła o takim działaniu np. dziurawiec, nagietek, herbatka typu figura
  • 4 tygodnie – tyle wynosi minimalna przerwa po opalaniu się na słońcu bądź w solarium
Tydzień przed zabiegiem epilacji powinno się:
  • nie stosować peelingów i innych preparatów złuszczających naskórek oraz kremów depilujących
  • w przypadku skóry suchej, podrażnionej, zalecane jest stosowanie preparatów nawilżających do dnia poprzedzającego zabieg
Dzień przed zabiegiem powinno się:
  • dokładnie ogolić maszynką jednorazową miejsce zabiegu (uważając na podrażnienie skóry). Przed pierwszym zabiegiem zalecamy pozostawienie małej powierzchni (maks. 1cm2) z nieogolonym włosem w celu określenia barwy włosa
  • bezpośrednio przed zabiegiem skóra musi być czysta, niczym nieposmarowana. Na zabieg należy przyjść bez wcześniejszego użycia balsamów nawilżających, antyperspirantów itp.
PO ZABIEGUNaturalnym objawem po zabiegu jest czasowy obrzęk i/lub zaczerwienienie depilowanego obszaru skóry oraz/lub strupki. Wszystkie objawy powinny ustąpić maksymalnie po kilku dniach. W tym czasie należy skórę traktować delikatnie:
  • myć delikatnym żelem
  • nie stosować dezodorantów i antyperspirantów bezpośrednio po zabiegu (jeśli depilacja dotyczyła pach)
  • stosować zasypkę, krem lub maść Alantan Plus albo Bepanthen czy Dermopanthen
  • delikatnie skórę osuszać, nie trzeć, nie drażnić w innym sposób
  • preparaty o działaniu złuszczającym wprowadzać po 2 tygodniach od zabiegu
  • opalanie jest bezwzględnie przeciwwskazane do 4 tygodni po zabiegu. W tym okresie należy stosować kremy z filtrami anty-UVA i B z filtrem 50
  • kolejne zabiegi należy wykonywać w odstępach od 4 do 12 tygodni
Źródło: http://sthetica.pl/
Dokładne informacje pozyskacie na stronie Kliniki Sthetica: Depilacja Laserowa LIGHTSHEER.
Do tej pory moje ciało nie miało styczności z laserami, jedynie z urządzeniem IPL. Uczucie towarzyszące impulsom przy zastosowaniu IPL nie było przyjemne. W danym miejscu rozchodził się ból, który mijał po kilku minutach. Laser LightSheer, na którym pracują specjaliści w Klinice Sthetica to laser, który za pomocą wiązki światła o dużej energii trwale niszczy cebulki włosa, tym samym powodując, że włos w danym miejscu już nigdy nie odrośnie. Podczas jednego zabiegu laser jest w stanie usunąć około 30% włosów z danej okolicy, które znajdują się właśnie w fazie anagenu, czyli wzrostu. Aby usuwać pozostałe włosy trzeba poczekać około 4-6 tygodni by weszły w fazę anagenu. 
Po przybyciu do Kliniki zostałam miło przywitana, zaproponowano mi napój i poproszono o przejście do pokoju zabiegowego. Pani Kosmetolog Anna, która zajmowała się także mną podczas pierwszej wizyty w Klinice Sthetica, porozmawiała ze mną na temat zabiegu. Wcześniej wypełniłam ankietę, która pozwala specjaliście ocenić czy dana osoba może zostać zakwalifikowana do zabiegu, czy nie ma przeciwwskazań. 
Przed zabiegiem okolica pach została zdezynfekowana. Należy pamiętać aby przed zabiegiem depilacji laserem ogolić daną okolicę. Klinika umożliwia to także zrobienie na miejscu ale osobiście wolałam o to zadbać w domu. Gdyby dana okolica nie była ogolona doszłoby do spalenia włosków i powstania nieprzyjemnego zapachu, a także większego bólu.
Kilka chwil przed zabiegiem Pani Kosmetolog zaznaczyła kredką obszary na skórze, w obrębie których miał zadziałać laser. Ja w tym czasie psychicznie przygotowywałam się do epilacji ;).
Zarówno ja jak i Pani Kosmetolog założyłyśmy okulary, które chronią oczy. Otrzymałam także piłeczki do ściskania, które pomagają wytrzymać nieprzyjemne odczucia związane ze strzałami wiązki światła. Według mnie jest to bardzo pomysłowe rozwiązanie, mnie osobiście pomogło.
Sam zabieg nie należy do przyjemnych, jednak przyznam się szczerze, że spodziewałam się gorszego bólu. W okolicy gdzie rosło najwięcej włosków ból był bardzo odczuwalny, jednak w pozostałych miejscach czułam tylko lekkie ukłucia. Dodatkowo nakładka chłodząca zmiejszała nieprzyjemne doznania. Wraz z małymi przerwami na oddech zabieg epilacji jednej pachy trwał około 10-15 minut. 
Na sam koniec obejrzałam okolicę zabiegową w lusterku. Jak wcześniej się dowiedziałam, włoski po prostu wybuchają pod wpływem działania lasera. Zdjęcie poniżej zostało wykonane chwilę po przeprowadzeniu epilacji laserem LightSheer. 
Zaczerwienienie oraz ból okolic pachowych minęły po niecałych dwóch godzinach. W danym dniu powstrzymałam się od aktywności fizycznej, a na tydzień zrezygnowałam z chodzenia na basen. Okolicę zabiegową myłam delikatnymi środkami. Po zabiegu należy depilować skórę jedynie maszynkami.
*
EFEKTY
Miesiąc po zabiegu nie mogę wyjść z podziwu jak prezentuje się skóra pod pachami. Od ponad tygodnia nie muszę używać maszynki do golenia, pachy są gładkie. To był dopiero pierwszy zabieg, a efekt jest dla mnie niesamowity. 
Czarne kropki - włoski, które wybuchły - zniknęły w przeciągu pierwszych trzech dni po zabiegu. Rosnące później włoski same z siebie wypadały. Przede mną jeszcze 3-4 zabiegi, jestem bardzo optymistycznie nastawiona jeśli chodzi o efekt końcowy! 
Oczywiście w Klinice Sthetica zostałam uprzedzona, że podczas różnych okresów życia w moim ciele mogą zajść zmiany i włoski częściowo mogą odrosnąć - podczas ciąży, wahań hormonalnych. Jednak wszystko zależy od danego człowieka i jego indywidualnych predyspozycji. Na ten moment jestem zachwycona efektem po pierwszym zabiegu.
W Klinice Sthetica prowadzona jest sprzedaż Czekoladek Esthechoc. Wspominałam Wam o nich na moim Instagramie @bizarre_case. Są to czekoladki zawierające przeciwutleniacze, które pomagają przeciwdziałać starzeniu. W chwili obecnej można je nabyć w edycji świątecznej. Jeśli ktoś z Was szuka niebanalnego prezentu, chce zachwycić mamę, żonę bądź siebie ;) zapraszam do Kliniki Sthetica w Łodzi. Czekoladki Esthechoc można nabyć w cenie 195zł. 
Po więcej informacji zapraszam tutaj:
tel. +48 606 525 545
Łódź
Wydawnicza 1/3 lok. 12
(Budynek BIKEMIA)
92-333 Łódź
Codziennie, od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 20:00 oraz w soboty 9:00 – 16:00
Muszę przyznać, że kolejny zabieg w Klinice Sthetica w Łodzi bardzo zadowolił mnie swoim działaniem. Mam nadzieję, że będę bardzo usatysfakcjonowana po serii zabiegów i to na dłuższy czas :). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).