poniedziałek, 12 grudnia 2016

Recenzja Tołpa - Krem do Twarzy 1% Kwas Fitowy

Witajcie Kochani! 
Ostatnio troszkę mniej mnie na blogu oraz w blogowym świecie. Sporo się u mnie dzieje, zbliżają się Święta i niestety nie narzekam na nadmiar wolnego czasu. 
Dzisiaj mam dla Was recenzję bardzo ciekawego kremiku! Zapraszam do czytania :).
*
Tołpa, Krem do twarzy z 1% kwasu fitowego
Od producenta:
Skład:
Produkt marki Tołpa otrzymujemy w kartoniku, na którym znajdziemy wszystkie potrzebne informacje. Docelowe opakowanie to wygodna, plastikowa tubka. Wyciskanie kremu nie sprawia żadnych problemów. Niestety naklejki na tubce nie są zbyt trwałe i po bokach się odklejają, co nie wygląda estetycznie. 
Kremik ma dosyć gęstą konsystencję ale bez problemu rozprowadza się go na skórze. Nie pozostawia tłustej warstwy, wchłania się szybko i pozostawia uczucie gładkiej, nawilżonej skóry. A czy uczucie nawilżenia odpowiada takiemu działaniu? Według mnie tak! Odkąd zaczęłam używać tego kremu to skończył się u mnie problem suchych skórek. Obecnie używam na noc krem z kwasami, a produkt od Tołpy idealnie pielęgnuje moją twarz w ciągu dnia. 
Krem pachnie delikatnie, lekko pudrowo. Nie spowodował powstania niedoskonałości, nie przyczynia się do zwiększonej produkcji sebum. Nie roluje się, bardzo dobrze sprawdza pod makijaż. Do tego jest bardzo wydajny! 
Szczerze Wam piszę, że jestem zachwycona tym kremem! Wybaczam producentowi te naklejki! Niesamowicie się cieszę, że na niego natrafiłam. Polecam wypróbować wszystkim, właścicielom cery mieszanej, normalnej, a także suchej. Według mnie hit! 
40ml kremu kupimy w cenie około 25zł. Warto szukać promocji :). 
Znacie ten krem? Lubicie produkty marki Tołpa? Produkt bardzo przypadł mi do gustu i chętnie do niego wrócę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).