poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Ulubieńcy Lipca i Sierpnia

Witajcie! 
W lipcu nie pojawił się post z kosmetykami, które używałam najczęściej i byłam z nich najbardziej zadowolona. Dlatego w tym miesiącu połączę ulubieńców z lipca i sierpnia. A jest ich sporo :)
Ulubieńcy Lipca
Mascara Lily Lolo bardzo przypada mi do gustu. Utrwala efekt uzyskany zalotką na cały dzień. Pogrubia i wydłuża rzęsy, a do tego się nie osypuje. Całą recenzję mogliście przeczytać tutaj: KLIK
*
Lakiery Victoria VYNN to nowość w mojej kolekcji hybryd. W lipcu na paznokciach królowały Lemon Drop oraz Holiday Sea. Kolory pastelowe idealne na lato. Nie odpryskują, nie tracą na intensywności, a aplikacja jest bezproblemowa. KLIK
*
Rosyjskie kremy na dzień i na noc stosuję codziennie. Krem na dzień delikatnie wyrównuje koloryt skóry i lekko matuje. Krem na noc świetnie nawilża. Oba łatwo się rozprowadzają i dobrze wchłaniają. Moje hity! 
*
Naturalny tonik z oczaru wirginiskiego towarzyszył mi codziennie. W ciągu dnia przemywałam nim twarz, a także spryskiwałam ciało. Tonik Organique świetnie odświeża skórę, działa łagodząco. W składzie znajdziemy glicerynę, pantenol, sól morską. 
Ulubieńcy sierpnia 
Podkład Lily Lolo i podziel Super Kabuki poleciały ze mną na Florydę. Podczas kilka pierwszych dni dbały o moją cerę. Podkład posiada SPF 15, kryje przebarwienia, wyrównuje koloryt skóry. Pędzel jest miękki i aplikacja przy jego użyciu to sama przyjemność :) Recenzja: KLIK
*
Crystal Peeling Gel od Skin79 to od jakiegoś czasu mój faworyt w kwestii oczyszczania cery. Mimo, że jestem fanką mocnych zdzieraków, ten produkt bardzo przypadł mi do gustu. Oczyszcza cerę, redukuje ilość zaskórników, zmniejsza pory. 
*
Tonik Clarins z rumiankiem to chyba najlepszy tonik jaki kiedykolwiek miałam. Łagodzi skórę, odświeża ją i przygotowuje na nałożenie kremu. Stosuję rano, wieczorem, a także w ciągu dnia. Nie zawiera alkoholu.
*
Produkt marki Clarins do ust oczarował mnie kolorem i właściwościami pielęgnacyjnymi. Nawilża usta i nadaje im delikatny różowy kolor. Wyglądają na powiększone dzięki połyskowi.  
Uf! Troszkę ich jest. 
Jeśli macie jakieś szczegółowe pytania odnośnie zaprezentowanych kosmetyków to śmiało, zadawajcie je w komentarzach :). Jakie produkty zachwyciły Was w ostatnim czasie? Bardzo chętnie poczytam o Waszych hitach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).