wtorek, 16 sierpnia 2016

Nowości Kosmetyczne

Witajcie!
Jestem już w Polsce. Wczoraj wieczorem dotarłam do domu. Zmęczenie po podróży jeszcze mnie nie opuściło, dopadł mnie jet lag, ale stwierdziłam, że muszę Wam pokazać jakie produkty do mnie przybyły :).
*
Jakiś czas temu otrzymałam miłego maila od sklepu Elia.pl  
W dniu dzisiejszym kurier dostarczył do mnie przesyłkę, a w niej same perełki. Paczka była pięknie zapakowana, a w środku czekała na mnie wiadomość. Jaka? Zajrzyjcie na Instagram: @bizarre_case.
Oto zawartość przesyłki:
Olivaloe szampon przeciwko wypadaniu włosów, Olivaloe nawilżający krem do twarzy oraz oliwne mydło w kostce. Kremik nie zawiera parafiny, silikonów, wazeliny ani parabenów i mam nadzieję, że moja skóra go pokocha. Szampon wzmacniający chętnie wypróbuję ze względu na sporą ilość wypadających ostatnio włosów. Mydło w kostce z rumiankiem, aloesem i nagietkiem musi najpierw doczekać się odpowiedniego opakowania zanim je otworzę :).
Filozofia marki to zapewnienie odpowiedniej pielęgnacji dla kobiet świadomych, którym zależy na dobrych składnikach kosmetyków. Produkty nie są testowane na zwierzętach, a zamiast parafiny czy silikonów znajdziemy w INCI aloes i oliwę z oliwek.
*
Druga przesyłka, która bardzo miło mnie zaskoczyła, to produkty do wykonania manicure hybrydowego marki Victoria VYNN, mianowicie nowości: Gel Polish Hybrid Base Easy Removal oraz Gel Polish Hybrid Top Easy Removal, a także trzy kolory: 117 Flirty Blush, 118 Right Reddish, 119 Risky Wine. Oprócz lakierów otrzymałam także matę, z której niesamowicie się cieszę. Jak tylko doprowadzę po wyjeździe moje paznokcie do porządku, zaprezentuję Wam z przyjemnością te produkty.
Moją recenzję o hybrydach Victoria VYNN możecie przeczytać tutaj: KLIK.
*
Trzecia paczka to długo wyczekiwana nagroda, którą wygrałam w konkursie organizowanym przez markę Henkel, po Meet Beauty Conference :). Post zgłoszony do konkursu to "Moja włosowa przemiana" KLIK.
W przesyłce znalazłam: puder stylizujący got2be Schwarzkopf, odżywkę Gliss Kur, piankę w sprayu got2be, a także eliksir z olejkami i maskę regenerującą, która bardzo mi się przyda po kąpielach w oceanie :).
Znacie sklep Elia.pl? Miałyście do czynienia z kosmetykami z oliwą z oliwek? Ale będzie testowanie :)
Jestem bardzo ciekawa jak nowości Victoria VYNN będą się prezentować na paznokciach, a następnie ściągać. Na pewno tymi wiadomościami wzbogacę wpis o klipsach do usuwania hybryd Victoria VYNN, bez których obecnie nie wyobrażam sobie ściągania hybryd.
Odżywki w sprayu Gliss Kur są moim must have. Poprzednia właśnie mi się skończyła więc ta przybyła do mnie w idealnym czasie :).
Pochwalcie się co nowego ostatnio u Was zawitało!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).