wtorek, 27 czerwca 2017

Recenzja Regital Suplement Diety na Włosy Skórę i Paznokcie

Witajcie!
Zapewne nie jedna z Was próbowała w życiu stosować suplementy diety na włosy czy paznokcie. Miałyście wielkie oczekiwania odnośnie zażywanych tabletek? Zauważyłyście jakieś widoczne efekty? 
Dzisiaj opowiem Wam o suplemencie diety Regital z oferty firmy Diagnosis KLIK.
*
Suplement Diety Regital, Włosy Skóra Paznokcie
Od producenta + skład:
(kliknij na zdjęcia by je powiększyć)
*
Suplement diety Regital otrzymujemy zapakowany w plastikową butelkę z zakrętką, którą najpierw trzeba docisnąć, a następnie odkręcić by otworzyć. Jest to bardzo dobre zabezpieczenie przed, np. ciekawskimi łapkami dzieci :). Pod zakrętką suplement zabezpieczony jest sreberkiem. Dzięki niemu mamy pewność, że nikt przed nami nie interesował się produktem.
Na buteleczce znajdziemy wszystkie potrzebne informacje: skład, datę ważności, sposób użycia oraz inne ważne wiadomości. Trzeba również wspomnieć, że w opakowaniu z tabletkami umieszczony został pochłaniacz wilgoci w postaci niewielkiej saszetki, który chroni produkt wilgocią.
W butelce znajduje się 60 podłużnych tabletek. Zalecana ilość spożycia to dwie sztuki dziennie. Muszę przyznać, że nigdy nie byłam fanką tabletek ale z połknięciem suplementu Regital nie mam problemu. Tabletki nie mają wyraźnego smaku, zresztą szybko popijam je wodą ;).
Dlaczego ten suplement diety ma działać na włosy, skórę i paznokcie? 
W każdej tabletce znajdziemy cynk, tiaminę, witaminę B6, B12, D3, biotynę, kwas pantotenowy, niacynę, kwas foliowy. Trzeba również wspomnieć o wysokiej zawartości witaminy C, witaminy E, jodu i nie tylko. Dla naszych włosów ważna jest szczególnie biotyna, cynk, selen. Paznokcie na pewno będą miały pożytek z cynku i selenu, natomiast skórze nie zaszkodzi porcja niacyny, witamin, jodu.
Przy regularnym stosowaniu suplementu Regital pierwszą poprawę zauważyłam przy paznokciach. Stały się mocniejsze i mniej się łamią. Moje włosy potrzebują szczególnej pielęgnacji ze względu na rozjaśnianie więc porcja witamin i dobroczynnych związków nie zaszkodzi. Moja skóra, nieco kapryśna, zasługuje na pomoc od wewnątrz.
60 tabletek możemy zakupić w cenie około 30zł. Czy warto? Według mnie dzięki składowi suplement zasługuje na uwagę. Osobiście jestem zadowolona, że miałam okazję go wypróbować i chętnie wrócę do niego w przyszłości.
Stosowałyście kiedyś suplement diety Regital?
Byłyście kiedy zadowolone z podobnego produktu? Co polecacie na włosy, skórę i paznokcie? :) A może wolicie domowymi sposobami wspomagać organizm? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).