piątek, 14 lipca 2017

Meet Beauty Conference - Relacja z wydarzenia + Targi Beauty Days

W końcu!
W końcu udało mi się skończyć relację z III Edycji Meet Beauty Conference! Sporo zdjęć i tekstu bo przecież Konferencja trwała dwa dni! A nawet trzy jeśli ktoś pojawił się już w piątek ;). Zapraszam do czytania moim wrażeń i oglądania zdjęć!
*
W sobotę 20 maja zawitałam do Hali Expo w Nadarzynie pod Warszawą, gdzie obok Meet Beauty Conference odbywały się Targi Beauty Days. Każda z uczestniczek Konferencji otrzymała darmowe wejście na targi. 
Po rejestracji i odebraniu plakietki, a także rozkładu wszystkich wykładów i warsztatów udałam się na poszukiwania znajomych osób. I oczywiście daleko nie musiałam szukać bo prędko spotkałam Magdę z bloga Maddzik, Sylwię z bloga Zadbana Mama, Angelikę z Birginsen, Dorotę klik oraz Kasię z bloga Kathy Leonia.
Sobotni harmonogram był bardzo bogaty. Po oficjalnym rozpoczęciu Konferencji rozpoczęły się tematyczne warsztaty oraz wykłady na panelu głównym. Osobiście wzięłam udział w wykładzie Red Lipstick Monster czyli Ewy Grzelakowskiej-Kostoglu pt. "Jak przekształcić działalność w internecie w silną markę osobistą". Wiele z dziewczyn zadawało prowadzącej pytania, wykład miał trochę charakter konwersacji z publicznością co bardzo mi się spodobało.
Edycja III wydarzenie blogowe blogerki
*
Drugi wykład, a raczej wykładowy pokaz, na którym miałam przyjemność być prowadziła Pani Agnieszka Bil-Jabłońska. Pokaz pod tytułem "Strobing & Contouring w pigułce - wszystko, co powinnaś wiedzieć, by podkreślić swoje piękno" niesamowicie mi się spodobał! Praktyczne rady jak konturować, gdzie nakładać rozświetlasz, a gdzie bronzer by stworzyć pożądany efekt. Pani Agnieszka malowała modelkę i podczas tej czynności wszystko tłumaczyła.
Po wykładzie podeszłam na stoisko marki Cashmere, Dax Cosmetics i wykonałam na sobie makijaż wraz z konturowaniem produktami Cashmere. 
*
Po chwili przerwy udałam się na warsztaty, na które udało mi się zapisać. Marka NeoNail w tym roku przygotowała warsztaty mające na celu przybliżyć uczestniczkom serię lakierów hybrydowych Aquarelle- "Innowacja Nail Art", oraz możliwości zdobień. Warsztatami, które prowadziły Panie Daria Kaleta-Kudrycka oraz Barbara Szczygiełda, byłam i jestem do tej pory zachwycona. Dawka nowej wiedzy i praktyka, która (nieskromnie przyznam!) całkiem nieźle mi wychodziła ;).
Razem z dziewczynami starałyśmy się wykonać jak najwięcej zdobień w jak najkrótszym czasie by poznać możliwości serii Aquarelle. Na koniec warsztatów każda z uczestniczek otrzymała jeden lakier kolorowy z tej serii. 
*
Po warsztatach zajrzałam na Targi Beauty Days, zwiedziłam niektóre stoiska i musiałam trochę wcześniej wrócić do domu by odpocząć przed zapowiadającą się równie emocjonująco niedzielą :).
W niedzielę udało mi się dotrzeć w połowie wykładu pana Tomasza Stopki z bloga semurai.pl, którego prelekcja pt. "Twój blog w Google może znaczyć więcej! - poczuj moc SEO" dostarczył wiele informacji na temat pozycjonowania.
*
Następnie z pierwszego rzędu posłuchałam wykładu o kosmetykach mineralnych marki Anabelle Minerals pt. "Kosmetyki mineralne - korzyści ze stosowania oraz alternatywne metody wykorzystywania". Prelekcja bardzo mi się podobała, dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy, m.in. jak mieszać ze sobą podkłady by uzyskać odpowiedni kolor, jak stworzyć puder z dodatkiem mąki czy podkład mineralny w formie płynnej. 
*
Ostatni wykład z panelu głównego, na którym byłam, poprowadziła Pani Lidia Łodzińska-Szafrańska, która była obecna również na II Edycji Meet Beauty. Wykład "oczyszczanie." bardzo przypadł mi do gustu. Dużo przydatnych informacji przekazanych w lekki i humorystyczny sposób przez Panią Lidię na długo pozostaną mi w głowie. 
Na koniec każda z uczestniczek otrzymała po produkcie do pielęgnacji twarzy marki Tołpa :)
*
Szykując się na kolejny wykład z panelu głównego okazało się, że zwolniło się miejsce na warsztaty prowadzone przez markę EyLur London, a dokładniej przez Panią Annę Wiśniewską. "Prezentacja nowości oraz szkolenie w zakresie prawidłowej aplikacji i konserwacji rzęs EyLure". To szkolenie również bardzo mi się podobało. Wiedza teoretyczna i praktyczna przekazywana w przystępny sposób sprawiła, że pierwszy raz w życiu dokleiłam sobie sztuczne rzęsy! 
Efekt bardzo mi się spodobał. Oczy miałam ogromne, a rzęsy niemal do nieba. Prób i błędów zaliczyłam sporo ale przecież praktyka czyni mistrza ;).
Po tym szkoleniu nastąpiło oficjalne zakończenie Konferencji, rozstrzygnięcie kilku konkursów i zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcie, które można zobaczyć na FB Meet Beauty Conference: KLIK
III edycja MBC dostarczyła mi sporo nowej wiedzy, możliwości spotkania wielu blogerek, z którymi kontakt mam głównie internetowy oraz pełno nowości kosmetycznych do testowania. III edycja zdecydowanie różniła się od I czy II edycji. Przez połączenie z Targami Beauty Days sporo osób wychodziło zwiedzań stoiska i nie byliśmy zebrani "w grupie". Z jednej strony było to dobre, gdyż nie tłoczyliśmy się i wolna przestań pozwalała na chwilę odpoczynku od nadmiaru emocji. Z drugiej jednak strony ciężko było się znaleźć, albo nawiązać kontakt z nowymi osobami, znanymi jedynie przez świat wirtualny. 
Organizatorzy Konferencji zapewnili uczestnikom wodę, kawę oraz herbatę. Przy Hali stały food trucki, w których można było coś zjeść. 
Wykłady z panelu głównego, w których uczestniczyłam, bardzo mi się spodobały! Wiele cennych rad wypróbuję na sobie, a także wykorzystam na blogu. Warsztaty były świetne i jestem z nich bardzo zadowolona. 
III Edycja Meet Beauty dostarczyła mi wiele nowych pomysłów, zainspirowała do tworzenia nowych wpisów oraz rozbudziła "kosmetyczny szał" na nowo :). Mimo ostatniej ciszy na blogu nie próżnowałam i przygotowywałam nowe posty by w odpowiednim momencie uderzyć! Tak więc jestem i nie mam zamiaru poddawać się chwilowym kryzysom. Mam nadzieję, że w przyszłym roku odbędzie się IV edycja największego wydarzenia blogerek urodowych w Polsce i będę miała przyjemność w niej uczestniczyć.
Niedługo pokażę Wam upominki, które przywiozłam ze sobą z Nadarzyna. A jest tego... masa! :) 
Dajcie znać czy relacja Wam się spodobała. Kto był na Meet Beauty?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).