piątek, 12 maja 2017

Recenzja - NOU Pour Femme Secret Blanc

Witajcie!
Dzisiaj przeczytacie mój debiut - manowicie recenzję perfum. Tak! Jeszcze nigdy w życiu nie recenzowałam żadnego zapachu... w płynie ;). Dzięki Box Only You mam okazję używać wodę perfumowaną NOU, o których Wam opowiem. 
*
NOU Pour Femme, Secret Blanc
Od producenta + skład:
Owocowo-kwiatowa woda perfumowana
Nuta głowy: schłodzona cytryna, biała herbata, rabarbar, ananas
Nuta serca: jaśmin, peonia, żurawina
Nuta bazy: paczula, bób tonka, piżmo

Wodę perfumowaną Secret Blanc otrzymujemy zapakowaną w kartonik, na którym znajdują się informacje potrzebne dla konsumenta. Szklany flakon z atomizerem, który działa bez zarzutu skrywa w sobie 50ml zapachu. 

Jak opisałabym zapach NOU Secret Blanc? Świeży, kobiety i zmysłowy. Zdecydowanie! Na początku wyraźnie czuć cytrynę, rabarbar i nutę ananasa z dodatkiem białej herbaty. Po kilku minutach zapach rozwija się i zmienia w kwiatową symfonię. Ach ten jaśmin!
Nutę bazy stanowią piżmo, bób tonka i paczula, które nadają zapachowi głębi i sprawiają, że woda toaletowa Secret Blanc nadaje się nie tylko do codziennego użytku ale także na wieczorne wyjścia. Zapach utrzymuje się na skórze kilka godzin, a ubrania spryskane Secret Blanc pachną delikatnie do następnego dnia. 
Muszę Wam przyznać, że ja jestem tym zapachem oczarowana i od kiedy mam wodę NOU zaczęłam się regularnie perfumować! Nie żartuję! Flakon jest poręczny i zmieści się do każdej torebki (no może oprócz kopertówki ;)). 
Za 50ml kobiecego zapachu trzeba zapłacić 65zł
Znacie zapach Secret Blanc od NOU? Mnie bardzo przypadł do gustu. Możecie go znaleźć w drogeriach HEBE :).
Jakie są Wasze ulubione wody perfumowane? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).