środa, 29 marca 2017

Recenzja Tess - Pianka do mycia twarzy

Witajcie! 
W ten piękny, słoneczny dzień zapraszam Was na nowy post o bardzo przyjemnym produkcie! Czytajcie, komentujecie, a ja lecę do fryzjera :D. 
*
Tess, Delikatna Pianka do mycia twarzy i demakijażu z przywrotnikiem

Od producenta + skład:

*
Pianki w oczyszczaniu twarzy oraz demakijażu towarzyszą mi już od jakiegoś czasu. Bardzo sobie cenię delikatne ale skuteczne oczyszczanie.
Produkty marki Tess były mi kompletnie nieznane dopóki nie zobaczyłam ich na Targach Natura Food & beEco w Łodzi. W ofercie marki dostępne są:
Pianka Tess z przywrotnikiem znajduje się w plastikowym opakowaniu z aplikatorem - pompką, która działa bez zarzutu i spienia płyn. Na buteleczce z minimalistyczną grafiką przyjemną dla oka, a także wszystkie potrzebne informacje dla konsumenta.
Pianka ma delikatny, ziołowy, przyjemny zapach. Używam jej zarówno do demakijażu jak i oczyszczania twarzy. W jednym i drugim przypadku sprawdza się rewelacyjnie! Żaden podkład, tusz, cienie czy eyeliner nie są jej straszne. Nie podrażnia oczu, bardzo dobrze oczyszcza. Dodatkowo po opłukaniu twarzy wodą zostawia jakby delikatną warstwę, która powoduje, że skóra jest aksamitnie miękka i gładka. Absolutnie mi ona nie przeszkadza. Po wysuszeniu twarzy nie ma żadnego uczucia ściągnięcia, skóra jest oczyszczona i przygotowana na dalszą pielęgnację.
Muszę przyznać, że jest to najlepsza pianka, którą do tej pory miałam okazję używać. Do demakijażu całej twarzy wystarczą trzy pompki. Ogromny plus za niepodrażnianie oczu, delikatne ale skuteczne oczyszczanie oraz za pozostawienie buzi nawilżonej po zabiegu. Jestem nią po prostu zachwycona i polecam każdemu :).
Za 150ml produktu trzeba zapłacić około 20zł. Jest to zdecydowanie kwota wartą wydania tym bardziej, że wydajność pianki jest ogromna!
Znacie markę Tess? Jesteście ciekawi tej pianki? 
Jakie kosmetyki wybieracie do demakijażu? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).