sobota, 25 kwietnia 2015

148# Nowości i współpraca

Witajcie!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać produkty kosmetyczne, które ostatnio do mnie przybyły.
Stacjonarnych zakupów Wam nie pokażę bo nabyłam jedynie waciki i dezodorant :D, nie poszalałam, wiem. Dostałam kuszącego smsa od SuperPharm z dużą promocją na markę Dermedic ale nie mam kiedy pojechać na zakupy więc raczej nie skorzystam :(.
Co tam u Was? Pogoda dopisuje więc pewnie nie siedzicie przed komputerem ;).
Jeśli jesteście ciekawi moich nowości to zapraszam!
*
ShinyBox! Skusiłam się przy promocji -10zł, czyli kosztował mnie 49zł. Szczerze pisząc spodziewałam się zupełnie innej zawartości ale produkty, które znalazły się w środku pudełka bardzo mi się na razie podobają. Pierwszy w ruch poszedł kamuflaż Glazel Visage. Używam go już prawie tydzień  i na razie jestem bardzo zadowolona.
Zapach żelu Dove bardzo przypadł mi do gustu, a reszta produktów czeka na swoją kolej.
Prócz kosmetyków znalazłam w pudełku tygodniową dietę od portalu Vitalia.pl, z którym miałam jak wiecie już do czynienia - KLIK, oraz jeden deser Prolavia.
Chciałam w tym miesiącu zamówić także JoyBox, którego specjalna edycja kosztowała 59 zł. Zawartość zapowiadała się całkiem nieźle, ale... Krem mam, miceli pełno mam, perfum i szminek mam. Zamawiać dla mydełka, masełka do paznokci i świeczki? :D Po 7 minutach wyprzedane już były pierwsze produkty. Boxy praktycznie zostały wykupione do wieczora. 
Nie zamówiłam i nie żałuję :) Dla osoby, która nie ma dużych zapasów kosmetycznych to pudełko na pewno wydało się genialne. Ja jednak jeszcze sobie poczekam i może skuszę się na przyszłą edycję. 
Na razie czekam na publikację zawartości majowego ShinyBoxa :D.
A Wy? Upolowałyście jakieś pudełko?
Chcę Was również powiadomić, że zaczęłam współpracę z firmą Image Group. Jedną z marek kosmetycznych, którą posiada w sprzedaży jest MedBeauty
Z niej właśnie otrzymałam do testowania cztery produkty: dwie saszetki z maską algową rozjaśniająco-rewitalizującą z kiwi, a także dwie ampułki nawilżające. 
Ampułka świetnie nadaje się do użycia pod maskę algową, a także przed masażem więc myślę, że z tych dwóch opcji skorzystam. Więcej szczegółów napiszę Wam już wkrótce!
Z marką MedBeauty miałam wcześniej do czynienia na studiach.
Mieliście kiedyś do czynienia z marką MedBeauty? Jesteście ciekawi maski i ampułek? 
Muszę Wam oznajmić, że uzbierało mi się ogromne denko :D Już niedługo Wam je zaprezentuję.
Trzymajcie się!

72 komentarze:

  1. Zawartość Shiny całkiem mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz słyszę o tej marce :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Te wszystkie BOXY kiedyś miały fajniejsze produkty... Teraz to takie na siłe mam wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawią mnie ampułki, nad joy boxem myślam, ale udało mi się powstrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam kwietniowy ShinyBox, ale mnie rozczarował :/ żel i tonik na plus, może jeszcze kamuflaż
    a reszta do kitu

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miłe zakupy :) Gratuluje współpracy, a marki nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na blogach często pojawią się maski od MedBeauty i mam na nie ochotę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem tych maseczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo jestem ciekawa tej nowej serii z Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa współpraca, zapraszam Cię 28ego na urodzinowe rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy, ja miałam maski bananowe tej marki, cudownie pachniały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wspolpracy. Maska mnie ciekawi. Ciekawe, czy pachnie kiwi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej marki ale ciekawią mnie te produkty, ja jeszcze nie skusilam się na pudełka ale ostatni shinybox mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię maski algowe, więc pewnie przypadłyby mi go gustu, Shinybox też się ciekawie prezentuje :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję współpracy, choć firma mi oba

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawią mnie te maseczki. ShinyBox nie zamawiam już od dłuższego czasu

    OdpowiedzUsuń
  17. Już widzę kolejny post odnośnie firmy od medbeauty. :)
    jestem bardzo ciekawa tych maseczek, że aż się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  18. mi z Shiny podoba się tylko kamuflaż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawartość Shiny w tym miesiącu jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się zawartość Shiny tym razem, sama jednak nie zamawiałam już dawno żadnego pudełka kosmetycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tej marki, a na denko czekam jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. shiny mi sie podba tez testuje maski algowe:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko super!:) Mnie ciekawi żel myjący do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z tą firmą, więc chętnie poczytam o produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie by się spodobała taka zawartość pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. czekam na recenzje maski algowej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. to Dove pachnie rewelacyjnie :) Pudłko fajne. Chciałam sobie zamówic, ale niestety na moje wyspy nie wysyłają :( nawet wersje hiszpańską :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię żele pod prysznic Dove i w ogóle produkty tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Żele Dove uwielbiam :) Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne nowości! :) I gratuluję współpracy :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja z Biolaven zamówiłam płyn micelarny i nie mogę się doczekać, aż go przetestuję:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję współpracy! Moja siostra uwielbia kosmetyki do mycia Dove

    OdpowiedzUsuń
  33. m isie to pudełko podoba bardzo ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Te kosmetyczne pudełeczka podobają mundur coraz bardziej :) pora się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. ShinyBox z tego miesiąca niestety uważam, że jest kiepski :) W ogóle już zrezygnowałam z subskrybowania :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Też niedawno skusiłam się na żel Dove.

    OdpowiedzUsuń
  37. zawartość Shiny jakoś mnie nie porywa, skusiłam się natomiast na JoyBox ;) Nigdy nie zamawiałam żadnego z pudełeczek, a ta opcja z wybieraniem kosmetyków bardzo mi się podoba ;) Super opcja, żeby wypróbować coś nowego, na co pewnie w drogerii nie zwróciłabym uwagi :) A w tej edycji najbardziej skusił mnie tusz z Mac :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znam marki,czekam na opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ShinyBox podoba mi się :) nie mogę się doczekać majowego :)
    Marki, którą otrzymałaś do testowania, nie znam, czekam na recenzję :) pozdrawiam bardzo cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. mnie nadal jakoś nie kuszą te pudełeczka :) choć czasami jak oglądam na blogach zawartość kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję wspolpracy!!!
    Marki niestety nie znam!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie miałam jeszcze do czynienia z MedBeauty, więc niecierpliwie czekam na recenzję :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Przyjemnego ( i owocnego ) testowania ;*

    OdpowiedzUsuń
  45. To jak wypróbujesz te maseczki to napisz. Jestem ciekawa jak działają naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję współpracy! Czekam na ogromne denko :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Pudełko Shiny bardzo mi się podoba :) Gratuluję także współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne produkty to czekam na recenzję :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Super! Uwielbiam płyny z Dove :) Dodaję do obserwowanych i zapraszam na nową recenzję

    OdpowiedzUsuń
  50. Kochana na również tęsknie za Tobą ...mam nadzieję, że się za niedługo spotkamy <3
    Produkty świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ooo! Widzę próbkę szamponu bioxine :) Ja od jutra zaczynam testowanie, dziś kupier przywiózł mi cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja dostałam tonik od nich i peeleng enzymatyczny ;)
    Dziękuje za komentarz ;) u mnie nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja jakoś za bardzo nie l nie takich pudełek, sporo tam kosmetyków których nie używam :-D ale z drugiej strony gdyby to było lakierowe pudełko, to Czemu nie :-D

    OdpowiedzUsuń
  54. Mnie z tych wszystkich aktualnie dostępnych pudełek chyba joy box właśnie kusi najbardziej bo wiem jaką ma zawartość i fajne jest to że kilka kosmetyków można wybrać samemu :)
    Gratuluję współpracy, oby się miło testowało :)

    OdpowiedzUsuń
  55. A ja polowałam na kwietniowego Joyboxa i nie udało mi się :(

    OdpowiedzUsuń
  56. Muszę w końcu zdecydować się na któreś pudełko... myślę nad tym już jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  57. mi się bardzo podoba zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ta maska algowa mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Pudełeczko Joy było fajne w tym miesiącu, ale oczywiscie nie zdążyłam :p

    OdpowiedzUsuń
  60. Jestem bardzo ciekawa Biolaven :)

    OdpowiedzUsuń
  61. miałam ochotę na JoyBoxa ale własnie nie zdążyłam go kupić :) a shiny jakoś mnie nie zainteresowały jeszcze zawartością :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).