wtorek, 3 lutego 2015

132# Wyprzedaż

Hej wszystkim!
Dzisiejszy post jak widać - Wyprzedaż. Mam trochę kosmetyków, które albo się dublują albo wiem, że nigdy ich nie użyję.
Zapraszam do przejrzenia, może coś Wam przypadnie do gustu.
NIEAKTUALNE
*
1. BeBeaty, Płyn Micelarny 400ml, Nowy - 7 zł
2. Oeparol, Płyn Micelarny 200ml, Nowy - 10 zł
*
3. L'biotica, krem do rzęs na noc  10ml, Nowy - 6 zł
4. L'biotica, serum do rzęs na dzień 7ml, Nowe - 6 zł
5. Algo, Algi morskie 20g, Nowe - 2 zł
*
6. Nivea, Malinowe Masełko, Nowe - 5 zł
7. Beauty, Puszki do pudru - 4 zł
*
8. Essence, Niebieski Kajal - kredka, Nowa - 5 zł
9. Miss Sporty, Rozświetlacz i Eyeliner, Nowy - 8 zł
10. Golden Rose, Cień, Nowy - 3 zł 
*
11. Soraya, Krem przeciwzmarszczkowy regenerujący 50ml, Nowy - 8 zł
12. Mariza, Krem 25+ Matująco-Nawilżający 50ml, Nowy - 12 zł
*
13. Garnier, Krem-Sorbet HydraAdapt, Matujący i Odświeżający 50ml, Nowy - 6zł
14. Bioderma, Odżywczy Krem do skóry suchej i osłabionej (mam dwa!) 40ml, Nowy - 16 zł jeden
*
15. Soraya, Krem do Biustu 150ml, Nowy - 8 zł
16. Maroko Sklep, Nagoya, Krem Arganowy 100ml, Nowe - 6 zł
17. Maroko Sklep, Nagoya, Mleczko do Ciała z olejkiem arganowym 140 ml, Nowe - 6 zł
*
Lakier:
18. Mariza Selective, Opal, Nowy - 8 zł
19. Alle Paznokcie, Niebieski (trochę jaśniejszy niż na zdjęciu), Nowy - 5 zł
20. Alle Paznokcie, Róż/Łosoś, Nowy - 5 
21. Wibo, Efekt Sztucznych Paznokci z winylem, Raz użyty -  4 zł
22. Sally Hansen, Tylko otworzony - 8 zł
*

 Lovely, Żel do skórek, Małe zużycie, Termin ważności: 08.2015 - 2 zł
 Pease, Lakier do paznokci, Raz użyty - 4 zł
 Life, Top, Nowy - 4 zł
*
Szminka Bell, numer 143, Nowa - 8 zł
Szminka Bell, numer 115, Nowa - 8 zł
Wysyłka na terenie Polski. Do każdej paczki dołączam zestaw próbek i niespodziankę.
Wysyłam tylko rejestrowane przesyłki!
Cena przesyłki jest uzależniona od gabarytów paczki. Do ustalenia w wiadomościach priv :).
Kontakt: bizarre.case@onet.eu
Jeśli jakieś produkty Was zainteresują to proszę o podanie numerków w komentarzu i maila.
U mnie nauka... Jest mnie trochę mniej na Waszych blogach. Wybaczycie?

46 komentarzy:

  1. ja się na nic nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żeby zwrócić na siebie uwagę i nabić sobie statystyki w komentowaniu, proste

      Usuń
  2. hi dear, i love nivea lip butter
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  3. o ile ciekawych kosmetyków, masełko z nivea jest świetne i bardzo lubie

    OdpowiedzUsuń
  4. hm... co mnie kusi lakiery? :D TYLKO OSTATNIO NA JEDNEJ WYPRZEDAZY STRACIŁAM 60 ZŁ :D

    OdpowiedzUsuń
  5. krem do rzęs - brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę również wykorzystać zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dużo ciekawych kosmetyków, już prawie pisałam do Ciebie maila, ale głos rozsądku w porę zareagował ;p Mam za dużo tego wszystkiego- stanowczo ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. L'biotika i micel z Biedronki to moje obowiązkowe pozycje w kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam tyle zapasów że nie jestem w stanie przygarnąć kolejnych zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety na nic nie skuszę się, muszę wykorzystać swoje zapasy. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo kochana tego masz :-) niestety jestem zbyt daleko by coś kupić :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne produkty, ja na razie jednak muszę stopniowo oprózniać swoje zbiory:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety moje zapasy nie pozwalają na zakup czegoś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  14. ohh, ja również mam zapasy :))

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam aż za dużo kosmetyków dlatego zużywam i staram się nic nie kupować, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że też mam takie duże zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety, ale mam duże zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo Ci się tego nazbierało. Jak większość blogerek i ja mam spore zapasy, więc się nie skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ojej zobaczyłam ten płyn z bebeauty i aż mnie oczy zapiekły..

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tych produktów miałam tylko płyn micelarny :D niestety zaczęły mnie piec oczy od jakiegoś czasu po nim.. :c piękne lakiery <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia w wyprzedaży. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja na razie mam bana na zakupy dopoki nie kupie nagrod na rozdanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja niestety sama mam wszystkiego sporo póki co :(

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny pomysł, może sama zorganizuję taką wyprzedaż bo mam całe pudełko produktów, których na pewno nie zużyję :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia w sprzedaży :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. oo algi ;D ale głupio tylko je kupować hahah

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne kolory lakierów do paznokci. :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. kurcze skusiałbym sie na kilka rzeczy ale moje zapasy mnie przytłaczają :( więc muszę się wstrzymać :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne ceny ;)) Ja mam wszystkiego fulll, ale zapewne znajdziesz kupców :]

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja póki co mam zapasy więc odpuszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. jeśli miałabym się skusić, to na algi z biedry:P
    a widziałas moją zakładkę wprzedaż/wymiana? Jak nie to zapraszam, może znajdziesz coś dla siebie:)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia w wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj, chyba też bym musiała zrobić wyprzedaż.

    OdpowiedzUsuń
  34. Sama mam swoich cudów sporo, też przydałoby się tego pozbyć :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie ma nic dla mnie, ale na pewno komuś się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  36. hi hi, mam tak samo jak nagromadzę zapasów :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. takie ciekawe produkty, a mi się szafki nie domykają od zapasów heh. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  38. ja mame wyslalam po ten plyn z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. No chyba zakonczenie i początek zawsze taki sam jak w książce :>

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana, a mozesz cos powiedziec o micelu oeparol, bo zastanawiałabym sie nad nim.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).