środa, 30 lipca 2014

67# Wyjaśnienia

Witajcie!
Nadszedł czas żebym w końcu przyznała, przed sobą i Wami, że ogarnianie Waszych wpisów i moich postów na komórce jest niemożliwe.
Jestem nad morzem, z rodziną i chłopakiem. Chcę poświęcić im trochę czasu :).
Do domu wracam 17/18 sierpnia. Po powrocie postaram się nadrobić zaległości. Czeka mnie jeszcze jeden wyjazd ale to pod sam koniec miesiąca :).
Również jak wrócę - ogłoszę wyniki rozdania oraz wyślę wygraną.
Mam nadzieję, że nie podrzucicie mnie i mojego bloga :D.
Zapraszam oczywiście na moje rozdanie, które trwa do 14 sierpnia :)
Trzymajcie się i do napisania!

114 komentarzy:

  1. Baw się dobrze i wypoczywaj :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nad morzem się wypoczywa a nie ogarnia wpisy więc luzik!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście , że nie :* Regularnie tu zaglądam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. W pełni Cię rozumiem. Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  5. odpoczynek Ci się należy :) miłego! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego wypoczynku! Jest lato, korzystaj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypoczywaj ! Każdemy sie nalezy relaks i wytchnienie

    OdpowiedzUsuń
  8. udanego wypoczynku będę czekała

    OdpowiedzUsuń
  9. Wypoczywaj kochana! Sama chętnie wybrałabym się nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wypoczywaj Kochana ☺będziemy cierpliwie czekać :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wypoczywaj Kochana,nie martw się,będziemy czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpoczywaj, a o bloga nie masz się co martwić ;) korzystaj z wakacji!!

    OdpowiedzUsuń
  13. bawcie się dobrze nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. udanego wypoczynku!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/szyfonowa.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego wypoczynku! Nie ma sensu się męczyć na komórce.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle czasu nad morzem? :OO Zazdroszczę mega mocno! :D Miłego wypoczynku :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Poczekamy! Udanego wypoczynku kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekamy! Udanego wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miłego urlopu :) nie nie porzucimy Cię, ani Twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Udanego więc wypoczynku życzę :) wracaj szczęśliwa i wypoczęta :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miłego i słonecznego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wypoczywaj wypoczywaj :) I baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wypoczywaj, korzystaj z wakacji i baw się dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpoczywaj i baw się dobrze :) nadrobisz wszystko jak wrócisz !!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana odpoczywaj sobie ! A my tu będziemy na Ciebie czekać !! :D Wracaj zdrowa no i opalona ! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Też nie raz będę musiała przerwać blogowanie, więc ja rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale Ci dobrze, tyle dni nad morzem! baw się dobrze bez telefonu!

    OdpowiedzUsuń
  28. Miłych wakacji ! ☺
    Zapraszam również do mnie :) http://testacja.blogspot.com
    PS. Oczywiście obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpoczywaj i niczym się nie stresuj :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wypoczywaj i korzystaj z wakacji. Blogosfera poczeka.

    OdpowiedzUsuń
  31. Pewnie, nie ma co zawracać sobie głowy blogiem będąc na wakacjach :) Baw się dobrze i odpoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Udanych wakacji!! :)
    Czekam na wyniki oczywiście!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wypoczywaj No i czekamy na ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Kazdemu naleza sie wakacje, odpoczywaj i baw sie dobrze ;))

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja dopiero 18-stego sierpnia ruszam na wakacje, późno w tym roku, już doczekać się nie mogę.
    Pięknej pogody i bezstresowego wypoczynku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wypoczywaj i się nie przejmuj :) Ja też niedługo wyjeżdżam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Miłego wypoczynku! Wracaj cała i zdrowa do nas! :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Baw się dobrze i wypoczywaj, poczekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zrelaksuj się, opal ciałko i odpocznij! :) To najważniejsze! :)
    Całą resztą się absolutnie nie martw! :)
    Cierpliwie CZEKAMY!

    OdpowiedzUsuń
  40. Też nie lubię przeglądać blogów na smartfonie, strasznie to niewygodne,

    OdpowiedzUsuń
  41. Kochana odpoczywaj i relaksuj się słoneczkiem:))
    Będziemy czekać na Ciebie buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  42. baw się dobrze i wypoczywaj ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja Cię w ogóle podziwiam jak ogarniasz tyle blogów ;) odpoczywaj teraz , bo urlopu nie ma się co chwilę ;) miłego opalanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny pomysł na rozdanie.
    Miłego wypoczynku nad morzem i czekamy na Twój powrót ; )

    jackdanielsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Wypoczywaj :) potem będziesz miała siły, żeby nadrobić ;D udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. miłego wypoczynku i dobrej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Udanego wypoczynku, będziemy czekać cierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Baw się dobrze! ;-) Udanego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  50. ależ kochana, a czymże się przejmujesz... ło matko.. to Wasz czas.. odpoczywajcie razem w spokoju.. odpocznij także od nas;)
    na wszystko jest swój czas...

    baw się dobrze, nabieraj sił i wtedy do nas wracaj:)

    buźka
    :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Moje wakacje stoją pod znakiem zapytania, nie wiem czy wyjadę w sierpniu, we wrześniu, a może w ogóle :P Odpoczywaj, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja próbowałam bloggera na telefon, ale nic z tego nie wyszło :D Czekam na powrót i udanych wakacji :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Udanych wakacji ! ;D

    http://vogueholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. udanej reszty wakacji,wypoczywaj i koszystaj! czekam na kolejny post:)

    http://gabrielakugla.blogspot.com/
    obserwujemy? Za każdą obserwację odwdzięczam się obserwacją i komentarzem!:)

    OdpowiedzUsuń
  55. wypoczywaj kochana! i przywieź ze sobą mnóstwo wspomnień :)
    http://lamonafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze pomyliłam się, dodałam nie swojego bloga, bo akurat go kopiowałam i na niego weszłam, nawet nie zdążyłam sprawdzić, gapa ze mnie heh :(
      to jest moj -
      http://saaaandiiii.blogspot.de/

      Usuń
  56. Udanych wakacji i niczym się nie przejmuj :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Odpoczywaj i naciesz sie wolnym :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Miłego wypoczynku życzę! i wracaj czym prędzej :))

    OdpowiedzUsuń
  59. Pewnie, odpoczywaj, bez sensu na wakacjach siedzieć z telefonem w ręku cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Wiem cos o tym, przez komórke nie da się ;D odpoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  61. No faktycznie, na komórce to ogarnąć to nie lada wyczyn. Czekam na Twój powrót :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).